برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار چرخشی پرومکس Promax 6060 Rotating Air Brush

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار چرخشی پرومکس Promax 6060 Rotating Air Brush کد 11435 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار چرخشی پرومکس Promax 6060 Rotating Air Brush یک سشوار چرخشی مجهز به سیستم آیونیک بوده و با تولید یون های منفی موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در موها شده و ضمن حفظ سلامت مو از وز شدن آن جلوگیری کرده و لطافت و درخشندگی به مو ها می بخشد.
سشوار چرخشی 6060 دارای 4 سری شامل یک برس چرخشی با قطر 50 میلی متر برای ایجاد فر درشت، یک برس ثابت به قطر 20 میلی متر برای ایجاد فر ریز، 1 سری متمرکز کننده ی هوا، 1 سری سرامیکی صاف کننده که خود برای صاف کردن موها، ایجاد فر درشت متوسط و ریز کارآیی دارد.
همچنین دارای سیستم باد سرد برای تثبیت حالت مو می باشد. سیم بلند چرخشی 1/8 متری کار با سشوار پرومکس 6060 را بسیار سریع و آسان می کند. توان موتور سشوار 6060 پرومکس 1000 وات بوده که براحتی مو های شما را خشک و به حالت دلخواه در خواهد آورد.
تمامی محصولات معرفی شده در فروشگاه ارشاکو به طور مستقیم از طریق تولیدکنندگان، وارد کنندگان و یا نمایندگی‌های رسمی آنها تامین و تقدیم شما می‌گردد و هرگز محصول کارکرده، بدون تاریخ و یا تقلبی با عناوین درجه یک و... در این فروشگاه عرضه نشده و نخواهد شد. مجموعه ارشاکو به موازات اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح در زمینه عرضه این محصولات، سیاست مشتری‌ مداری و برقراری ارتباطی طولانی‌ مدت با مخاطبان را اتخاذ نموده است. فروش کالاهای جعلی ممکن است در کوتاه مدت حاشیه سود قابل توجهی را عاید فروشنده نماید ولی مطمئناً این روند کوتاه مدت خواهد بود.
شرکت پرومکس در سال 2000 میلادی مطابق با 1380 شمسی فعالیت خود را در بازار ایران به‌عنوان برند حرفه‌ای و تخصصی حالت‌ دهنده‌ های برقی مو آغاز کرد و برای اولین بار با ارائه چندین گروه متنوع و جدید از محصولات بهداشت فردی به ویژه اتو موی سرامیک و همچنین دستگاه ویو (حالت دهنده موج بر روی مو) با اقبال عمومی روبرو گردید و به همین دلیل این 2 گروه محصول هنوز هم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. بعد از آن با ارائه سشوارهای بسیار پرقدرت، توانست جایگاه خود را میان مشتریان تثبیت نماید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سشوار چرخشی 6060 Promax دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو سشوار چرخشی پرومکس Promax 6060 Rotating Air Brush را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
1000 وات
نوع موتور
DC
نوع مصرف
خانگی
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
طول سیم
1.8 متر
سایر ویژگی ها
دارای 4 سری مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم