برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

نوار تست قند خون بیورر Beurer Test Strips Blood Glucose Meter GL42

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید نوار تست قند خون بیورر Beurer Test Strips Blood Glucose Meter GL42 کد 10166 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 10 عدد
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(29 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

نوار تست قند خون بیورر Beurer Test Strips Blood Glucose Meter GL42 دارای 50 عدد نوار تست قند خون است. با گرفتن حداقل 0٫6 میکرولیتر از خون بدن و قرار دادن آن روی نوار تست می‌ توان به میزان قند خون پی برد. البته باید ذکر کرد که برای تشخیص میزان قند خون به وارد کردن کد روی نوار در دستگاه تست قند خون بیورر GL422 نیازی نیست. بنابر این اگر برای اندازه‌ گیری مداوم قند خون به نوار تست نیاز دارید، نوار تست قند خون GL422 بهترین گزینه برای انتخاب است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی نوار تست قند خون بیورر GL42 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره نوار تست قند خون Beurer Test Strips Blood Glucose Meter GL42 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو نوار تست قند خون بیورر Beurer Test Strips Blood Glucose Meter GL42 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید تست قند خون اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1402-10-20

سلام. هربسته شامل چند عدد نوار تست هستش؟

پاسخ فروشگاه:

درود
50 عدد که در توضیحات ذکر شده است 
موفق باشید

1399-11-16

دستگاه تست قند خون بیورر خیلی عالی و دقیق هست اما مدتی بود نوارش را گیر نمیوردم تا اینکه اینجا پیداش کردم و 4 بسته ازش سفارش دادم. بخاطر اینکه اینکه نیاز فوری بهش داشتم و با وجود اینکه شهرستان بودم اما لطف کردن و در کمتر از 12 ساعت به دستم رسوندن. بی نهایت از خریدم راضیم و از کادر بسیار پیگیر، خوش برخورد و مسئولیت پذیر ارشاکو هم کمال تشکر را دارم.

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم