برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار مسافرتی پرومکس PROMAX 1200F Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار مسافرتی پرومکس PROMAX 1200F Hair Dryer کد 771 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار مسافرتی پرومکس PROMAX 1200F Hair Dryer بسیار سبک و دارای دسته تاشو با توان 1200 وات است و به عنوان سشوار مسافرتی و یا در منزل استفاده می شود.
سشوار پرومکس 1200F دارای المنت سرامیکی بوده و قابلیت صاف کردن و حالت دادن به مو را دارد. سشوار دارای 2 سرعت است و براساس نوع مو و میزان رطوبت می توان آن را تنظیم کرد.
سشوار مسافرتی پرومکس 1200F دکمه خنک کننده جهت تثبیت و حالت دهی بهتر مو نیز دارد.
روی دسته‌ی سشوار 1200F یک دکمه‌ی 3 حالته وجود دارد که برای روشن/خاموش کردن سشوار و تنظیم سرعت و حرارت باد استفاده می‌شود.
طبق انتظاری که از یک سشوار مسافرتی می‌رود دسته‌ی سشوار روی بدنه خم می‌شود و جای کمتری اشغال می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که برای مسافرت یک سشوار ایده آل است؛ اما از آنجایی که قرار است حجم این دستگاه کم باشد موتور کم قدرت‌تری نسبت به سشوارهای خانگی یا حرفه‌ای دارد. سطح پلاستیکی در دسته تعبیه شده که مانع از لغزش سشوار در حین کار می شود.
سشوار مسافرتی PROMAX 1200F دارای نوک ایمنی است و دارای فیلتر ورود هوا جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و مو به افزایش عمر سشوار نیز است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار مسافرتی PROMAX 1200F دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سشوار مسافرتی پرومکس PROMAX Hair Dryer 1200F را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال  با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1200وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
مسافرتی
فناوری تولید یون
ندارد
باد سرد
دارد
حلقه آویختن
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دکمه کول شات (خنک سازی سریع هوا)
دو سرعت جهت دو حالت متفاوت گرما
سطح پلاستیکی ضد لغزش در کناره های سشوار (جهت جلوگیری از لغزش سشوار روی سطح صاف)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم