برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کرم لایت فرش نوکس NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم لایت فرش نوکس NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM کد 5858 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم نوکس لایت فرش NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM محصولی با کیفیت و منحصر به فرد است که با خاصیت آبرسانی که دارد پوست شما را همواره نرم و مرطوب نگه می دارد و از تبخیر آب سطح پوست شما جلوگیری می کند . کرم لایت فرش نوکس چربی سطح پوست شما را تنظیم کرده به جمع شدن منافذ باز پوست کمک کرده و از ایجاد جوش برروی سطح پوست جلوگیری می کند . کرم NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM پایه ای مناسب برای انجام آرایش برروی پوست صورت است . برای مصرف کرم لایت فرش باید صبح و شب آن را بر روی پوست تمیز بمالید . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کرم لایت فرش نوکس NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم لایت فرش نوکس NUXE FRAICHE MOISTURIZING LIGHT CREAM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
شماره رنگ
بی رنگ
حجم
50 میلی لیتر
مناسب برای
پوست چرب و نیمه چرب
سایر توضیحات
صبح و شب بر روی پوست تمیز مصرف شود
عملکرد
مرطوب کننده 24 ساعته پوست هاي چرب و مختلط
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم