برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

روغن رفع ترک بدن سینره Cinere Anti Stretch Marks Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن رفع ترک بدن سینره Cinere Anti Stretch Marks Oil کد 5180 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن رفع ترک بدن سینره Cinere Anti Stretch Marks Oil 150 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن رفع ترک بدن سینره برای پیشگیری از ایجاد ترک های پوستی ناشی از بارداری یا تغییر وزن ناگهانی به بازار عرضه شده است و از خارش و خشکی پوست به ویژه در دوران بارداری جلوگیری می کند . روغن سینره دارای خاصیت مرطوب کنندگی قوی می باشد که  مانع از کشیدگی پوست شده و برطرف کننده ترک های پوستی و ترمیم کننده ی آن است . روغن سینره در ترکیبات خود حاوی کره کاکائو و روغن های گیاهی می باشد که برای تغذیه و حفظ رطوبت پوست موثر است که به سرعت برروی پوست شما جذب شده و استفاده از آن نیز آسان است  

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن رفع ترک بدن سینره Cinere Anti Stretch Marks Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن رفع ترک بدن سینره Cinere Anti Stretch Marks Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم رفع ترک بدن اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
حجم
150 میلی لیتر
نوع محفظه نگه دارنده
تیوپی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
عصاره
ندارد
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
- حاوی کره کاکائو و روغن های گیاهی جهت تغذیه و حفظ رطوبت پوست- غنی شده با اسیدهای چرب ضروری و ویتامین E- فاقد رنگ، نگهدارنده و مواد آلرژی زا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم