برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil کد 12578 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil 60 میل
  • روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil 120 میل
نام تجاری:
1,709,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(24 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil یک مرطوب کننده عالی برای پوست صورت و بدن است که به سرعت جذب شده و به هیچ عنوان احساس چربی را ایجاد نمی کند. روغن آرگان کوین شون را می توان یک روغن همه کاره دانست که برای هر کس در هر سن و شرایطی می تواند مورد استفاده قرار گرفته و تضمین کننده سلامت پوست و مو باشد. روغن آرگان کوین دارای تاییدیه USDA می باشد. محتویات این محصول تنها و تنها روغن خالص آرگان مراکشی است و هیچ افرزودنی دیگری در آن به کار نرفته است. از این روغن آرگان می توان برای تقویت موها و از بین بردن شوره استفاده نمود. همچنین در ترمیم موهای آسیب دیده و خشک که غالبا بر اثر عوارض استفاده از رنگ مو و مواد دکلره در موها ایجاد می شوند نیز بسیار موثر می باشد. کافی است پس از هر حمام، در حالی که موها هنوز نمناک هستند ، ساقه ی مو را به مقداری از آن آغشته کرده و در حدود یک تا دو دقیقه ماساژ داد. همچنین از دیگر مواردی که روغن آرگان در آنها می تواند نقش یک معجزه گر را داشته باشد می توان به تاثیر آن در از بین برندن تیرگی اطراف چشم اشاره نمود. برای این منظور کافی است در طول یک دوره به طور روزانه دو بار پوست اطراف چشم را روغن آرگان آغشته نموده و به مدت یک دقیقه به صورت ضربه ای ماساژ دهید. به طور کلی روغن آرگان کوین شون را می توان برای از بین بردن لک ، جای زخم ، خشکی و تیرگی پوست بدن و صورت استفاده کرد. روغن آرگان ارگانیک یک مرطوب کننده حرفه ای و یک ماسک پوست و موی عالی و بی نظیر می باشد که قطعا با یک بار استفاده از آن ، روغن آرگان کوین شون را در لیست لوازم روزانه و ضروری خود قرار خواهید داد.
در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون را مشاهده می کنید :

 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو روغن آرگان مراکشی ارگانیک کوین شون برای پوست و مو Cavin Schon Organic Moroccan Argan Oil را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید روغن تقویت کننده پوست و مو اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
روغن
کاربرد
تقویت کننده و ترمیم کننده پوست و مو
نوع محفظه نگه دارنده
بطری
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
E
عصاره
دارد
نوع عصاره
آرگان
کشور سازنده
امریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم