برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

صابون زغالی دی هیلینگ تری بامبو برای زیبایی و تمیزی پوست Bamboo Charcoal Soap

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید صابون زغالی دی هیلینگ تری بامبو برای زیبایی و تمیزی پوست Bamboo Charcoal Soap کد 8065 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد
  • 1 عدد
نام تجاری:
1,124,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

صابون زغالی دی هیلینگ تری بامبو برای زیبایی و تمیزی پوست Bamboo Charcoal Soap - Facial Cleansing Treatment For Acne Prone Skin The Healing Tree کاملا طبیعی بدون مواد شیمیاییاست. یک صابون بسیار مناسب برای پاک کردن پوست شما از هر آلدگی است که ممکن است باعث آکنه و یا لک شود.  در حال حاظر این محصول یک قالب صابون است که که شما میتوانید از آن بر روی صورت و بدنتان استفاده کنید بدون اینکه نگران این باشید که پوست خود  را در معرض مواد پاک کننده ی خشن قرار دادید . این محصول به آرامی اما عمیقا از سر تا پای شما را تمیز میکند . زغال بامبو شما را تمیز و ناخالصی ها و آلودگی ها را به حداقل میرساند . در این محصول روغن های اساسی نیز به کار رفته است و در ضمن علاوه بر پاک کنندگی بوی خوبی نیز دارد . 

مزایایی که صابون ذغال بامبو دارد:

- حذف سلول های مرده پوست
- پاک کننده منافذ پوست
- پوست نرم و صاف
- مواد تشکیل دهنده طبیعی
- ضد آلرژی
- زدودن سموم
- بدون بو
- بدون رنگی کردن پوست، بدون الکل و مواد شیمیایی، و یا نگهدارنده

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره صابون زغالی دی هیلینگ تری بامبو برای زیبایی و تمیزی پوست Bamboo Charcoal Soap - Facial Cleansing Treatment For Acne Prone Skin دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  صابون زغالی دی هیلینگ تری بامبو برای زیبایی و تمیزی پوست Bamboo Charcoal Soap - Facial Cleansing Treatment For Acne Prone Skin را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید صابون صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1400-12-08

ایا کسی از این صابون استفاده کرده چون قیمتش خیلی زیاده ،واقعا تاثیر داره؟

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم