برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss 6610 Hair Dryer

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سشوار حرفه ای بابیلیس Babyliss 6610 Hair Dryer کد 3646 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,327,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی می باشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سشوار بابیلیس  Babyliss 6610 Hair Dryer دارای فناوری تولید یون، باد سرد میباشد. یکی از ویژگی‌های محصول بابیلیس، وجود موتور AC است.  موتور AC که در سشوار 6610 به کار گرفته شده است، به دلیل اینکه می‌تواند به صورت مکرر و ممتد روشن بماند مناسب مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها است و همچنین می‌تواند انتخابی مناسب برای خانم‌هایی باشد که موهایی بلند دارند و سشوار کشیدن موهایشان زمان زیادی طول می‌کشد.
قابلیت دیگری که در این سشوار وجود دارد تولید باد سرد است که این ویژگی به حفظ حالت مو کمک کرده و همچنین به لطافت و درخشندگی موها می‌افزاید. بنابراین خانم‌هایی که این ویژگی‌ها برایشان مهم است می‌توانند از این نوع سشوار استفاده کنند.
سشوار بابیلیس فناوری تولید یون را دارا میباشد. این فناوری به حفظ چربی داخل تارهای مو کمک کرده و از آسیب رسیدن به موها جلوگیری می‌کند، ضمن این‌که با تولید میلیون‌ها یون منفی و شکسته شدن سریع‌تر مولکول‌های آب، موها با سرعت بیشتری خشک می‌شوند.
جذب این یون‌ها توسط تارهای مو به نرمی و لطافت آن‌ها نیز می‌افزاید. طول مناسب سیم و حلقه‌ی آویختن، دسترسی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد  همچنین با استفاده از سری های متمرکز کننده به راحتی می‌توان موها را صاف کرد.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی سشوار حرفه ای بابیلیس 6610 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سشوار بابیلیس 6610E دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین سشوار ارشاکو سشوار بابیلیس Babyliss 6610E Hair Dryer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سشوار اصل با  قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
توان
2100 وات
نوع موتور
AC
نوع مصرف
حرفه ای
فناوری تولید یون
دارد
جنس المنت
سرامیک
سرعت پرتاب باد
100 کیلومتر بر ساعت
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
طول سیم
2/7 متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم