برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت ادوپرفیوم Armaf Club de Nuit edp for Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت ادوپرفیوم Armaf Club de Nuit edp for Women کد 12170 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت Armaf Club de Nuit for Women 105 میل
نام تجاری:
1,650,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت ادوپرفیوم Armaf Club de Nuit edp for Women عطری است که در گروه عطرهای میوه ای و گلدار قرار می گیرد. آرماف کلاب د نویت رایحه ای شیرین و ملایم دارد و در سال 2015 معرفی و روانه بازار گردیده است. کلاب د نویت با رایحه ی دلنشینی از میوه هایی چون هلو ، ترنج ، گرپ فروت و پرتقال آغاز می گردد . رایحه ی مرکباتی و قوی که پس از گذشت اندک زمانی عطر گلهایی چون زر ، یاس و شعمدانی به همراه رایحه ای محو از سرخالو به عطر اضافه می شود. آرماف کلاب د نویت در رایحه ی پایه خود نت هایی چون مشک ، خس خس ، نعنای هندی و وانیل دارد. آنچه بیش از همه در رایحه ماندگار می شود ترکیبی از عطر نعنای هندی و گل رز می باشد. عطر زنانه کلاب د نویت با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 105 میل تولید گردیده و باماندگاری و پخش بوی بسیار خوبی که دارد می تواند در تمام فصول مورد استفاده قرار بگیرد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه آرماف Club de Nuit Intense دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه آرماف کلاب د نویت ادوپرفیوم Armaf Club de Nuit edp for Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر و ادکلن زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
105 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
گریپ فروت، پرتغال، هلو، ترنج
رایحه میانی
یاسمن، رز ، شمعدانی، سرخالو چینی
رایحه پایه
نعناع هندی، وانیل، مشک ، وتیور
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-02-01

این ادکلن اشتباهی به جای ارماف مردونه واسم ارسال شده بود به حدی خوشبو بود که همسرم برداشت البته ارشاکو ۱۱۸ پای من حساب کرد که الان شده ۹۸ تومن بخرید واقعا ارزش داره رایحه اش خود خود coco madmasel از برند chanel هست

پروانه پیرکلخوران 1400-12-12

قیمتش ده برابر شده عرض سه سال.!!!

پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم