برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شامپو بدن بچه مادرکر Mothercare 211 Body Baby Shampoo Gentle

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شامپو بدن بچه مادرکر Mothercare 211 Body Baby Shampoo Gentle کد 11464 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شامپو بدن بچه مادرکر Mothercare 211 Body Baby Shampoo Gentle از برند معروف مادرکر می باشد که برند مادرکر در زمینه‌ی تولید محصولات بهداشتی و سیسمونی کودک فعالیتی جهانی دارد و محصولات با کیفیتی را داراست که تضمین کننده‌ی سلامت پوست و موی کودک شماست، برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و پوست کودک شما را نرم و لطیف می کند همانطور که می دانید پوست کودکان بسیار نرم و لطیف است و نگه داری از آن کار آسانی نیست و باید به هنگام استفاده از هرگونه محصول کودک مخصوصا بهداشت و حمام کودک دقت بسیاری کرد که مشکلی پیش نیاید و به پوست کودک آسیبی وارد نشود. شامپو بدن بچه مادرکر هم برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و هم بزرگسالان و می تواند از پوست شما هم مراقبت کند و همراه خوبی باشد. شامپچو مادرکر حاوی عصاره زیتون و گل بابونه است که بابونه وظیفه آرامبخش کننده و تسکین کننده را دارد و التهاب را گه بر اثر استفاده از پوشک ایجاد شده و پوست کودک را دچار قرمزی کرده است را التیام می دهد و روغن زیتون وظیفه نرم و مرطوب کنندگی پوست بدن کودک را دارد. هیچ مواد مضر پارابنبون در ساخت شامپو بدن مادرکر به کار نرفته است و به همین علت از بروز ناراحتی و حساسیت جلوگیری می کند، ماندگاری بالایی دارد و ساعت ها به علت خاصیت نرم کنندگی که دارد پوست را نرم و لطیف نگه می دارد لایه های مرده پوست کودک شما را از بین می برد و پوست را همیشه سالم نگه می دارد و علاوه بر این پوست کودک را فاقد هرنوع باکتری می کند. دارای رایحه ی بسیار دلنشین و ملایمی است که مدت ها بر روی پوست می ماند و باعث شادابی می شود.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره شامپو بچه مادرکردارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو شامپو بدن بچه مادرکر Mothercare 211 Body Baby Shampoo Gentle را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شامپو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
خصوصیت
برای استفاده کودکان و بزرگسالان
مخصوص
قابل استفاده از بدو تولد
مناسب برای
انواع پوست ها
حجم
300 میلی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
عصاره زیتون و بابونه
سایر توضیحات
حاوی مواد نرم کننده و مناسب برای انواع پوست حتی پوست حساس، حاوی بابونه جهت التیام پوست، فاقد پارابن
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم