برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سنگ پای برقی شول ولوت اسموت Scholl Velvet Smooth Foot Rasp

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سنگ پای برقی شول ولوت اسموت Scholl Velvet Smooth Foot Rasp کد 11971 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سنگ پای برقی شول ولوت اسموت Scholl Velvet Smooth Foot Rasp یک محصول فوق العاده جهت خلاص شدن از پینه و ترک های کف و پاشنه ی پا است. ترک پاشنه ی پا علل مختلفی دارد که شایع ترین آنها خشکی پوست ، کمبود آهن و اسیدهای چرب امگا 3 می باشد. به گفته ی متخصصان این مشکل در خانمها بیشتر از آقایان دیده شده است و در فصل پاییز و زمستان به دلیل خشکی هوا بیشتر ایجاد می شود. ترک های کف پا به مرور زمان عمیق تر شده و با رسیدن به عمق پوست می تواند ایجاد درد و ناراحتی کند. اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید بهترین راه درمان استفاده از سنگ پای برقی شول ولوت اسموت می باشد. این سنگ پا از 4 باطری تغذیه می کند که مخزن باطری آن در قسمت زیرین دسته قرار دارد و با آن می توان به راحتی پوست های مرده را جدا کرد. سری سنگ پای شول از ذرات زیر کریستالی ساخته شده و پس از مدتی بر اثر سایش صاف و هموار می گردد که در این صورت می توان به آسانی با فشار دادن کمه ی کنار دستگاه سری آن را تعویض نمود. برای نتیجه گیری بهتر توصیه می شود پس از استفاده از سنگ پای شول پاها را با آب گرم شستشو داده و از کرم هایی با نرم کنندگی بالا استفاده شود. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ سنگ پای برقی شول ولوت اسموت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سنگ پای برقی شول ولوت اسموت Scholl Velvet Smooth Foot Rasp دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو سنگ پای برقی شول ولوت اسموت Scholl Velvet Smooth Foot Rasp را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سنگ پای برقی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم