برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح وال خط زن تاتو Wahl Professional 5-Star Cordless Tattoo Trimmer 8491

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح وال خط زن تاتو Wahl Professional 5-Star Cordless Tattoo Trimmer 8491 کد 9654 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,495,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح وال و تریمر تاتو Wahl Professional 5-Star Cordless Tattoo Trimmer 8491 مدل 5 ستاره حرفه ای از بهترین ماشین های اصلاحی است که می توان معرفی نمود ماشین های اصلاح وال را همه به خوبی می شناسند و از کیفیت بی نظیر موتور و تیغه های مورد استفاده در محصولات وال همه به خوبی آگاه هستند. وال برندی قدرتمند و مطرح در زمینه محصولات پیرایش و اصلاح است و اینک با معرفی ماشین اصلاح تاتو و تریمر وال در مدل Tattoo Trimmer 8491 یکی دیگر از خصوصیات بازر این نام تجاری را که در زمینه به روز بودن و همه جانبه بودن است نشان می دهد . ماشین اصلاح وال که به صورت تریمر و تاتو کاربرد دارد و به راحتی قابل استفاده در آرایشگاه های مردانه است می تواند تمام طرح هایی که شما دوست دارید بر موهای خود داشته باشید را اصلاح نماید. همراه محصول ، پوستری که شامل طرح های متنوع برای کار کردن و طراحی کردن قبل از کار با ماشین اصلاح است ، آماده بوده و به شما در انجام زیباتر این طراحی هنرمندانه کمک می کند . با تاتو وال می توانید، طراحی های زیبایی به صوت سه بعدی بر روی موهای خود انجام دهید . روغن تیغه، قلم مو و شارژ در منار محصول ماشین اصلاح ارائه می شود. ماشین اصلاح و تریمر وال یک ایده جالب و جدید در زمینه اصلاح موی سر آقایان است و با توجه به کیفیت تیغه و موتور و اینکه دارای باتری لیتیوم با طول عمر بالا است و تا بیش از دقیقه قابل استفاده بی سیم است ؛ می تواند بهترین انتخاب ممکن برای انجام هنر دست و طراحی های زیبای شما در کمترین زمان و با دقت و کیفیت بالا انجام شود.

در ویدیو زیر معرفی ماشین اصلاح وال تاتو را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح وال و  تریمر تاتو مدل Wahl Professional 5-Star Cordless Tattoo Trimmer 8491 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح وال و  تریمر تاتو مدل Wahl Professional 5-Star Cordless Tattoo Trimmer 8491  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
بیش از 60 دقیقه
اندازه اصلاح
صفر
سایر ویژگی ها
موتور چرخشی دقیق و سریع و با طول عمر بالا. دارای لوازم جانبی و پوسر طرح خای قابل پیاده سازی و اصلاح
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره همراه سری موزن گوش و بینی/ تریمر/شیور Wahl WM8050-800X ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره همراه سری موزن گوش و بینی/ تریمر/شیور Wahl WM8050-800X
پیشنهاد ویژه محدود
6,604,000 تومان 7,362,000 تومان
%10 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال چند منظوره همراه سری موزن گوش و بینی/ تریمر/شیور Wahl WM8050-800X کد 18288 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
ماشین اصلاح سر و صورت وال کمبو Wahl Taper 2000 & Beret Brushed Chrome Duo ماشین اصلاح سر و صورت وال کمبو Wahl Taper 2000 & Beret Brushed Chrome Duo
پیشنهاد ویژه محدود
8,200,000 تومان 8,710,000 تومان
%6 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت وال کمبو همراه مینی خط زن برت Wahl Brushed Chrome Combo Pack Taper 2000 Clipper & Beret Trimmer کد 18374 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم