برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion کد 10563 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion 125 میل
نام تجاری:
2,387,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion محصولی بهداشتی آرایشی است که از برند محبوب کلینیک ارائه شده است.
 لوسیون Dramatically نسبت به نسخه قبلی تغییرات چشمگیری داشته و برای پوست های حساس و خشک بسیار مناسب تر است.
لوسیون مرطوب کننده دراماتیک کلینیک را در در روز دو بار می توانید استفاده نمایید و از مزایای بسیاری که برای شادابی پوست شما به ارمغان می آورد استفاده کنید،.
این لوسیون مرطوب کننده با درب پمپاژ ارائه شده است و به راحتی می توانید بر روی پوست قرار دهید و به پوست صورت و گردن خود ماساژ دهید.
لوسیون مرطوب کننده برای شادابی پوست عملکرد فوق العاده ای دارد و باعث تازگی ، شاداابی، تقویت پوست و دوبرابر هیدرا تاسیون را برای پوست شما فراهم می سازد .
با استفاده از مرطوب کننده کلینیک در پوست خود احساس نرمی و شادابی می کنید  که حالتی ابریشمی به پوست شما می بخشد. سرخی و شادابی پوست سالم را به شما هدیه می دهد و می توانید بدون نگرانی در دراز مدت استفاده نماید .
در صورتی که پوست خشک دارید و در معرض چین و چروک های چوستی قرار دارید لوسیون مرطوب کننده دراماتیکی به طور چشمگیری از این مورد مراقبت می کند و تا 54 درصد رطوبت را خفظ می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ژل آبرسان ارشاکو لوسیون مرطوب کننده و نرم کننده کلینیک دراماتیکی Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لوسیون مرطوب کننده اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
لوسیون
کاربرد
مرطوب کننده و نرم کننده
حجم
125 میل
نوع محفظه نگه دارنده
پمپی
کشور سازنده
امریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم