برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کرم لایه بردار روزانه ایو روشه مدل پیور سیستم Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کرم لایه بردار روزانه ایو روشه مدل پیور سیستم Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser کد 5897 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • کرم لایه بردار روزانه ایو روشه مدل پیور سیستم Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser 125 میل
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کرم لایه بردار روزانه ایو روشه مدل پیور سیستم Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser برای نوجوانانی که برروی پوستشان جوش هایی بیرون میریزد میتوان انتخابی مناسب باشد تا با لایه برداری در کاهش بروز جوش ها کمک کند. کرم Pure System Daily با حذف سبوم بیش از حد و تنظیم ترشح چربی پوست منافذ باز پوست را پاکسازی کرده و جوش های سرسیاهی که بیشتر برروی بینی و چانه دیده می شوند را از بین می برد. کرم لایه بردار پیور سیستم علاوه بر درمان محیطی را فراهم می کند که از ظهور مجدد این جوش ها جلوگیری شود .جهت استفاده از لایه بردار مقداری از آن را روی پوست قرار داده به آرامی ماساژ دهید سپس آبکشی نمایید.

کد بهداشتی : 1109548917789733

در ویدیو زیر معرفی کرم لایه بردار روزانه ایوروشه پیور سیستم را مشاهده می کنید :

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کرم لایه بردار روزانه ایو روشه مدل پیور سیستم Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کرم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1398-07-22

صورت رو خوب تمیز و سفید و درخشان میکنه جوشها رو کم میکنه بوی خوبی هم داره

1397-04-13

سلام این کرم عالیه پوست رو در کمتر از 5 دقیقه کاملا تمیز میکنه میتونم بگم برای پاکسازی جوش ها هم موثره. قرمزی جوش ها رو تا حد خیلی زیادی کم می کنه. کیفیتش خوبه و من راضیم از خریدش

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم