برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

عطر مشترک زنانه و مردانه جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر مشترک زنانه و مردانه جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique کد 12034 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر مشترک زنانه و مردانه جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique 100 میل
نام تجاری:
13,956,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique For Women And Men که در سال 2017 معرفی گردید رایحه ای تند و کمی تلخ دارد که بر پایه ی گیاهان و چوب طراحی شده است . جووی ، اینسیدنت دیپلماتیک را یک ریسک بزرگ توصیف می نماید که به عواقبش فکر نشده است.
دیپلماتیک رایحه ای جسورانه دارد و همچون نیرویی محرک ، تمام مقاومت ها را در برابر خود در هم می شکند. رایحه اصلی عطر مشترک جووی اینسیدنت دیپلماتیک با ترکیب رایحه ای دلچسب از نعناع هندی و خس خس آغار می شود که رایحه ای با طراوت از مرکبات را در خود دارد. با گذشت زمان رایحه ی مرکباتی به سرعت حذف شده تا خس خس و نعناع هندی قدرت بیشتری داشته باشند و حسی تلخ ، گیاهی و چوبی را توامان ایجاد نمایند. 
عطر جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک دارای غلظت ادوپرفیوم بوده و با ماندگاری و پخش فوق العاده ای که دارد می تواند انتخابی بی نقص برای مصرف روزانه و یا مجالس در تمام فصول باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر زنانه و مردانه اینسیدنت دیپلماتیک دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه Ershaco.com عطر و ادکلن زنانه و مردانه جووی پاریس اینسیدنت دیپلماتیک Jovoy Paris Incident Diplomatique For Women And Men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
تند ، تلخ
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
چهار فصل
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنگی ماندارین
رایحه میانی
جوز ، خس خس
رایحه پایه
چوب صندل سفید ، نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم