برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دندان گیر مانچکین طرح دست و پا Munchkin 1847 Theether

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دندان گیر مانچکین طرح دست و پا Munchkin 1847 Theether کد 11537 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • سبز
نام تجاری:
311,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دندان گیر مانچکین طرح دست و پا Munchkin 1847 Theether محصولی زیبا با طراحی و رنگ بندی زیبا می باشد که برای کودکان سرگرم کننده است. دندان گیر مانچکین در طرح دست برای کودک شما ارائه شده است که می تواند برایش جالب باشد در وسط دندان گیر برای نوزاد شما یک توده خالی در نظر گفته شده است تا کودک بتواند به راحتی دندان گیر را در دست بگیرد. برای نوزاد تازه متولد شما تولید شده است و مناسب با حساسیت لثه ی کودکان طراحی گردیده است. کودک هنگامیکه شروع به دندان در آوردن می کند لثه هایش درد می گیرد و عذاب زیادی می کشد و کودک تحمل اینهمه درد را ندارد دندان گیر به لثه ی کودک آرامش می دهد و خارش و درد او را برطرف می کند و باعث می شود که درد کمتری بکشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دندان گیر مانچکین کودک طرح دست و پا دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
سایت ارشاکو دندان گیر مانچکین طرح دست و پا Munchkin 1847 Theether را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دندان گیر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم