برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو د آمور فلین ادو پرفیوم Kenzo Jeu de Amour Felin EDP Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو د آمور فلین ادو پرفیوم Kenzo Jeu de Amour Felin EDP Women کد 11569 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر زنانه کنزو جی دی آمور فلین ادو پرفیوم Kenzo Jeu de Amour Felin Eau De Parfum For Women 50 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو د آمور فلین ادوپرفیوم Kenzo Jeu de Amour Felin EDP Women یکی دیگر از محصولات محبوب برند فرانسوی کنزو از عطرهای کلکسیون جی دی آمور است که در سال 2017 طراحی و به بازار جهانی عرضه شد.
طراحی ادکلن آمور فلین توسط دو تن از برترین عطرسازان جهان به نام های Daphne Bugey و Christophe Raynaud صورت گرفته است.
عطر فلین، رایحه ای بسیار رمانتیک و تحریک کننده دارد و برای بانوان طراحی شده است.
آمور فلین طبیعتی بسیار گرم و شیرین دارد و برای استفاده در فصل های سرد و برفی پاییز و زمستان پیشنهاد می شود.
ساختار رایحه از میوه ها و گل های سفید تهیه شده است که با نخستین اسپری از ادکلن زنانه فلین، رایحه  نت های آغازین شامل عطر دلپذیر نارنگی و توت‌فرنگی فضا را آکنده از رایحه جذب کننده و شیرین خود می کند.
پس از اندک زمانی، عناصر معطر نت میانی با رایحه اولیه در هم می آمیزند و حسی سرشار از انرژی مثبت و شور و نشاط جوانی را به جسم و روح شما می دمند. نت میانی ترکیبی کاملا گلی دارد و از رایحه ی جذاب گل صدتومانی، یاسمین و مریم گرفته شده است و ماندگاری خوبی دارد.
در نهایت ترکیب رایحه ی مشک، گیاه پاتچولی و عنبر هرم بویایی عطر فلین را کامل می کنند.
عطر فلین با غلظت ادوپرفیوم و با همان پلتفرم زیبا و دلربای عطرهای زنانه جی دی آمور عرضه شده است. پلتفرم بطری با الهام از اندام و پوش بانوان مانند بانویی سیه پوش و با وقار طراحی شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو د آمور فلین دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه کنزو ژو د آمور فلین ادوپرفیوم Kenzo Jeu de Amour Felin EDP Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
گرم و شیرین
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
50 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
نارنگی و توت‌فرنگی
رایحه میانی
گل صدتومانی، یاسمین و مریم
رایحه پایه
مشک، گیاه پاتچولی و عنبر
سایر مشخصات
محصول سال 2017 از مبدا کشور فرانسه
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-05-09

Kenzo Jeu de Amour Felin EDP for Women -_- عطری خوشبو ، واقعاً خوشبو برای اینکه با وجود شیرین بودن اصلاً لوس نیست و برعکس حتی با متانت هم هست و بوی مدرن و جدیدی داره البته خیلی گرم نیست ولی هر چه میگذره معتدل تر میشه و آخراش یکی از بهترین روایح گُلی - صابونی که مقدار کمی هم روایح چوب مانند داره بوجود میاد خیلی از عطرا با روایح توت فرنگی بوی شربت دارویی دارن ولی این عطر با همراهیِ نارنگی و گل مریم و نعناع هندی ، عطری شیرین و خوشمزه داره که مقدار خیلی کمی هم یه تلخیِ با کلاسی همراهشه اگه با قیمت فضاییش که مثل عطرای زنونۀ برند شنل می مونه ، میتونین کنار بیایین ، یقیناً خرید خوبی خواهید داشت ، وگرنه باید صبر کنین که قُلَک صورتی رنگ خوکیِ قشنگتون پر بشه تا بتونید پولشو برای این عطر شکیل و خوشبو استفاده کنید رایحه : 10 از 10 پخش بو : 7 از 10 ماندگاری : 8 از 10 ارزش خرید : 8 از 10 البته از نظر من موفق و شاد باشید .

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم