برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک بوتاکس مو نوتری پروفشنال Nutree Professional Hair Bottox Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک بوتاکس مو نوتری پروفشنال Nutree Professional Hair Bottox Mask کد 13584 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
12,992,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک بوتاکس مو نوتری پروفشنال Nutree Professional Hair Bottox Mask حاوی مواد نرم کننده و تغذیه کننده مو از جمله اسید گلوتامیک و روغن بادام است .با استفاده از این ماسک تا 2 ماه موهایی نرم و درخشان خواهید داشت .
نوتری پروفشنال درخشش و زیبایی را به موهای شما باز میگرداند و فاقد فرمالدهید و ترکیبات مضر میباشد .این محصول مقرون به صرفه بوده و حدودا برای 12 بار استفاده کافی است .
از آنجا که موها بعد از مدتی سلامت خود را از دست داده و کدر میشوند ،با استفاده از نوتری پروفشنال میتوانید سلامت را به آنها بازگردانید .عملکرد این ماسک به این صورت است که کوتیکول موها را ترمیم نموده و آنها را تغذیه و رطوبت رسانی میکند .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ماسک بوتاکس مو نوتری پروفشنال دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه ارشاکو ماسک بوتاکس مو نوتری پروفشنال Nutree Professional Hair Bottox Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید بوتاکس و کراتین مو با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مخصوص
انواع مو ها
حجم
845 میلی لیتر
عصاره
دارد
نوع عصاره
روغن بادام
کشور سازنده
برزیل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم