برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

استیک کمکی و لایه بردار آلسینا Alcina SOS Stick

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید استیک کمکی و لایه بردار آلسینا Alcina SOS Stick کد 5171 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

استیک کمکی آلسینا از محصولات لایه بردار می باشد که برای از بین بردن ضایعات ناشی از جوش برروی پوست صورت بسیار مناسب بوده و به از بین بردن آنها کمک می کند . استیک آلسینا ضد میکروب بوده و از ایجاد لک هایی که بر اثر زدن جوش برروی پوست صورت بوجود می آید جلوگیری می کند و به شما برای داشتن پوستی صاف و جذاب کمک می کند . حجم استیک لایه بردار آلسینا 10 میلی لیتر می باشد و ساخت کشور آلمان است . استیک کمکی آلسینا از محصولاتی می باشد که به خاطر کیفیت بالایی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره استیک کمکی و لایه بردار آلسینا Alcina SOS Stick دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو استیک کمکی و لایه بردار آلسینا Alcina SOS Stick را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم لایه بردار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
استیک
حجم
10 میلی لیتر
عصاره
ندارد
ویتامین
ندارد
کشور سازنده
آلمان
سایر توضیحات
لایه بردار ملایم برای رفع ضایعات ناشی از جوش - ضد میکروب- کمک به درمان آکنه و جلوگیری از ایجاد لک که بعد از جوش پدید می‌آید- کمک به داشتن پوستی سالم و شفاف
AHA
ندارد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم