برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

موزن ابرو پرومکس Promax 3712 Eyebrow Trimmer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید موزن ابرو پرومکس Promax 3712 Eyebrow Trimmer کد 860 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • خاکستری
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

موزن ابرو پرومکس Promax 3712 Eyebrow Trimmer بسیار کوچک، سبک و رنگی است و با یک باطری قلمی کوچک 1.5 ولتی قابل استفاده است.
 موزن میکرو تاچ ابرو 3712 دارای یک خط زن دقیق و کوچک با تیغه استیل نیز برای مرتب کردن خط ریش و سیبیل است. موزن گوش و بینی و ابرو پرومکس قابل شستشو است. 
سیستم خطی قطع مو استفاده از دستگاه را ایمن کرده و طراحی خطی تیغه این امکان را فراهم کرده تا بتوان از دستگاه جهت اصلاح و مرتب کردن ابرو نیز استفاده کرد.
موزن ابرو پرومکس 3712 دارای 2 شانه 3 و 6 میلی متری است که با قرار دادن آن بر روی سری دستگاه می توان میزان بلندی موها را در هنگام مرتب کردن ابروها تنظیم نمود.
درپوش محفظه دارای 3 عملکرد مختلف است. با چرخش در جهت عکس عقربه های ساعت درپوش باز می شود و به این ترتیب می توان باتری را در محفظه قرار داد. Promax 3712 با چرخش در جهت عقربه های ساعت روشن می شود. هنگامی که دستگاه روشن است، با چرخش بیشتر در جهت عقربه های ساعت چراغ نشانگر دستگاه روشن می شود.
جهت استفاده از بالاترین کارائی دستگاه فقط از باتری های آلکالاین استفاده کنید و هرگز از باطری های معمولی یا باطری های شارژی استفاده نکنید چون باعث کاهش کارایی دستگاه می شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره موزن ابرو Promax 3712 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو موزن ابرو پرومکس Promax 3712 Eyebrow Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید موزن ابرو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
سایر ویژگی ها
- دارای LED روشن کردن موضع اصلاح
- دارای درپوش محافظ باتری با قابلیت چرخش
- روشن شدن دستگاه با چرخش درپوش در جهت عقربه‌های ساعت
- با چرخش مجدد LED دستگاه روشن می‌شود
- دارای دو عدد شانه‌ی اصلاح در اندازه‌های 3 و 6 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم