برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لاک پاک کن ناژه 5 عددی Najeh 5 pcs Pad Nail Polish Remover

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لاک پاک کن ناژه 5 عددی Najeh 5 pcs Pad Nail Polish Remover کد 4170 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لاک پاک کن ناژه با ماده ی USP که به جای استون در ترکیباتش به کار رفته است آسیب کمتری به ناخن ها وارد می کند و همچنین به دلیل وجود ویتامین های E و B5 علاوه بر اینکه ضرری برای ناخن های شما ندارد باعث تقویت و استحکام ناخن ها نیز می شود . استفاده از پدهای لاک پاک کن ناژه به خاطر داشتن رطوبت راحت تر و سرعت پاک کردن لاک ها بیشتر شده است بسیاری از افراد در اثر استفاده مداوم از لاک و استون ناخن هایشان زرد و پوست اطراف ناخن هایشان پوسته پوسته می شود . 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره لاک پاک کن ناژه 5 عددی Najeh 5 pcs Pad Nail Polish Remover دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لاک پاک کن ناژه 5 عددی Najeh 5 pcs Pad Nail Polish Remover را با قیمت متاسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لاک پاک کن اورجینال باقیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
پد
کشور سازنده
ایران
سایر توضیحات
- حاوی 5 عدد پد با بسته بندی جداگانه
- دارای ویتامین E و B5
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم