برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس او اس 6 دی با لنز Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دوربین عکاسی دیجیتال کانن اس او اس 6 دی با لنز Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera کد 10402 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 6D به همراه لنز 24-70 میلی متر Canon EOS 6D DSLR Camera With 24-70mm F/4 L Lens F/4 L مناسب برای عکاسانی است که می خواهند به طور حرفه ای وارد عکاسی شوند. ویژگی های ارتقا یافته ی بسیاری را می توان برای این دوربین نام برد از جمله : حسگر جدید ٢ / ٢٠ میلیون پیکسلی CMOS فول‌فریم  که گستره‌ی حساسیت (ISO) ١٠٠ تا ٢٥٦٠٠ را پشتیبانی می کند. این گستره را می‌توان تا ٥٠ : L، ٥١٢٠٠ : H1، و ١٠٢٤٠٠ :H2 تقویت نمود. پردازش سریع تصاویر توسط پردازنده‌ی DIGIC 5+ این دوربین و کاهش نویز ویژگی دیگر آن است.
سیستم فوکوس خودکار ١١ نقطه‌ای Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera  یک نقطه‌ی مرکزی صلیبی (Cross-Type) با دقت بالا دارد و دارای حساسیت EV-3 می باشد. با این دوربین می‌توان تا ٥ / ٤ فریم بر ثانیه عکاسی نمود. این دوربین امکان فیلم‌برداری با کیفیت Full HD دارد و در حالت فیلم‌برداری امکان استفاده از سرعت‌های مختلف (فریم بر ثانیه)، تنظیم دستی نوردهی، و بسیاری امکانات دیگر وجود دارد.
قابلیت کنترل از راه دور دوربین با دستگاه های دیگر مثل تلفن های هوشمند  و برخورداری از فناوری ارتباطی داخلی Wi-Fi  برای به اشتراک گذاری تصاویر با دیگر دستگاه ها  و کاربران و دوستان دیگر فوق العاده مناسب است. با فناوری های ارتباطی همچنین می توان تصاویر را از طریق یک چاپگر سازگار چاپ نمود. داشتن GPS دوربین به ‌کاربران اجازه می‌دهد تا محل ثبت تصاویر خود را ذخیره نمایند و یک سفرنامه تصویری از خود به جا بگذارند. بدنه دوربین Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera  نسبت به دوربین های فول فریم کوچکتر و سبک تر است و حمل و نقل آن نیز راحت تر می باشد. از نظر ظاهر می توان گفت Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera  شباهت خاصی به 5 دی مارک 2 دارد.
خصوصیات خوب دیگری که در این دوربین دیده می شود ارگونومیک بودن و استفاده راحت می باشد. کنترل های دم دستی و یادگیری راحت کار با آن را لذت بخش می سازد. تنها مشکلی که گفته می شود دوربین Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera  دارد مصرف انرژی بالا در هنگام کار با وای فا می باشد به علاوه سیستم فوکوس خودکار با پوشش نسبتاَ کم، و وجود Moire در کلیپ‌های فیلم‌برداری‌شده نیز مشکل دیگری است که دارد. 

دوربین عکاسی دیجیتال کانن با لنز Canon EOS 6D 24-70 F/4 L Digital Camera

عکاسی در شرایط نور مختلف یکی از ویژگی های جالب دوربین های عکاسی حرفه ای است؛ این دوربین نه‌تنها می‌تواند پردازش سیگنال ١٤بیتی (برای Gradation بهتر تصاویر) انجام دهد، بلکه می تواند از حساسیت (ISO) نیز بهره ببرد.  علوه بر اینها  کاربر می تواند با استفاده از فناوری تعیین خودکار حساسیت (Auto ISO)  مقادیر کمینه، بیشینه و وسعت گستره را برای انتخاب خودکار تعیین کند. امکان استفاده از این فناوری به‌صورت تمام‌خودکار یا تمام‌دستی هم وجود دارد.
عمکرد سریع دوربین از مزایایی است که اغلب کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد. بهره مندی از یک پردازنده  DIGIC 5+ و  با هماهنگی دو مدار ابتدا-انتهای مبدل آنالوگ به دیجیتال ٤-کاناله یک عملکرد عالی را دی پی دارد که  قادر است عکاسی با سرعت ٦ فریم بر ثانیه (RAW + JPEG) را ثبت کند. این پردازنده کارکرد دوربین را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. این دوربین از الگوریتم‌های جدیدی برای کاهش نویز در حساسیت‌های بالا بهره مند شده است.  به‌جز کارایی‌های معمول پردازنده‌های متداول، این پردازنده قادر است به‌صورت هم‌زمان آثار ناشی از آبراسیون رنگی را هم در عکس‌ها و هم در ویدئوها تصحیح کند. سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای با سرعت و دقت فوق العاده دارای نقطه مرکزی از نوع صلیبی است و همینطور حساسیت بالایی دارد. یک خصوصیت مهم دیگر که در ایندوربین به چشم می خورد چشمی آن می باشد، میدان دید چشمی این دوربین معادل ٢١میلی‌متر است و این چشمی ٩٧% کادر را پوشش می‌دهد. سیستم فوکوس خودکار این دوربین قادر است در انواع شرایط و کارکردها به‌خوبی عمل کند.
برخورداری از فناوری ارتباطی می تواند یکی از نقاط مثبت دوربین کانن به شمار برود. این دوربین دارای یک فرستنده‌ی داخلی Wi-Fi است به علاوه با اتصال به دستگاه تلفن هوشمند و نرم افزار مخصوص قادر به کنترل از راه دور این دوربین خواهید بود. کار دیگری که با کمک فناوری های ارتباطی می توانید انجام دهید این است که تصاویر را از طریق یک چاپگر سازگار چاپ نمود. این دوربین با استاندارد DLNA سازگار است تا بتوان تصاویر را بین محصولات سازگار (مانند تلویزیون‌های HD) تبادل نمود. فناوری مفید دیگری که باید به آن اشاره کرد،  GPS داخلی است که می‌تواند اطلاعات طول، عرض و ارتفاع جغرافیایی را ثبت و در  ذخیره کند.

این دوربین دارای سیستم نورسنجی چندلایه‌ی ٦٣-زونی iFCL (فوکوس، رنگ و درخشش هوشمند؛ یا intelligent Focus Color Luminance) کانن است که از اطلاعات موجود در سیستم فوکوس خودکار دوربین نیز استفاده می‌کند. این سیستم جدید با احتساب اطلاعات رنگ و درخشش (روشنایی) اطراف نقطه‌(ها)ی فوکوس خودکار می‌تواند به دقت بالایی (خصوصاً در شرایطی که نور محیط یا سوژه به سرعت درحال تغییر است) دست یابد. حسگر نورسنجی این دوربین قادر است از حالت‌های ارزیابی کلی (Evaluative)، مرکزگرا (Center Weighted)، بخشی (Partial) و نقطه‌ای (Spot) برای نورسنجی کلی کادر یا بخشی از آن استفاده نماید. هم‌چنین امکان استفاده از ٥ پله جبران نوردهی (Exposure Compensation) با استفاده از این سیستم وجود دارد.
متراکم سازی از ویژگی های دیگر دوربین است، که در ضبط فایل‌های ویدئویی با پروفیل H.264/MPEG-4 AVC High بهره مند شود. فایل‌هایی که حجمی بیش از ٤ گیگابایت (بنا به تعریف فایل سیستم FAT) داشته باشند به صورت خودکار تقسیم می‌شوند تا بدون تداخل بتوان ویدئوهای طولانی‌تری ضبط نمود.  امکان تراز سطح صدا  و همچنین درگاه میکروفون از دیگر ویژگی های این دوربین بی نظیر به شمار می رود.
ویژگی های فنی در کنار بدنه مستحکم دوربین یک دوربین عکاسی ایده آل را برای کاربران پیشنهاد می کند. بدنه‌ی نسبتاَ کوچک این دوربین از جنس آلیاژ آلومینیم و پلی‌کربنات (قاب داخلی) ساخته شده است. سطح خارجی از جنس پلی‌کربنات منیزیم است. شاتر این دوربین عمر ١٠٠٠٠٠ سیکل دارد. صفحه نمایش دوربین  ‏TFT LCD ٣اینچی با ١٠٤٠٠٠٠ پیکسل است. این صفحه‌ی نمایش ضدبازتاب بوده و از فناوری Clear View II کانن (برای شفافیت بیش‌تر در انواع شرایط) بهره می‌گیرد. این صفحه‌ی نمایش برای بازبینی تنظیمات و عکس‌ها، و هم‌چنین استفاده در حالت نمایش زنده (Live View)، بسیار کارآمد است. در حالت نمایش زنده، خطوط گرید (Gridlines) را می‌توان در ٩ بخش، ٢٤ بخش، یا ٩ بخش به همراه خطوط قطری، نمایش داد. صفحه نمایش این دوربین دارای کنترل ها و تنظیمات بسیاری است که کاربری را بسیار آسان می سازد.
حالت جدید عکاسی با دامنه‌ی دینامیک بالا (High Dynamic Range: HDR) این دوربین به کاربر اجازه می‌دهد تا ٣ تصویر با نوردهی‌های مختلف را تبدیل به یک عکس با دامنه‌ی گسترده‌ی سایه‌ها (Shadows) و هایلایت‌ها (Highlights) نماید تا تصویری با گستره‌ی تونال بالا (Tonal Range) ایجاد کند. می‌توان عکاسی اچ‌دی‌آر را در ٣± مرحله و با ٥ افکت مختلف تنظیم کرد. از طریق این حالت عکاسی می‌توان پارامترهای مختلف نور و جزئیات تاریک را گسترش داد تا بتوان جزئیات مختلف تصویر که شدت نوری کم‌تری دارند را با باقی تصویر از نظر نوردهی هم‌سان‌سازی نمود.
این دوربین دارای تنظیمات جدیدی برای عکاسی متوالی با نوردهی‌های مختلف است که می‌تواند در تهیه‌ی عکس‌های متوالی (مانند فیلم‌های دورکند) مورد استفاده قرار بگیرد. این حالت ٢ روش مختلف ترکیب‌کردن ارائه می‌دهد تا کادربندی و نوردهی به صورت بهینه انجام گیرد: افزایشی (Additive)، و میانه‌ای (Average). عکس‌های متوالی با نوردهی‌های مختلف می‌توانند در فرمت‌های RAW یا JPEG عکاسی شوند. تعداد ٢ تا ٩ عکس گرفته شده و به‌صورت یک عکس (RAW یا JPEG) درمی‌آیند. عکس‌هایی که قبلاً در فرمت RAW عکاسی شده‌اند را نیز می‌توان به عنوان مبدأ یا معیار استفاده نمود و نتایج نیز از طریق مشاهده و بازبینی روی صفحه‌ی نمایش ال‌سی‌دی دوربین قابل تصحیح هستند.
تنظیمات خاصی را می توان در این دوربین برای عکاسی ها در نظر گرفت. حالت‌های صحنه‌ی مختلفی، از جمله عکاسی در شب بدون سه‌پایه، و کنترل نور پس‌زمینه با عکاسی HDR، است. حالت عکاسی در شب بدون سه‌پایه می‌تواند برای ثبت هایلایت‌های روشن تصویر در عین جزئیات قیمت‌های تاریک‌تر استفاده شود. در این حالت ٤ عکس، با سرعتی که منجر به لرزش دست نشود، به صورت پی‌درپی گرفته و تلفیق می‌شوند. در حالت کنترل نور پس‌زمینه با عکاسی HDR، سه عکس با نوردهی‌های مختلف به‌صورت پی‌در‌پی گرفته و تلفیق می‌شوند، تا سوژه‌ها در تصویر تاریک نباشند. دوربین عکاسی کانن دارای حالت عکاسی کم دا و ارتعاش کم است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره دوربین عکاسی EOS 6D دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دوربین عکاسی دیجیتال کانن EOS 6D به همراه لنز 24-70 میلی متر Canon EOS 6D DSLR Camera With 24-70mm F/4 L Lens F/4 L را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید دوربین عکاسی اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع دوربین
SLR سایز متوسط
حسگر و تصویر
نوع حسگر
CMOS
ابعاد حسگر
24 × 36
دقت حسگر
3648 × 5472
محدوده دقت حسگر
3648x2432 - 2736x1824 - 1920x1280 - 720x480
نسبت ابعاد عکس
3:2
پردازشگر
+DIGIC 5
فرمت غیر فشرده Raw
دارد
لنز
فوکوس خودکار
دارد
فوکوس دستی
دارد
سایر توضیحات فوکوس
حسگر تشخیص کنتراست. تشخیص فاز. تک نقطه انتخابی. چندگانه. تشخیص چهره. نمایش زنده.
لرزشگیر تصویر
ندارد
فیلم
رزولوشن فیلم
Full HD
حداکثر سرعت فیلم
1080 × 1920 | 30، 25 و 24 فریم بر ثانیه - 720 × 1280 | 60 و 50 فریم بر ثانیه - 480 × 640 | 30 و 25 فریم بر ثانیه
فرمت فیلم
H.264
توضیحات فیلم
1080 اینترافریم یا اینترفریم - 480 اینترفریم
ضبط صدا
استریو
عکسبرداری
حداکثر سرعت شاتر
1/4000
حداقل سرعت شاتر
30
حداقل حساسیت
50
حداکثر حساسیت
102400
عکاسی پیاپی
4٫5
فلاش
ندارد با قابلیت اتصال فلاش خارجی با اتصال از طریق کفشک رو‌دوربینی
صفحه نمایش
نوع صفحه نمایش
Clear View II TFT LCD
سایز صفحه نمایش
3 اینچ
دقت صفحه نمایش
1040000
چشمی
دارد
توضیحات چشمی
اپتیکال | Pentaprism
تصویر زنده Live View
دارد
صفحه نمایش لمسی
ندارد
ورودی و خروجی ها
خروجی HDMI
دارد
خروجی USB
دارد
سایر مشخصات
نوع کارت حافظه
SD/SDHC/SDXC | سازگار با UHS-I
کامپکت‌فلش
میکروفون داخلی
دارد
اسپیکر داخلی
دارد
موقعیت یاب GPS
دارد
نوع باتری
باتری‌پک. باتری قابل شارژ LP-E6 از نوع لیتیوم-یون به همراه شارژر
مشخصات باتری
عمر باتری (بر اساس استاندارد CIPA) برابر 1090
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم