برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

هدفون اپی استریو اسپرت بی سیم Apie Bluetooth Wireless Sports Stereo Headphones

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید هدفون اپی استریو اسپرت بی سیم Apie Bluetooth Wireless Sports Stereo Headphones کد 12190 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
9,832,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

هدفون اپی استریو اسپرت بی سیم Apie Bluetooth Wireless Sports Stereo Headphones یک هدفون اهرمی بسیار با کیفیت و کاملا ارگونومیک می باشد که می تواند از طریق بلوتوث به هر دیوایسی متصل شود و در پیاده روی ، دویدن ، در باشگاه و در هر مکان و هر زمانی با شما همراه باشد. این هدست اپی به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون نیاز به گوشی تلفن همراهتان به تماس ها پاسخ دهید و موزیک را پخش ، رد و یا نگه دارید . بالا ، پایین ، چپ و یا راست مهم نیست ، سیگنال های بسیار قوی هدفون آپی استریو اسپرت بی سیم می تواند تا فاصله ی 10 متری از دستگاه مبدا اتصال خود را حفظ نماید. با این هدفون اسپرت بی سیم می توانید بدون سیم های مزاحم از موسیقی لذت ببرید. در زمان پیده روی و یا دوچرخه سواری ، در باشگاه در حال تمرین و یا در منزل و در حال استراحت. تنها کافیست تا دکمه ی پاور را فشار دهید تا چراغ به حالت چشمک زن قرمز و آبی در بیاید. بعد می توانید S-501 را در تلفن خود انتخاب کرده و از موسیقی لذت ببرید. 
بلوتوث ورژن 4.1 برای هدفون صدایی با کیفیت بسیار بالا و بدون نویز را هم برای تماس ها و هم برای پخش موسیقی، ارائه می دهد. اولین باری که از هدفون اپی استریو اسپرت استفاده کنید دیگر هرگز آن را از خود دور نخواهید کرد. طراحی ارگونومیک آن شما را شیفته خودش خواهد کرد. با تنها 2 ساعت شارژ کردن هدفون اپی می توانید 7 ساعت از آن استفاده کنید و یا 160 ساعت آن را در حالت استندبای نگه دارید . هدفون اسپرت اپی کاملا ضد عرق ساخته شده است و به راحتی می تواند در زمان ورزش های سنگین نیز بکار گرفته شود.  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره هدفون اپی استریو اسپرت بی سیم Apie Bluetooth Wireless Sports Stereo Headphones دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو هدفون اپی استریو اسپرت بی سیم Apie Bluetooth Wireless Sports Stereo Headphones را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید هدفون بی سیم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
30 گرم
نوع اتصال
بی‌سیم
رابط
بلوتوث
فرکانس پاسخ‌گویی
2.4GHz-2.48GHz
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
دارد
نشانگر LED
دارد
قابلیت کنترل صدا
دارد
قابلیت کنترل صدا و موزیک
دارد
محدوده عملکرد
10 متر
قابلیت پخش موسیقی
دارد
قابلیت Mute
دارد
ورژن بلوتوث
4.1
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمه
7 ساعت
مدت زمان نگهداری شارژ در حالت استندبای
160 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم