برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح چند منظوره (مولتی گرومر) بابیلیس صورت و بدن Babyliss Multi Groom MT860SDE

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح چند منظوره (مولتی گرومر) بابیلیس صورت و بدن Babyliss Multi Groom MT860SDE کد 20096 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
3,829,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین  اصلاح چند منظوره (مولتی گرومر) بابیلیس Babyliss Multi Groom MT860SDE مناسب برای اصلاح صورت و بدن است و دارای چندین سری می باشد که هر سری مناسب برای یک قسمت خاصی از ریش، زیر بغل، بدن و ... است.در این کیت اصلاح از بابیلیس 11 سری وجود دارد که اندازه اصلاح 1 تا 14 میلیمتر را پشتیبانی می کنند.
منبع انرژی مولتی گرومر MT860SDE  باطری شارژی است که 8 ساعت شارژ 70 دقیقه اجرا دارد و همچنین دارای تیغه های تیتانیوم کربن برای اطمینان از دوام ماندگار می باشد که تیغه های فوق العاده تیز برای عملکرد بیشتر است و با باتری 100-240 ولت برای عملکرد بی سیم تغذیه می شودتیغه ی کاملا قابل شستشو برای تمیز کردن سریع دراد.

ریش خود را بدون زحمت با این ماشین اصلاح 11 در 1 بابیلیس تیتانیوم کربنی مشکی و طلایی کوتاه کنید. به تنظیم طول ریش به روشی بدون درد کمک می کند. طراحی جمع و جور آن را برای حمل در سفرهای کاری، تعطیلات و غیره مناسب می کند. تیغه های موبر برای دوام طولانی مدت از تیتانیوم ساخته شده است.

  • سری بادی گروم با 3 عدد شانه شانه 2  تا 14 میل
  • شانه 1 تا 3.5 میلمتر
  • سری موزن گوش و بینی
  • کیف مسافرتی

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح وال MT860SDE دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح چند منظوره (مولتی گرومر) بابیلیس صورت و بدن Babyliss Multi Groom MT860SDE را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
70 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
8 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
8,269,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح کلیپر بابیلیس پرو اینفلوئنسر قرمز مشکی حجم زن Babyliss Influencer Collection FX Boost Clipper FX870GI Black کد 20468 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
18,632,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست دو عددی ماشین اصلاح سر و صورت بابیلیس پرو بوست پلاس مشکی BaByliss PRO Black FX Boost+ Clipper Trimmer Set (FXHOLPKCTB-B) کد 20466 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم