برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ساعت مچی رولکس مدل Rolex Day-Date II 41 President Platinum Watch Ice Blue Diamond Dial 218206

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ساعت مچی رولکس مدل Rolex Day-Date II 41 President Platinum Watch Ice Blue Diamond Dial 218206 کد 9656 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,920,891,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ساعت مچی زنانه رولکس مدل Rolex Day-Date II 41 President Platinum Watch Ice Blue Diamond Dial 218206 از بهترین انواع ساعت مچی به شمار می رود. با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می تواند به عنوان یک ساعت ایده آل، رویایی، ارزشمند، لوکس و با دوام باشد. ساعت مچی رولکس با برندی معروف و معتبر که در زمینه فعالیت خود داری جایگاه ویژه جهانی است در کشور سوئیس از بهترین برندهایی است که ساعت مچی تولید می کند. جنس بدنه ساعت و جنی دستبند ساعت مچی رولکس از پلاتین است، رنگی زیبا و پلاتینی، دارای صفحه نمایش گرد، با جنس یاقوت کبود است . عت مچی زنانه رولکس از بهترین نوع ساعت مچی است که در کشور سوئیس ساخته میشود و یک برند و نام تجاری معتبر و مشهور است. شیشه از جنس یاقوت کبود است اغلب ساعت های مچی دارای صفحه کریستال اکریلیک یا مواد معدنی دیگر می باشند که دارای مقاومت و استحکام متوسطی می باشد. ولی یاقوت کبود دارای 3 برابر محکمتر از مواد معدنی و 20 برابر سخت تر از کریستال اکریلیک است و میتوان این جنس را بهترین و لوکس ترین نوع ساعت دانس. کاملا ضد آب است و تا عمق 100 متر در برابر  آب مقاوم است. رنگ صفحه نمایش ساعت مچی رنگی زیبا به صورت آبی ملایم مشابه یخ آبی است . مقومت بالا در برابر ضربه ، ضد آب تا عمق 100 متر می باشد. به طور کلی اگر یک ساعت مچی زیبا و کامل و اتوماتیک می خواهید می توانید از ساعت مچی رولکس هم دیدن کنید. که با الماس هایی زیبا تزیین شده است و دارای تاریخ شمار روز و روز هفته است.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ساعت مچی رولکس مدل Rolex Day-Date II 41 President Platinum Watch Ice Blue Diamond Dial 218206 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ساعت مچی زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع کاربری
کلاسیک , روزمره , رسمی
قطر صفحه
41 میلی متری
فرم صفحه
گرد
رنگ صفحه
یخ آبی
جنس شیشه
یاقئت کبود
جنس بدنه
پلاتین
جنس بند
پلاتین
رنگ بند
پلاتینی
مقاوم در برابر آب
دارد
میزان مقاومت
100 متر
مقاوم در برابر ضربه
هست
تاریخ شمار
دارد
سایر مشخصات
روزشمار هفته دارد. تاریخ شمار روز دارد. فوق العاده مقاوم و بادوام، زیبا و شیک است.
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم