برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ضربان سنج قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM80

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ضربان سنج قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM80 کد 10119 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,272,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ضربان سنج قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM80 دارای ویژگی های فوق العاده ای است که در نوع خود بی نظیر بوده و مناسب ورزش و دویدن است. اندازه‌گیری میزان ضربان قلب و متابولیسم بدن برای اکثر افراد به‌خصوص ورزشکاران مهم است. بنابراین این افراد به وسیله‌ای که اطلاعات کافی در ارتباط با وضعیت جسم‌شان ارایه دهد، نیاز دارند. PM80 حداکثر و میانگین ضربان قلب را در طی فعالیت روزانه و ورزش‌های مختلف اندازه‌گیری می‌کند. نوع اندازه‌گیری ضربان قلب از طریق Beurer Heart Monitor PM80 به‌صورت ECG (ثبت فعالیت قلب از طریق ارزیابی ولتاژ خروجی) است. میزان کالری مصرفی و ارایه‌ی سطح تناسب اندام 1 تا 5 از دیگر قابلیت‌های این محصول به‌شمار می‌رود؛ ویژگی‌ای که برای ورزشکاران تناسب اندام حرفه‌ای بسیار ضروری است. همچنین دستگاه PM80 میزان متابولیسم پایه و فعال را ارایه می‌دهد. این مدل یک عدد کمربند به‌عنوان اقلام همراه دارد. سنسورهای زیر Beurer PM80 میزان ضربان قلب را به ضربان سنج انتقال می‌دهند. نمایش ساعت و تاریخ استفاده از ضربان سنج PM80 را آسان‌تر می‌کند. اگر به یک وسیله‌ی سنجش ضربان قلب پیشرفته نیاز دارید، این محصول را می‌توانید انتخاب کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ضربان سنج قلب Beurer Heart Monitor PM80 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ضربان سنج قلب بیورر Beurer Heart Monitor PM80 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ضربان سنج قلب اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم