برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO80

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO80 کد 10771 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • نقره ای
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO80 ابزاری می باشد که برای سنجش اکسیژن خون و ضربان قلب است که به راحتی و از طریق انگشت انجام می شود. اشباع اکسیژن نشانگر درصد هموگلوبین آمیخته با اکسیژن در خون است، بنابراین پارامتر مهمی برای ارزیابی عملکرد تنفسی محسوب می شود. دستگاه اکسیژن سنج PO80 برای اندازه گیری از دو پرتو نور با طول موج های متفاوت استفاده می کند که به انگشت وارد شده در دستگاه اصابت می کنند.
دستگاه PO80 ویژگی های مناسبی دارد که استفاده از آن را برای بسیاری از مردم بخصوص برای ورزشکاران توجیه می کند. این وسیله به دلیل کوچک و سبک و قابل حمل بودن و همچینی به دلیل استفاده راحت و اسان از آن با توجه به نمایشگر بزرگ و مناسبی که دارد در سفر، کوه و یا هر جایی که نیاز باشد می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله خصوصیت های پالس اکسیمتر PO80 به موارد زیر می توان اشاره نمود:
دارای عملکرد هشدار با قابلیت تنظیم حد دلخواه (محدوده قابل تنظیم) - ثبت مداوم اطلاعات تا 24 ساعت - کوچک و سبک جهت استفاده در منزل و بیرون خانه - نمایش رنگی اطلاعات اندازه گیری شده در 4 جهت با نمایشگر بسیار بزرگ - نمایش ضربان قلب بصورت گرافیکی - انتخاب اختیاری صدای ضربان قلب - اندازه گیری آسان و بدون درد - مناسب برای افرادی که نارسایی قلب، بیماری مزمن انسدادی ریه، بیماری آسم برونشال، وقفه تنفسی هنگام خواب (آینه خواب) و تنگی نفس دارند - ایده آل برای افرادی که در ارتفاعات بالا ورزش می کنند، مثل ورزش کوهنوردی، اسکی و ورزش های هوایی - با قابلیت تنظیم روشنایی صفحه نمایش در 3 حالت متفاوت - با کابل رابط USB و با نرم افزار مخصوص برای نمایش اطلاعات ثبت شده بر روی کامپیوتر با جزئیات دقیق برای ارزیابی اطلاعات ثبت شده - قابلیت شارژ از طریق کابل شارژ USB (باتری لیتیوم یون یکپارچه) کوچک و کارآمد - خاموشی خودکار - نشانگر تعویض باتری - شامل بند نگهدارنده و کیف کمری - جعبه فلزی برای نگهداری دستگاه - محصول طبی - تست شده از نظر کلینیکی میزان کم اشباع اکسیژن اغلب نشان دهنده بیمار یهای زمینه ای نارسایی قلبی، بیماری های تنفسی و آسم می باشد. محدوده نرمال میزان اکسیژن اشباع 94 تا 99 درصد بوده و در محدوده 90 تا 94 مراجعه به پزشک توصیه می گردد و در محدوده پایین تر از 90 مراقبت پزشکی فوری ضروری می باشد.
استفاده راحت و بدون درد برای کاربر
سنجش اکسیژن (SpO2) و ضربان قلب
کوچک و سبک
نمایش نتایج و روند به صورت نموداری بر روی صفحه نمایش
قابل استفاده در منزل، محل کار، مراکز درمانی و ورزش هایی مانند کوهنوردی، اسکی و یا سایر ورزش های هوایی
دارای زنگ هشدار برای دامنه های ضربان و یا اکسیژن قابل تنظیم توسط کاربر
ثبت متداوم روند تا 24 ساعت
قابل اتصال به کامپیوتر و شارژ با USB
دارای صفحه نمایشگر خوانای رنگی و بزرگ با امکان انتخاب و تنظیم در 4 حالت نمایش
امکان تنظیم میزان روشنی صفحه نمایش در 3 حالت
دارای بند مخصوص آویز و کمربند

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی پالس اکسیمتر بیورر PO80 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پالس اکسیمتر Beurer Pulse Oximeter PO80 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پالس اکسیمتر بیورر Beurer Pulse Oximeter PO80 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پالس اکسیمتر اوریجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع اندازه گیری
میزان اکسیژن محلول در خون و ضربان قلب
سایر مشخصات و قابلیت ها
- کمربند- دارای قابلیت ضبط مداوم در طول 24 ساعت- استفاده‌ی بدون درد- مناسب برای ورزش‌های در اتفاعات بالا مثل اسکی، کوه‌نوردی و هوانوردی- قابلیت شارژ شدن از طریق پورت USB- امکان تنظیم روشنایی صفحه در 3 حالت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم