برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح بدن آقایان رمینگتون Remington BHT2000 Trimmer for men

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح بدن آقایان رمینگتون Remington BHT2000 Trimmer for men کد 390 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,257,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح بدن آقایان رمینگتون Remington BHT2000 Trimmer for men ضد آب بوده و دارای تیغه های پوشیده شده از تیتانیوم که به طور خودکار تیز می شوند.
ماشین اصلاح بدن Remington BHT2000 دارای سر فویل کوچک به منظور اصلاح کامل هر نقطه از بدن و صورت ، شانه با قابلیت جابجایی در 5 اندازه به منظور پیرایش و شکل دهی دقیق و دکمه چرخشی تنظیم کننده طول شانه می باشد.
ماشین اصلاح صورت رمینگتون BHT2000 دارای پوشش نانو سیلور برای  کاهش چشمگیر حساسیت و آسیب به پوست و قابلیت شارژ مجدد می باشد.
ماشین اصلاح Remington BHT2000 به مدت 40 دقیقه آماده استفاده است که برای استفاده از این زمان باید 14 تا 16 ساعت شارژ شود همچنین دستگاه Remington BHT2000 دارای چراغ نشانگر شارژ و صدر در صد ضد آب است. ماشین اصلاح بدن بی اچ تی 2000 مجهز به دستگیره ضد لغزش و دارای کیف نگهداری می باشد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماشین اصلاح بدن و صورت رمینگتون BHT2000 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح بدن آقایان رمینگتون Remington BHT2000 Trimmer for men را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
تیتانیوم
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق خانگی (با سیم)
دارای استند شارژ
نیست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
زمان استفاده پس از شارژ
40 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
14 تا 16 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-01-26

قیمتش عالیه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم