برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پک حذف کننده دائمی موهای زائد اسکین داکترز هیر نو مور Skin Doctors Hair No More Inhibitor Pack

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پک حذف کننده دائمی موهای زائد اسکین داکترز هیر نو مور Skin Doctors Hair No More Inhibitor Pack کد 12412 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
همراه این کالا
  • هدیه ویژه : کیف آرایشی MONOPOLY TRAVEL به ارزش 50 هزارتومان
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پک حذف کننده دائمی موهای زائد اسکین داکترز هیر نو مور Skin Doctors Hair No More Inhibitor Pack شامل 2 تیوپ 100 میل کرم از بین برنده ی موهای زائد و یک اسپری 120 میلی جهت جلوگیری از رشد مجدد موها است . کرم موبر پک هیر نو مور به سرعت و کاملا بدون درد موهای زائد را از بین برده و اسپری آن روند رشد موها را کند کرده ، موها را نازک و کم پشت می کند تا سر انجام به حذف دائمی آنها منجر گردد. 
پک هیر نو مور اسکین داکترز را می توان برای پاها ، زیر بغل ، خط بیکینی و صورت استفاده نموده و کاملا بر روی موهای ضخیم نیز تاثر گذار عمل خواهد کرد. این محصول با تخلیه فولیکول های مو از رشد مجدد موها جلوگیری نموده و یک روش عالی برای جایگزینی با سایر راه های حذف موهای زائد می باشد. 
پک حذف کننده موهای زاند اسکین داکترز شامل دو مرحله است.
مرحله ی اول استفاده از کرم موبر :

  • ابتدا اطمینان حاصل نمایید که پوست کاملا تمیز باشده و چنانچه بر روی پوست کرم و ... وجود دارد حتما پیش از استفاده از کرم آن را شسته و خشک نمایید.
  • یک لایه از کرم را بر روی قسمت مورد نظر قرار دهید .( از مالیدن کرم بر روی پوست خودداری کنید )
  • برای صورت 2-3 دقیقه و برای بدن 4-5 دقیقه منتظر بمانید و سپس با کاردک موجود در پک قسمتی از کرم را برداشته و اگر موها از بدن جدا شده بودند بلافاصله با آب سرد و پارچه نرم پوست را سشتشو دهید
  • می توانید در صورت مقاوم بودن موها برای صورت تا 5 دقیقه و برای بدن تا 8 دقیقه از کرم استفاده کنید ، اما بیشتر از آن ممکن است به پوست آسیب وارد کند .

مرحله دوم استفاده از اسپری :

  • پس از شستن پوست در مرحله ی قبل پوست را کاملا خشک کرده و حجم مناسبی از اسپری را بر روی پوست قرار دهید
  • پس از آنکه پوست از اسپری اشباع شد آن را تا جذب کامل محلول ماساژ دهید
  • در هفته ی اول پس از استفاده از کرم به طو روزانه و در هفته های بعدی به صورت دو بار در هفته از اسپری استفاده نمایید.
  • چنانچه موها ضخیم هستند می تواند از اسپری به دفعات بیشتری استفاده نمود.

با چند بار تکرار مراحل بالا خواهید دید که رفته رفته موهای زائد از بین رفته و پوستی صاف و تمیز را برای شما به ارمغان آورده است.

کرم موبر موجود در پک اسکین داکترز یکک کرم خوش بوست که با ترکیبات پروتئینی خود به معنای واقعی کلمه سبب " ذوب شدن مو  " می شود. در فاز دوم نیز اسپری مهار کننده به منافذ پوست که پیش تر توست کرم مو بر تخلیه شده نفوذ کرده و آن ها را اسباع می کند. این محلول با تضعیف پیاز مو ، قدرت رویش مجدد را سلب نموده و با تکرار این روند ریشه های مو به کلی از بین می روند. 
هیر نو مور حاوی کلسیمی است که به طور موثر کراتین مو را بدون درد و سوزش از بین می برد و همچنین آلوئه ورا موجود در آن سبب تنظیم PH پوست گردیده و پوست را مرطوب و سالم نگه می دارد. به علاوه توکوفرول که یکی از مشتقات ویتامین E است نیز با آنتی اکسیدان های خود پوست را نغذیه و محافظت می نماید. آلانتوئین استخراج شده از گیاهان طبیعی نیز در این محصول به تسکین پوست کمک نموده و در رشد مجدد بافت های سالم پوست موثر می باشد. 

در ویدیوی زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی  پک حذف کننده موهای زائد Skin Doctors را مشاهده می کنید : 

در ویدیوی زیر آنباکسینگ پک لیزر تریا که شامل پک حذف کننده موهای زائد اسکین داکترز و دستگاه لیزر تریا 4x می باشد را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پک حذف کننده دائمی موهای زائد اسکین داکترز هیر نو مور Skin Doctors Hair No More Inhibitor Pack دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پک حذف کننده دائمی موهای زائد اسکین داکترز هیر نو مور Skin Doctors Hair No More Inhibitor Pack را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پک حذف کننده موهای زائد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کرم - محلول
کاربرد
حذف دائمی موهای زائد
حجم
دو کرم 100 میل و یک اسپری 120 میل
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
عصاره
دارد
نوع عصاره
آلوئه ورا
کشور سازنده
انگلستان
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم