برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

اتو مو پرومکس Promax 5705 Hair Iron

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید اتو مو پرومکس Promax 5705 Hair Iron کد 799 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

اتو مو پرومکس Promax 5705 Hair Iron دارای توان 250 وات و طراحی ارگونومیک است.
بدنه اتو ارگونومیک بوده و بسیار نرم است و امکان استفاده طولانی مدت را بدون ایجاد خستگی فراهم می کند.
اتوموی پرومکس 5705 دارای صفحات سرامیکی متوسط است و در 90 ثانیه گرم می شود و به دمای 200 درجه سانتی گراد می رسد. روکش سرامیکی صفحات باعث نرمی، درخشندگی و لطافت موها شده و از آسیب رسیدن به موها در اثر اتو کردن جلوگیری می کند.
تمامی اتوهای مو به شکل یک وسیله دو لبه (شبیه به انبر) ساخته شده اند که در قسمت انتهای لبه ها، صفحاتی قرار گرفته است. در زیر این صفحات که معمولا از جنس استیل و سرامیک است، المنت های الکتریکی قوی قرار گرفته که تولید حرارت می کنند.
بر روی دسته ی اتو مو، دکمه روشن/خاموش دستگاه قرار دارد اما برخی مدل های جدید، امکان تنظیم درجه حرارت را نیز دارند. همانطور که ملاحظه می کنید، ساختمان داخلی این وسیله بسیار ساده است اما تأثیراتی که می تواند بر روی حالت و سلامت موها داشته باشد بسیار چشمگیر است. همین موضوع باعث شده تا خرید یک اتوی موی مناسب، کاری سخت باشد زیرا انتخاب نامناسب،مساوی است با عمر پائین دستگاه و آسیب دیدن موها. 
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره اتو مو Promax 5705 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو اتو مو پرومکس Promax 5705 Hair Iron را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید اتو موی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس صفحات
سرامیک
نوع صفحات
متوسط , 110 میلی متری
بیشینه‌ دما
200 درجه سانتیگراد
فناوری تولید یون
ندارد
سیستم خاموشی خودکار
ندارد
دکمه‌ی روشن/خاموش
دارد
سیستم ایمنی قفل دما
ندارد
قابلیت تنظیم دما
ندارد
صفحه نمایشگر
ندارد
سیم گردان
دارد
طول سیم
1.9 متر
سایر ویژگی ها
گرم شدن در 90 ثانیه- ابعاد صفحات: 22 × 86 میلی‌متر- طراحی ارگونومیک- چراغ نشانگر روشن بودن دستگاه- حلقه‌ی آویختن- ابعاد: 25 × 4.5 × 3.5 سانتی‌متر- وزن: 250 گرم
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم