برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

دستمال مرطوب کودک پمپرز پریما بسته 56 عددی Pampers Prima 1449 Cleansing Wipes For Baby

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستمال مرطوب کودک پمپرز پریما بسته 56 عددی Pampers Prima 1449 Cleansing Wipes For Baby کد 11558 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستمال مرطوب کودک پمپرز پریما بسته 56 عددی Pampers Prima 1449 Cleansing Wipes For Baby محصولی پرکاربرد است که برای مادران کمک زیادی به حساب می آید و همه ی مادران از آن استفاده می کنند معمولا کودک هر چند دقیقه یکبار در حال کثیف کردن دست و بدن خودش است یا پس از تعویض پوشک نیاز به تمیز شدن دارد و این خسته کنندست و مادرها را اذیت می کند. یا مواقعی که بیرون از منزل هستند و دسترسی به آب ندارند، دستمال مرطوب پمپرز به کمک مادرها می آید.

دستمال مرطوب کودک پمپرز ملایم و سازگار با پوست کودک و تکنولوژی منحصر به فرد SoftGrip می باشد و بدون ایجاد حساسیت برای پوست های فوق العاده حساس کودکان مفید است و نه تنها به آن آسیب نزده بلکه با داشتن لوسیون آلوئه ورا در تسکین ادرار سوختگی و یا التهابات ناشی از پوشک و عرق سوختگی بسیار موثر است. در ساخت و تولید دستمال مرطوب ضد حساسیت 56 تایی در دار پمپرز پریما از الکل، پارابن و رنگ استفاده نشده است و به خوبی می تواند پوست کودک را از میکروب های محیطی پاک نماید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دستمال مرطوب پمپرز پریما بسته 56 عددی  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو دستمال مرطوب کودک پمپرز پریما بسته 56 عددی Pampers Prima 1449 Cleansing Wipes For Baby را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دستمال مرطوب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
تعداد در بسته‌ بندی
56 عدد
معطر
هست
بدون الکل
هست
دارای روغن
هست
کشور سازنده
ترکیه
سایر مشخصات
ضد التهاب و ادرار سوختگی، لوسیون : دارد، ضد حساسیت، با ضخامت مناسب، ملایم و سازگار با پوست کودک، تکنولوژی منحصر به فرد SoftGrip، داشتن لوسیون آلوئه ورا،
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم