ورزش و سلامتی

CASEIN-FX چیست ؟

 

 

 CASEIN-FXیک روش انقلابی برای برای رساندن جریان دائمی از آمینو اسیدهای عضله ساز به سیستم بدن شماست. CASEIN-FX™یک ترکیب عالی از کازئین میسلی ۱۰۰% خالص و کلسیم کازئین شده برای تهیه شدن نسبت ایده آلی که بیش از ۷ ساعت هضم پروتئین را به ارمغان می آورد میباشد.

ترشح پروتئین بسیار آرام

  • ۲۵ گرم پروتئین
  • افزایش ۲۲۵%ی در آمینو اسیدهای موجود
  • صفر گرم چربی
  • مقدار کم کربوهیدرات
  • ترشح بسیار آرام پروتئین
  • آنزیم فعال کننده ی جذب پروتئین

CASEIN-FX™ توسط مجموعه آمینو اسید گلوتامین رشد – تحریک کننده,تایورین,گلیسین و نوع جدید گلوتامین ها برای تحریک رشد و سرعت بازیابی,تقویت شده است. CASEIN-FX™ یک سلاح مخفی دارد:   BioCore EDGE™ ,یک تکنولوژی قدرتمند فعال سازی آنزیم که واقعا مقدار آمینو اسیدهای آماده به جذب را برای کمک مستمر به تلاش های شما افزایش میدهد.در این ترکیب کازئین بسیار منحصر به فرد است و باعث میشود که اثر آن به شدت آهسته شود و در مدت زمان طولانی تاثیری شبیه به آب رسانی قطره ای دارد.حساسیت PH محصولBioCore EDGE™ با هضم و بهبود این فرآیند با شکستن مولکول های پروتئین بزرگتر به پپتاید های آمینو اسید موجود,ایجاد میشود.

پروتئین آب پنیر مجزای  ISOFLEX®در حین تمرین کردن یا به عنوان اولین ماده ی غذایی در صبح عالی میباشد,چون دارای قابلیت جذب بسیار سریع است که باعث میشود مقادیر زیادی آمینو اسید در بدن شما جریان یابند,و عضله های شما را در موقعیتی که “فراوانی آمینو اسید”نام دارد قرار میدهد و رشد سریع عضله را تحریک میکند.

از طرف دیگر CASEIN-FX™ بهترین تکنولوژی ترشح آرام پروتئین است.مصرف CASEIN-FX™ قبل از خواب یا هر زمان دیگری بدون یک وعده غذای سرشار از پروتئین برای مدت زمان چشمگیری اجازه نمیدهد بدن شما به حالت کاتابولیک برود(وضعیت شکست عضلات).کاتابولیسم عضله اکثر اوقات دلیل اصلی ناامیدی بدنسازان برای رسیدن به اهدافشان میباشد.

CASEIN-FX™ یک روش راحت با ترکیب آسان و خوش طعم برای داشتن جریان دائمی از آمینو اسیدها در سیستم بدن ایجاد میکند. CASEIN-FX™ یک فرمول بدون چربی و با کربوهیدرات کم میباشد که به شما کمک میکند به اهدافتان برسید.

سوالات متداول در مورد CASEIN-FX™

  1. CASEIN-FX™ چیست؟

 

 CASEIN-FX™یک روش انقلابی برای برای رساندن جریان دائمی از آمینو اسیدهای عضله ساز به سیستم بدن شماست. آنزیم فعال کننده ی جذب پروتئینCASEIN-FX™ توسط مجموعه آمینو اسید گلوتامین رشد – تحریک کننده,تایورین,گلیسین و نوع جدید گلوتامین ها برای تحریک رشد و سرعت بازیابی,تقویت شده است. CASEIN-FX™ یک سلاح مخفی دارد:   BioCore EDGE™ ,یک تکنولوژی قدرتمند فعال سازی آنزیم که واقعا مقدار آمینو اسیدهای آماده به جذب را برای کمک مستمر به تلاش های شما افزایش میدهد.در این ترکیب کازئین بسیار منحصر به فرد است و باعث میشود که اثر آن به شدت آهسته شود و در مدت زمان طولانی تاثیری شبیه به آب رسانی قطره ای دارد.حساسیت PH محصولBioCore EDGE™ با هضم و بهبود این فرآیند با شکستن مولکول های پروتئین بزرگتر به پپتاید های آمینو اسید موجود,ایجاد میشود.

  1. تفاوت بین CASEIN-FX و پروتئین آب پنیری همچون ISOFLEX چیست؟

پروتئین آب پنیر ISOFLEX برای مصرف بلافاصله بعد از تمرین و یا خوردن اولین ماده غذایی در صبح عالی است,چون دارای قابلیت جذب بسیار زیادی است که باعث میشود مقادیر زیادی آمینو اسید در بدن شما جریان یابند و عضلات شما را در موقعیتی که “زیادی آمینو اسید”نام دارد و باعث تحریک رشد سریع عضله میشود قرار میدهد.

از طرف دیگر CASEIN-FX™ بهترین تکنولوژی ترشح آرام پروتئین است.مصرف CASEIN-FX™ قبل از خواب یا هر زمان دیگری بدون یک وعده غذای سرشار از پروتئین برای مدت زمان چشمگیری اجازه نمیدهد بدن شما به حالت کاتابولیک برود(وضعیت شکست عضلات).کاتابولیسم عضله اکثر اوقات دلیل اصلی ناامیدی بدنسازان برای رسیدن به اهدافشان میباشد.

 

  1. چگونه باید CASEIN-FX را مصرف کنم؟

یک اسکوپ ۳۳گرمی از آن را با ۶oz(3/4 لیوان)آب یا شیر مخلوط کنید و قبل از خواب یا هر موقع دیگری که میخواهید مقدار پروتئین بدنتان را افزایش داده و شکست عضله را کاهش دهید اسفاده کنید.این ترکیب ه صورت ایده آل برای زمان هایی که قادر به خوردن غذاهای سرشار از پروتئین نیستید<مناسب میباشد.

۲-

مشورتی برای پروتئین : محصولات پروتئینی ALLMAX شامل منابع پروتئینی صفر از چین.IsoFlex100% محصول آمریکا است.

بهترین طعم و آسانترین راه استفاده,این ادعایی است که IsoFlexدر انجمن حداکثر کاربرد مواد غذایی به عناون آخرین حرف هایش بیان کرد.با ۷ عامل همکار حیاتی در ۴ مجموعه ی اختصاصی, IsoFlex نه تنها پروتئین آب پنیر مجزای کاملا خالص و بسیار در دسترس فراهم کرده است,بلکه یک سیستم تحویل قدرتمند برای اطمینان از جذب نیرومند مواد غذایی فراهم میکند.

پودر پروتئینی IsoFlex دارای مشخصه ی macronutrient بسیار خوبی است.این محصول شامل مقدار بسیار زیاد ۲۷ گرم از پروتئین آب پنیر مجزای فعال میباشد , به طور طبیعی خالی از چربی است,شامل ۱ گرم شکر است,۹۸% عاری از لاکتوز و کاملا عاری از آسپارتاما است.این یک پروتئین آب پنیر مجزای استثنایی است که به آسانی قابل ترکیب شدن میباشد و طعم عالی ای دارد.

IsoFlex شامل ۲۷ گرم پروتئین آب پنیر مجزا در هر اسکوپ میباشد”

وقتی که درب یک بطری از IsoFlex را باز میکنید,فقط بوی آن باعث میشود از محصولات دیگر مجزا شود.همان بوی خوب باعث ایجاد زمینه برای یک ترکیب عالی بودن است.از نظر طعم و مزه,چیزی که واقعا باعث میشود IsoFlex منحصر به فرد باشد قطعه های واقعی شکلات در اسانس شکلات است که ترکیب بسیار عالی ای ایجاد کرده است,قطعه های واقعی توت فرنگی در اسانس توت فرنگی و وجود وانیل در اسانس وانیل نیز به همین صورت میباشند.همچنین,بسیاری دریافته اند که اگر ترکیب را با کره ی بادام زمینی شکلاتی یخ زده مخلوط کنند,معجون بسیار خوشمزه ای به دست می آید که بسیار دلپذیر است.

IsoFlex 4 سیستم تحویل اختصاصی را با هم ترکیب میکند.مواد موجود در هر سیستم با هم کار میکنند تا یک پودر اب کیفیت بالا و مزه ی عالی که برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان طراحی شده است فراهم کنند.این ۴ سیستم عبارتند از:

  1. مجموعه یWPI(پروتئین آب پنیر مجزا): CTP(فرآیند دمای سرد)عبور جریان عرضی پروتئین آب پنیر مجزا را میکرو فیلتر میکند, WPI(97% پروتئین آب پنیر مجزا)و آغوز Synermune , یک منبع طبیعی EGF , IGF-1(عامل رشد).این مجموعه ی پروتئین آب پنیر مجزا با کیفیت عالی میتواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندامتان کمک کند.
  2. مجموعه ی NOS(تحویل جریان زیاد):شامل پروتئین سبزیجات هیدرولیز شده,فولیک اسید و استیل سیستین(A.C).طراحی شده برای افزایش جریان خون و افزایش نیتروژن و تحویل پپتاید آب پنیر.همچنین میتواند مقادیر اکسید نیتریک را افزایش دهد,بنابراین سرعت بازیابی بدن و تحویل پروتئین به بافت های عضله ای را افزایش میدهد.
  3. مجموعه ی گلوتامین(تکنولوژی گلوتاماکس): پپتایدهای گلوتامین که به صورت طبیعی به وجود می آیند.طراحی شده برای بهبود بازیابی و فراهم کردن پشتیبانی ایمنی.
  4. مجموعه ی IS(جذب سریع): آلفا لیپویک اسید(ALA),دی پینیتول و ۴-Hydroxylsoliucine.طراحی شده برای افزایش پروتئین و پشتیبانی از انسولین.

 

IsoFlex چگونه تولید میشود؟

 پودر پروتئینی IsoFlex از طریق میکروفیلترCTP(فرآیند دمای سرد)به دست می آید;این یک فرآیند میکروفیلتر جریانی است(CFM)که ملوکولهای پروتئین بزرگ با جذب کم را حذف میکند,در عین حال چربی,لاکتوزز و خاکستر را که معمولا در هر ترکیب آب پنیر و دیگر پودرهای پروتئینی با کیفیت کم وجود دارد را نیز از بین میبرد.

غشاء فیلتر استفاده شده برای فرآیند CFM بسیار خوب است و نسبت به فرآیند فرا فیلتر که برای محصولات پروتیئن آب پنیر با کیفیت پایین تر استفاده میشود<حتی قادر به از بین بردن لاکتوز,خاکستر و چربی بیشتری است.ALLMAX با استفاده از این فرآیند عالی قادر به تولید IsoFlex است,که یک پروتئین بسیار خالص است که شامل نسبت بهینه از مواد غذایی است,که عبارتند از ۲۷ گرم پروتئین,۱ گرم کربوهیدرات و بین۰٫۲ گرم تا ۰٫۵ گرم چربی(تفاوت های ناچیزی در طعم های مختلف وجود دارند).

“این محصول از طریق فرآیند میکروفیلتر CTP(فرآیند دمای پایین)به دست می آید”

CFM یکی از بهترین روش ها در بازار برای استخراج پروتئین است.این فرآیند تولید چون یک فرآیند مجزا سازی کاملا خالص است از بسیاری محصولات دیگر برتر است.کل فرآیند در دمای خنک ۴ درجه ی سلسیوس,یا ۳۹ درجه ی فارنهایت اتفاق می افتد و تقریبا ۱۰۰% پروتئین و پپتایدها را استخراج میکند,همچنین مقدار زیادی پروتئین های در دسترس غیر طبیعی(بیو – فعال)را نیز تولید میکند.

“میکرو فیلتر با دمای پایین پروتئین غیر طبیعی همراه با شکستن بسیاری از پروتئین های آب پنیر بیو – فعال را فراهم میکند”

پروتئین آب پنیر مجزای ما توسط فرآیند میکرو فیلتر با دمای”سرد”یا پایین تولید شده است و با گرمای غیر مستقیم خشک شده است.فرآیند میکروفیلتر با دما پایین به پروتئین آب پنیر مجزای ایزو – سرد اجازه میدهد که پروتئین های غیر طبیعی همراه با مقدار کاملا متعادلی از شکست های پروتئین های آب پنیر بیو فعال شامل ایمونوگلوبولین,لاکتوفرین و گلیکوماکروپپتایدها(GMP) را تولید کند.

IsoFlex 98% عاری از لاکتوز است”

دیگر تکنولوژی های انجام فرآیند بر روی آب پنیر که از دماهای بالا استفاده میکنند باعث آشکار سازی برگشت ناپذیر شکست های پروتئین میشوند که که این امر میتواند فعالیت های بیولوژیکی پروتئین را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهد.بر اساس حلالیت در مقدار PH 4.6 ,پروتئین آب پنیر مجزای IsoFlex تنها ۳% پروتئین غیر طبیعی دارد که تقریبا ۱۰% کمتر از پروتئین آب پنیر مجزای ion-exchange و معمولا کمتر از دیگر میکرو فیلترهای پروتئین های آب پنیر مجزای دیگر است.پروتئین آب پنیر مجزای IsoFlex همچنین نسبت به پروتئین آب پنیر مجزای ion-exchange  شامل بیتر از ۱۲ برابر GMP موجود در بدن میباشد.

پروتئین آب پنیر مجزا چگونه تولید میشود؟

برای تولید آب پنیر مجزا,پروتئین باید مراحل زیر را طی کند :

  1. شیر تازه توسط متخصصان اطمینان از کیفیت آزمایش میشود.
  2. قطعه های دلمه شده ی شیر برای پنیر جدا میشوند.
  3. آن قسمت آبکی که باقی میماند از طریق فرآیندی به نام فرآیند میکروفیلتر فیلتر میشود;تا از لاکتوز و خاکستر خالی شود.
  4. سپس مایع غلیظ فرآیند میکروفیلتر جریانی را طی میکند.که در این قسمت است که آب پنیر با عبور از غشاء سرامیکی بسیار خوب مجزا میشود.
  5. آب پنیر خشک میشود و آب از آن خارج میشود.
  6. در نهایت,آب پنیر مجزای خالصی در بطری اش بسته بندی میشود.

تمامی این مراحل برای اطمینان از کیفیت و بی عیبی محصول در یک مجموعه ی تولیدی دارای استاندارد پزشکی و دارویی انجام شده اند.خلوص و کیفیت هر ماده ی اضافه شده و محصول تولید شده در آزمایشگاه آزمایش شده است تا از کیفیت دائمی آن در همه ی زمان اطمینان حاصل شود.

IsoFlex شامل ۹۰% پروتئین آب پنیر خالص است”

 

همانطور که میبینید فقط IsoFlex شامل ۹۰% پروتئین آب پنیر خالص است,دیگر ترکیبات پروتئین آب پنیر تنها شامل تقریبا ۷۵-۸۵% پروتئین هستند چون آنها همچنین شامل لاکتوز و چربی نیز هستند.تنها IsoFlex است که بیشترین مقدار پروتئین با خلوص ۹۰%(بیوفعال) را در هر اسکوپ ارائه میدهد.همچنین ۹۸% عاری از لاکتوز است,که باعث میشود این محصول برای کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند تبدیل به یک انتخاب ایده آل شود.

علاوه بر این, IsoFlex در ایالات متحده با استفاده از لبنیات این کشور تولد میشود.محصولات پروتئینی ALLMAXهیچ منبع پروتئینی از چین ندارند. IsoFlex 100% ساخت آمریکاست.

“ماتریس پروتئین آب پنیر مجزای IsoFlex ,برای طعمی که میخواهید و نتایجی که در جستجوی آنها هستید”

۳-

توجه : ماده ی غذایی لیوسین ALLMAXیک ماده ی دارویی ۱۰۰% خالص و مخمر ساخت آلمان میباشد.

لیوسین میتواند به عنوان یکی از قدرتمندترین مکمل های عضله ساز طبیعی شناخته شده برای انسان در نظر گرفته شود.ALLMAXخالص ترین و قدرتمندترین ماده ی غذایی را برای ایجاد عضلات سخت و محکم و حجیم آن هم بسیار سریع را برای شما به ارمغان می آورد.لیوسین(C6H13NO2)یک آمینو اسید زنجیره ای(BCAA) ضروری شناخته شده در ورزش بدنسازی میباشد که به عنوان راه حل نهایی عضله سازی  در نظر گرفته میشود.

  • سوخت و ساز پروتئین را تحریک میکند
  • نگهداری از حجم عضلات
  • بهبود بازیابی عضله
  • ۱۰۰% عاری از منابع حیوانی

“لیوسین برای به دست آوردن تعادل نیتروژنی مثبت و ایجاد حجم عضله ضروری میباشد”

لیوسین یک عملیات آنابولیک به نام روش mTOR را فعالم یکند که سوخت و ساز پروتئین عضله را تحریک میکند.با افزایش مصرف لیوسین روش mTOR فعال شده و سوخت و ساز پروتئین افزایش میابد.هیچ ماده ای به اندازه ی لیوسین خلوص و قدرت آنابولیک ندارد.به زبان ساده,لیوسین برای به دست اوردن تعادل نیتروژنی مثبت و ایجاد حجم عضله ضروری میباشد.

“لیوسین یکی از مهمترین و غلیظترین آمینو اسیدهای درون بافت اسکلتی عضله است”

لیوسین یکی از سه آمینو اسید زنجیره ای میباشد(دوتای دیگر عبارتند از ایزولیوسین و والین)و برای مصرف منابع رژیمی یا مصرف به عنوان مکمل برای تامین این BCAA مهم برای بدن,بسیار ضروری و مهم میباشد.این ماده معمولا در دونه بار,برنج قهوه ای,گندم,پنیر دلمه شده,مرغ و ماهی یافت میشود.بر خلاف آمینو اسیدها,که فرآیند متابولیسم بر روی آنها در کبد انجام میشود, BCAAها در درون عضله متابولیسم شده و برای سوخت و ساز پروتئین و برای حفظ و نگهداری بافت حجم عضله ضروری میباشد.

“لیوسین به قدری برای بدن ضروری میباشد که به عنوان یک “ماده ی کمیاب(محدود)”در نظر گرفته میشود”

لیوسین به قدری برای بدن ضروری میباشد که به عناون یک “ماده ی کمیاب(محدود)”در نظر گرفته میشود.بدن برای استفاده از دیگر آمینو اسید ها به لیوسین نیاز دارد.بدون مقدار مناسب لیوسین,دیگر منابع پروتئین میتوانند بی فیاده تلقی شوند.به طور خلاصه,بدون لیوسین بدن عملکرد خوبی ندارد و نمیتواند از پروتئین استفاده کند.

مفهوم ها برای بدنسازان/ورزشکاران

حفظ و نگهداری حجم عضله

لیوسین به حفظ و نگهداری بافت حجم عضله کمک میکند.ما دریافتیم که لیوسین با انسولین کار میکند تا سوخت و ساز پروتئین در بافت عضله را بهبود بخشد.این ماده همچنین برای بازیابی پس از تمرین نیز ضروری است.

در حقیقت,یک مطالعه دریافته است که افزایش ۲٫۸ گرم لیوسین به یک وعده ی غذایی,چه این وعده ی غذایی شامل مقدار زیادی پروتئین باشد چه نباشد,تا تقریبا ۶۰% به افزایش سوخت و ساز پروتئین عضله کمک میکند.(۱)یک مطالعه ی دیگر فهمیده است که ۴٫۴ و ۸٫۳ گرم از لیوسین سوخت و ساز پروتئین عضله را تا ۵۰ – ۷۰% افزایش داده است.با استفاده از این تحقیق,محققان اعلام داشته اند که با مصرف تقریبا ۳-۴ گرم لیوسین به طور موثری سوخت و ساز پروتئین عضله را به حداکثر میرساند.(۲)

 

“یک مطالعه دریافته است که لیوسین سوخت و ساز پروتئین را حداکثر ۵۰ – ۷۰% افزایش میدهد”

یک مطالعه ی انجام شده در مورد مصرف لیوسین دریافته است که این ماده ممکن است مانع از از بین رفتن عضله شود,که این یک حقیقت منفی زندگی برای جمعیت رو به رشد است.گروه تحقیقی که یک رژیم سرشار از لیوسین را دریافت کرده اند,شکست پروتئینی مطبوع تری را تجربه کرده اند که بیشتر قابل مقایسه با الگوی شرکت کنندگان جوانتر میباشد.

(۳)

لیوسین همچنین به حفظ و نگهداری تعادل نیتروژنی مثبت کمک میکند.تحقیقات دریافته اند که تعادل لیوسینی مثبت بیانگر این است که بدن در وضعیت آنابولیسم پروتئینی قرار دارد و اینکه تعادل منفی لیوسین ممکن است بیانگر وضعیت کاتابولیک باشد.به زبان ساده,لیوسین برای به دست آوردن تعادل نیتروژنی مثبت و ساخت حجم عضله ضروری میباشد.

مقررات و نظم رژیم و قند خون

در طول رژیم لیوسین مشاهده شده است که این رژیم مخصوصا به قابلیت جلوگیری از تجزیه یپروتئین نیز کمک میکند.وقتی کالری ها محدود شده باشند,بدن از لیوسین به عنوان یک منبع گلوکونیوژنز استفاده میکند,با استفاده از این مکمل,مقادیر لیوسین گلوکز خون میتواند حالت موازنه داشته باشد,چون لیوسین به آسانی و سریع به گلوکز تبدیل میشود.در حقیقت,دریافته اند که لیوسین در تبدیل شدن به گلوکز بسیار سریعتر از دیگر BCAAهاست.

لیوسین همچنین میتواند در طول فشار بر بدن منابع انرژی ایجاد کند,که در طول یک رژیم شدید و پس از تمرین ضروری میباشد.

یک مطالعه ی انجام شده بر روی متغیرهای رژیمی مختلف پس از ۳۰ دقیقه انجام تمرینات استقامتی,مشاهده شد که گروهی که پروتئین/کربوهیدرات+ مکمل لیوسین را مصرف میکرده اند تجربه ی کاهش در تجزیه ی پروتئین را داشته اند,این گروه همچنین افزایشی را در سوخت و ساز پروتئین عضله ای اسکلتی را نشان داد که بسیار بیشتر از مطالعه ی انجام شده بر روی گروهی که فقط کربوهیدرات یا پروتئین مصرف میکرد بود.(۴)

مزیت ALLMAX : پودر متبلور لیوسین دارای استاندارد دارویی و خالص و ساخت آلمان ما ۱۰۰% عاری از منابع حیوانی است.که از سبزیجات خالص(ذرت)به دست آمده است,مجموعه ی فرآیند تخمیر یک پودر لیوسین متبلور سفید و تمیز را تولید میکند.در محصول لیوسین ما هیچ محدود کننده,ماده ی خنثی,افزودنی یا بازدارنده وجود ندارند.

 

” پودر متبلور لیوسین دارای استاندارد دارویی و خالص و ساخت آلمان ما ۱۰۰% عاری از منابع حیوانی است.”

ALLMAXفقط به همین ها ختم نمیشود;ما از بهترین و برترین و با کیفیت ترین لیوسین در دسترس استفاده کردیم و حتی آن را بهتر کردیم.در مرحله ی نهایی تولید لیوسین,نتیجه یک ساختار درشت متبلور میباشد.ما از مواد متبلور خام استفاده کردیم و آنها را از طریق یک سری مجموعه فرآیندهای پیچیده میکرو غربال کردیم.نتیجه یک پودر سفید بسیار عالی بود که دارای مقادیر جذب بهینه میباشد.

از منبع لیوسین خود آگاه باشید : با اینکه ضرورت های ALLMAXدر نهایت برای شما یک محصول درجه یک به ارمغان می اورند,با این حال روش های ارزانتری هم برای به دست آوردن لیوسین وجود دارند.اکثر لیوسین ها,که معمولا ساخت چین هستند,از منبع موی انسان (که این موها معمولا از کف زمین مغازه های سلمانی جمع آوری میشوند)<یا از پر اردک و یا از هر دو به دست می آیند.

سوالات متداول در مورد محصولات  ALLMAX

  1. لیوسین چیست؟

لیوسین میتواند به عنوان یکی از قدرتمندترین مکمل های عضله ساز طبیعی شناخته شده برای انسان در نظر گرفته شود.ALLMAXخالص ترین و قدرتمندترین ماده ی غذایی را برای ایجاد عضلات سخت و محکم و حجیم آن هم بسیار سریع را برای شما به ارمغان می آورد.لیوسین(C6H13NO2)یک آمینو اسید زنجیره ای(BCAA) ضروری شناخته شده در ورزش بدنسازی میباشد که به عنوان راه حل نهایی عضله سازی  در نظر گرفته میشود.

  1. چه افرادی میتوانند از لیوسین استفاده کنند؟

هر کس از دسته افرادی که ورزش میکنند,از ورزشکارانگرفته تا بدنسازان میتوانند از لیوسین استفاده کنند.به هر حال,لیوسین برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمیشود.در صورتی که حامله هستید یا در حال شیر دادن به فرزند خود هستید از این ماده استفاده نکنید.

  1. چگونه باید لیوسین را مصرف کرد؟

یک نوبت(۵گرمی)از لیوسین را دو بار در روز مصرف کنید.یک نوبت را بلافاصله پس از تمرین مصرف کنید.در روز هایی که تمرین نمیکنید یک نوبت در صبح و یک نوبت هم در بعد از ظهر مصرف کنید.

  1. شنیده ام که لیوسین طعم خوبی ندارد,چگونه باید با این مشکل کنار بیایم؟

لیوسین به طور طبیعی کمی تلخ است و به آسانی و سریع در آب حل نمیشود.ما افزودن آن را به ترکیب پروتئینیIsoFlex<یک مخلوط با مزه ی خوب یا آب میوه مانند آب لیمو به همراه یک شیرین کننده ی مصنوعی مانند Stevia را توصیه میکنیم.برای گرفتن بهترین نتایج,توصیه میشود که لیوسین را با استفاده از یک مخلوط کن برقی مخلوط کنید.

  1. عوارض جانبی استفاده از لیوسین چه هستند؟

لیوسین یک مکمل طبیعی است.حتی در مقادیر دز بسیار زیاد هم ایمن و سالم است و عوارض جانبی کمی دارد.مصرف آن مشکلی ندارد و یک محصول کاملا طبیعی است.

  1. آیا میتوانم لیوسین را با دیگر مکمل ها ترکیب کنم؟

بله,و برای افزایش مزایای دیگر مکمل ها,لیوسین ALLMAXمیتواند با ترکیبات پروتئینی مانند IsoFlex و نوشیدنی های کراتین مانند KRUSH4 ترکیب شود.

  1. لیوسین محصول چه کشوری است؟

لیوسین ALLMAXبا کیفیت ترین لیوسین موجود است و ۱۰۰% ساخت آلمان میباشد و به شکل لیوسین متبلور استاندارد دارویی است.لیوسین ALLMAX 100% خلص است و محصول آلمان است.

  1. منبع لیوسین در کجاست؟

لیوسین ALLMAX 100% عاری از ترکیبات حیوانی است و از منبع گیاهی خالص ذرت در طول فرآینداهی تخمیر پیچیده استخراج میشود تا تا یک پودر متبلور خالص سفید و تمیز به دست آید.هیچ ماده ی محدود کننده,خنثی,افزودنی یا بازدارنده در محصول لیوسین ما یافت نشده است.

از منبع لیوسین خود آگاه باشید : با اینکه ضرورت های ALLMAXدر نهایت برای شما یک محصول درجه یک به ارمغان می اورند,با این حال روش های ارزانتری هم برای به دست آوردن لیوسین وجود دارند.اکثر لیوسین ها,که معمولا ساخت چین هستند,از منبع موی انسان (که این موها معمولا از کف زمین مغازه های سلمانی جمع آوری میشوند)<یا از پر اردک و یا از هر دو به دست می آیند.

۴-

تحقیقات علمی دانشگاهی برای حداکثر حجم :هر نوبت مصرف بسته های ۱۰۱۰ کالری های عضله ساز QUICKMASS® میتواند در آب سرد باشد و نیازی به شیر ندارد!در طول ۸ هفته مطالعات استاندارد(کنترل دارویی دو برابر)انجام شده در دانشگاه ایالت کالیفرنیا,نمونه های آزمایشی که همه از کالری های موجود در دو نوبت QUICKMASS® در روز استفاده میکردند۴٫۵ برابر حجم چربی آزاد بیشتری به دست آوردند و حجم سینه ی آنها تا ۱ اینچ افزایش یافت.

۶۰G از ۸-STAGE RAPID و تقویت ترشح پروتئین : QUICKMASS® از یک مجموعه ی ۸ تایی پروتئین مختلف برای افزایش حجم استفاده میکند. OCTAPRO™آمینو اسیداهی عضله ساز تقویت کننده و سریعی ساخته است که که به طور دائم و هر روزه برای رشد و بازیابی کار میکنند.سوخت و ساز پروتئین عضله ی خود را تقویت کرده و نیازهای افزایش حجم عضله ی خود را برطرف کنید.

مخلوط کربوهیدرات بسپار شده ی بلند زنجیر پیچیده : CARBPLEX™برای برطرف کردن نیاز های رشدی بدن شما در همه ی روزها ضروری است. CARBPLEXمالتودکسترین بسپار شده ی با وزن مولکولی زیاد پیشرفته ی خود را ارائه داده است که با سرعت ۲۰ برابر کمتر نسبت به شکر فراهم کننده ی حجم عضله جذب میشود.اکنون با استفاده از AWM2300™ Waxy Maize و مالتیدکستورین استقامتی D5-2™ موجود در QUICKMASSیک ترشح پروتئین دائمی و دراز مدت را ایجاد کرده است که برای فاز افزایش حجم عضله بسیار مهم است.

EFAهای ۹/۶/۳ امگا و تقویت CLA و MCT : اسیدهای چرب ضروری یا EFAها به سادگی مغذی ترین کالری هایی هستند که میتوان مصرف کرد.اکنون با محصول انحصاری OMEGA-LIPID™ به همراه امگای ۹/۶/۳ تقویت شده,یک طیف کامل از EFA های ترکیب شده با MCT های چربی سوز که در واقع تولید طبیعی تستوسترون را پشتیبانی میکنند و بهبود میبخشند,به دست می آورید.

مجموعه ی جذب فعال شده : عوامل جذب قدرتمند به همراه فعال کننده های غذایی آنزیم افزایش سریع حجم عضله را تحریک میکنند. Cinnulin PF® قدرتمند به طور چشمگیری جذب مواد غذایی و کراتین را بهبود میبخشد.نتیجه ی این امر این است که شما میتوانید مواد غذایی با کیفیت را به طور موثر برای تبدیل کالری به عضله را جذب کنید.

AWM 2300™ –  یک منبع برتر کربوهیدرات است.این منبع مقدار بسیار کمی osmolarity دارد;این بدین معنی است که به خوبی جذب و هضم شده و هیچ شکر و گلوتنی ندارد;این منبع هیچ نفخ و نگهداری آبی ندارد.

با وزن مولکولی ۳۰۰۰ برابر دکستروز, AWM 2300™ قابلیت این را دارد تا مواد غذاییدیر هضمی مانند کرایتن,بتا آلانین یا آرگینین را به دیواره ی روده بچسباند و سرعت جذب آنها را افزایش دهد.

GLUTAMAX™ – QUICKMASS LOADED دارای ۵ گرم کامل از مخمر L-Glutamine خالص ژاپنی  میباشد و بازیابی پس از تمرین را فراهم میکند و سیستم ایمنی بدن را که ممکن است در طول تمرینات سخت آسیب ببیند را بهبود میبخشد.تکنولوژی اختصاصی GLUTAMAX™ گلوتامین را میکرو غربال میکند.

مواد غذایی ALLMAXتنها از خالص ترین مواد در مجتمع های تولیدی دارویی استاندارد استفاده میکند.گلوتامین استانادارد دارویی ما از روش گرمایی یا شیمیایی تولید نیمشود.علاوه بر بیش از ۱۰ گرم گلوتامین طبیعی در

QUICKMASS LOADED ,این محصول یک افزایش دهنده ی حجم عضله است که همه جا از آن تقدیر میشود.

PHARMAFUSE™حقیقتا یک کراتین دارویی ۱۰۰% خالص است.و دارای مقدار ناچیز ناخالصی های مشترک در هر محصول کراتین میباشد, PHARMAFUSE™ کراتینی است که میتوانید برای رسیدن به نتایج دلخواهتان آن هم سریع به آن اعتماد کنید.این محصول در اتاق های تمیز بدون هوا و با کنترل دما و رطوبت تولید میشود. PHARMAFUSE خالص ترین,تمیزترین و قدرتمند ترین کراتینی است که میتوانید بخرید.هر دانه ی متبلور سفید خالصی به قدری غربال شده ست تا ضخامتی کمتر از موی انسان داشته باشد,و سایز آن مقدار باور نکردنی ۷۵ میکرون میباشد!یک میکرون چقدر کوچک است؟یک میلیونیم متر,یا ۲۵۰۰۰ یک اینچ.

۵-

AllMAX Waxy Maize 2300™ یک منبع برتر کربوهیدرات است. این منبع مقدار بسیار کمی osmolarity دارد;این بدین معنی است که به خوبی جذب و هضم شده و هیچ شکر و گلوتنی ندارد;این منبع هیچ نفخ و نگهداری آبی ندارد.با وزن مولکولی ۳۰۰۰ برابر دکستروز, AWM 2300™ قابلیت این را دارد تا مواد غذایی دیر هضمی مانند کرایتن,بتا آلانین یا آرگینین را به دیواره ی روده بچسباند و سرعت جذب آنها را افزایش دهد.

مشخصات AllMAX AWM2300 :

  • افزایش سریع حجم عضله به کمک گلیکوژن
  • سوخت کربوهیدراتی بسپار شده با وزن مولکولی زیاد
  • ماده ی نشاسته ی چند بخشی مرتبط اختصاصی
  • تامین نیروی ورزشهای سخت و قدرتی
  • ۱۰۰% بدون قند,به آسانی بدون نفخ و نگهداری آب ترکیب میشود.

 

مزیت AllMAX AWM230 :

AllMAX Waxy Maize یک کربوهیدرات بسپار شده با وزن مولکولی زیاد با مقدار pH ایده آل ۶٫۰ میباشد.این محصول از مولکولهای آمیلوپکتین زنجیره ای ساخه شده است.از طریق یک فرآیند نیرومند انحصاری AllMAX‘s AWM2300™ بهبود بیشتری یافت;مولکول آمیلوپکتین با حجم مولکولی زیاد فعلی از لحاظ ساختاری از طریق یک فرآیند بسپارش حجم اصلاح شده است.نتیجه ی این کارها یک سوخت کربوهیدرات به هم پیوسته ی بلند زنجیر میباشد.

در قسمتی به خاطر سرعت جذب سریع AWM2300™به سریع پر شدن مجدد مخازن گلیکوژن کمک میکند,حتی بهتر از آن,وقتی در حین تمرین از آن استفاده میکنید,کمک میکند که از مصرف گلیکوژن و پروتئین عضله خودداری شود,و همین امر باعث میشود این محصول یک انتخاب عالی برای مصرف در حین تمرین شود.به همراه نمگیری قوی برای آب,ثابت شده است Waxy Maize از ورود آب زیرپوستی به خون جلوگیری کرده و حجم خون را افزایش میدهد و آب زیر پوست را کاهش میدهد.

Waxy Maize در حین تمرین بلافاصله تولید انرژی میکند و خستگی حین تمرین را حداقل میکند!

 

ورزشکاران با تمرینات سخت متوجه توسعه ی عضله ی شدید,بهبود انرژی و پمپ عضله ی شدیدتر و طولانی تر میشوند. Waxy Maizeانرژی سریع و حداقل خستگی را در حین تمرین به ارمغان می آورد.باعث کمبود انسولین نمیشود,بنابراین برای مصرف به عنوان یک مکمل ضد کاتابولیک در حین تمرین بسیار مناسب میباشد.بسیاری از محصولات Waxy Maize موجود در بازار انبوهی هستند و وقتی ترکیب میشوند چسب مانند میشوند. AllMAX AWM2300™ به راحتی و سریع با آب سرد ترکیب میشود و برای مصرف آسان در طول مرین شما باز هم به صورت ترکیب شده باقی میماند.

Waxy Maize 2300 به عنوان یک مکمل ضروری و یک سوخت کربوهیدراتی بسپار شده با وزن مولکولی زیاد,افزایش سریع انرژی را برای جلسات تمرینی سخت فراهم میکند,خستگی را به حداقل میرساند,پس از تمرین ذخایر گلیکوژن را باز پر میکند و مطمئنا باعث هیچ نفخ و نگهداری آبی نیمشود.

محصول AWM2300™ شامل یک فرآیند چند قدرتی و اختصاصی است که در هیچ جای دیگری مثل آن را نمیبینید.و نتیجه ی آن یک مولکول Waxy Maize مرتبط بسپار شده به مقدار زیاد میباشد که مسلما شبیه هیچکدام از محصولات Waxy Maize معمولی دیگر نیست.

سوالات متداول AllMAX AWM2300™

  1. Waxy Maize 2300 چیست؟

AllMAX Waxy Maize 2300™ یک منبع برتر کربوهیدرات است. این منبع مقدار بسیار کمی osmolarity دارد;این بدین معنی است که به خوبی جذب و هضم شده و هیچ شکر و گلوتنی ندارد;این منبع هیچ نفخ و نگهداری آبی ندارد.با وزن مولکولی ۳۰۰۰ برابر دکستروز, AWM 2300™ قابلیت این را دارد تا مواد غذایی دیر هضمی مانند کرایتن,بتا آلانین یا آرگینین را به دیواره ی روده بچسباند و سرعت جذب آنها را افزایش دهد.

  1. آیا با مصرف این محصول هیچ اثرات جانبی ای وجود خواهند داشت؟

Waxy Maize  به عنوان یک مکمل سالم و تاثیر گذار شناخته میشود.با استفاده از این محصول هیچ اثرات جانبی شناخته شده ای مشاهده نشده است.

  1. آیا در صورتی که در حال مصرف داروی پزشکی تجویز شده هستم میتوانم از Waxy Maize استفاده کنم؟

Waxy Maize نباید با داروهای تجویزی شما تداخلی داشته باشد اما همیشه فکر خوبی است که در این مورد با پزشک یا مسئول ورزشی خود مشورت کنید.

  1. چگونه Waxy Maize با starch متفاوت است؟

Waxy Maize یا آمیلوپکتین بسیار با “starch”معمولی متفاوت است و عمدتا به خاطر ترکیب قندی به نام آمیلوز همراه با کمی آمیلوپکتین درون آن میباشد(بنابراین هیچ قندی وجود ندارد). AllMAX Waxy Maize 2300™ یک منبع برتر کربوهیدرات است. این منبع مقدار بسیار کمی osmolarity دارد و وزن مولکولی ۳۰۰۰ برابر بیشتر از دکستروز دارد.

  1. چگونه باید از Waxy Maize استفاده کرد؟

از یک اسکوپ درجه یک(۴۰ گرمی)همراه با آب میوه یا نوشیدنی پروتئینی مانند ISOFLEX و ۱۲oz  (۳۵۵ میلی لیتر)آب خنک استفاده کنید.برای اینکه بتوانید آن را در حین تمرین استفاده کنید یا بلافاصله پس از تمرین این به نیازهای شما یا هر موقعی که کربوهیدرات بدن شما نیاز به یک منبع سوخت کربوهیدرات پیچیده با کیفیت عالی دارد,بستگی دارد.

نکته : وقتی با مکمل های کراتین,بتا آلانین و/یا L-Arginine ترکیب شود بسیار موثر است.

  1. آیا باید در روزهایی هم که تمرین نمیکنم باز هم از AWM2300™ استفاده کنم؟

خوب است که از AWM2300™ در روزهایی که تمرین نمیکنید استفاده کنید.در این روزها بهتر است به جای پر خوری کردن پیاده روی کنید.

  1. آیا میتوانم AWM2300™ را با دیگر مکمل ها مصرف کنم؟

بله.این محصول مخصوصا با مکمل های کراتین,بتا آلانین و L-Arginine بسیار خوب عمل میکند.به خاطر وزن مولکولی زیاد AWM2300™ این محصول قابلیت چسباندن مواد مشکلی مانند کراتین,بتا آلانین یا آرگنین را به دیواره ی روده و افزایش سرعت هضم آنها را دارا میباشد.برای به دست آوردن یک ترکیب پس از ورزش فوق العاده, AWM2300™ را با پروتئین ISOFLEX و Krush4 ترکیب کنید.

  1. آیا Waxy Maizeبر مقادیر انسولین تاثیر میگذارد؟

همه ی منابع کربوهیدرات کم یا زیاد بر مقادیر انسولین تاثیر میگذارند.به هر حال Waxy Maize به خاطر حجم مولکولی بسیار زیاد و پیچیدگی اش باعث تغییرات زیادی در مقادیر انسولین نمیشود.

  1. طعم Waxy Maize چگونه است؟

طعمی بسیار مطلوب و طبیعی دارد.بر خلاف دکستروز و مالتیدکستورین Waxy Maize طعی شیرین زننده ای ندارد.

  1. چه چیزی باعث میشود AWM2300™ از دیگر محصولات Waxy Maize برتر باشد؟

بخشی از مزیت این آمیلوپکتین برتر نسبت به محصولات Waxy Maize قابلیت آن برای باقی ماندن در محلول است(بسیاری محصولات دیگر من جمله برندهای معروف بیشترحالت چسبی دارند و درست موقعی که در حین تمرین میخواهید از آن استفاده کنید به هم میچسبند).

  1. Waxy Maize چگونه در باشگاه به من کمک میکند؟

مصرف AWM2300™ در طول تمرین شدید پمپ و جذب حجم عضله ی بیشتر و بهتری را نتیجه میدهد. AWM2300™ وقتی که در حین تمرین مصرف شود به پر شدن سریع مخازن گلیکوژن کمک میکند,همچنین برای جلوگیری از مصرف زیاد هر دو گلیکوژن و پروتئین عضله پمپ های عضله ای شدیدی را ایجاد میکند.  Waxy Maize در طول تمرین انرژی سریع و حداقل خستگی را به ارمغان می آورد.

  1. معنی عبارات مرتبط و بسپار شده چیست؟

برای اینکه به آسنی معنی این دو را متوجه شوید – اینگونه فکر کنید,یک مشت مولکولهای قند starchy بلند زنجیر در دست دارید,هر چه بلند تر و پیچیده تر باشند بهتر است.این فرآیند برای چسباندن بیشتر زنجیرها به هم عمل میکند,و یک اثر زنجیره ای ایجاد میکند – مانند BCAAها تنها برای کربوهیدرات های starchy.

یکی از چیزهایی که بدنسازان در مورد آن فکر میکنند طبیعت و اصل مولکول است,حجم آن ۳۰۰۰برابر یک دکستروز معمولی است – گفته میشود که این محصول تاثیر چسباندن مواد دیز هضمی مانند کراتیم و بتا آلانین و آرگنین را به دیواره ی روده و بیشتر کردن سرعت هضم آنها را دارد.مانند غرق شدن تایتانیک فکر کنید,خلا ایجاد شده افراد را به سمت خود میکشد.در این محصول هم دقیقا همین ایده به کار رفته است منتها در سطح مولکولی.

۶-

هر بدنساز مصممی با خستگی و تاثیر آزمون و خطای BCAA ها آشنایی دارد.تحقیقات جدید انجام شده که علاوه بر جایزه ی نوبل برنده ی جایزه ی موسسه ی Karnolinska نیز شده اند اکنون چیزی را که بدنسازان سالهاست با آن آشنایی دارند را تایید میکنند;مقدار زیاد BCAA ها با نسبت بسیار دقیق ۴۵:۳۰:۲۵به رشد عضله های شما کمک میکنند.نه فقط به رشد,بلکه به سوخت و ساز پروتئین خالص آن هم در مقیاسی که باید حتما تجربه کنید تا باور کنید کمک میکند,۳۵۰% اثرات آنابولیک بیشتر نتیجه ی استفاده از مواد استاندارد طلایی دارویی و تحقیقاتی است.

به دست آوردن اثرات آنابولیم لحظه ای(سریع)

  • تحریک فوری رشد عضله تا ۳۵۰%
  • ۱۸۰ میلی گرم از ۴۰:۳۰:۲۵قدرت BCAA خالص سریع
  • تقویت شده با آلفا L.C مبارزه کننده با خستگی
  • همراه با ۷ شکل از پشتیبانی آنابولیک به نام B3 , B6 , B9 و B12.

به دست آوردن ۳۵۰% فعالیت آنابولیک بیشتر

به دست آوردن این BCAAها برای ترکیب شدن در سیستم بدن شما به صورت موثر و کارا همیشه یک مشکل بزرگ بوده است;البته تا الان!ALLMAX محصول AminoCore™ را به بازار روانه کرد.آماده برای ترکیب,خوش طعم,استفاده ی راحت و درون بسته های یک بار مصرف قابل حمل.و بهتر از همه,در آن مقدار کم ۲ یا ۳ گرم BCAA وجود ندارد,بلکه مقدار زیاد ۸٫۱۸۰mgs از آن وجود دارد,این درست است, بیش از ۸ گرم BCAA در یک بسته,هر چه و هر جا نیاز دارید در اختیار شماست.برای مصرف در طول تمرین به منظور ایجاد اثرات آنابولیک در تمرینتان,یا وقتی که به دور از باشگاه هستید و نمیتوانید پروتئین لازمه برای جلوگیری از کاتابولیک خرابی بافت های عضله ای را تامین کنید,عالی میباشد.

این درست است,وقتی نمیتوانید به مقدار کافی پروتئین با کیفیت عالی به دست آورید,یا در وضعیت از دست دادن کالری قرار دارید,بدن شما شروع به شکست تغذیه از بافت های عضله ای که بسیار برای آنها زحمت کشیده اید میکند. AminoCore™بهترین دوست  بدنساز است.در دسترس,ترکیب بسیار آسان و بهتر از همه ی انها بسیار خوش طعم(BCAAها معمولا طعم بسیار بدی دارند).

این ترکیب حیاتی نسبت دقیق BCAAها با مقدار دز تحقیق شده و استاندارد ۸٫۱۸۰mg همراه با ۱۰۰mgسم عضله ی اسید keto-isocaproic(KIC)و ۷ شکل متفاوت از ویتامین های B پشتیبان آنابولیک شما را در مزیتی قرار میدهد که تا به حال تجربه نکرده اید.

تحریک یک محیط آنابولیکی با ۸٫۱۸۰mg [45:30:25]از BCAAها

۳۶۸۱ mg از L-LEUCINEبرای بافت عضلات پشتیبانی و انرژی تهیه میکند,مخصوصا وقتی که تمرینات با شدت و سخت باشند,و کمک میکند تعادل نیتروژنی مثبتی در بدن حفظ شود.لیوسین به عنوان یک “ماده ی غذایی محدود”در نظر گرفته میشود,به این معنی که بدن باید مقدار مشخصی از آمینوها را برای یکسان کردن پروتئین در بدن تامین کند.لیوسین یک روش آنابولیک معروف به روش mTOR را فعال میکند که سوخت و ساز پروتئین عضله را تحریک میکند.

۲٫۴۵۴ mg از L-ISOLEUCINEپس از تمرین باعث بازیابی عضله میشود و ثابت شده است ک هبرای کمک به نظم دادن به مقدایر قند خون مفید میباشد.ایزولوسین نقشی را در آرایش هموگلوبین ایفا میکند و میتواند مقادیر انرژی و استقامت را افزایش دهد.

۲٫۰۴۵ mg از L-VALINEنقشی در متابولیسم گلوکز و سوخت و ساز پروتئین ایفا میکند و پشتیبانی ایمنی تهیه میکند.در طول تمرینات سخت برای به دست آوردن انرژی گلوکز فراهم میکند,و همین امر این ماده را برای هر ورزشکاری ارزشمند کرده است.همچنین در دفع مسمویت زیادی نیتروژن در کبد نیز مفید است.

 AminoCore 7 شکل مختلف از ویتامین های B پشتیبانی کننده از حالت آنابولیک را فراهم میکند

ALLMAX محصول Myotrisol™ را معرفی میکند, یک تکنولوژی انحلال پذیری برای مدیریت مقدار دز BCAA.تا الان,دریافت پودر BCAA 100% خالص با نسبت ۴۵:۳۰:۲۵ با مقدار استاندارد ۸٫۱۸۰mg , که برای فعالیت آنابولیک ایده آل است,تقریبا نشدنی بود.مشکلات طعم واقعا بد و حل نشدن پودرهای BCAAهمه برطرف شدند اما مشکل مزه ی بد دهان باعث شد بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران از BCAAها دوری کنند.اکنون,تکنولوژی حل مشکل انحلال سه فازی ما که Myotrisol™ نام دارد این ایده آل بسیار بالای نسبت BCAAها در درون یک ترکیب خوش طعم و نیروگاه اثرات آنابولیک که به راحتی هم قابل ترکیب شدن است را ارائه داد که به راحتی در هر زمان و مکانی برای شما آماده است.

چه چیزی باعث میشود AminoCore متفاوت باشد؟

خوشمزگی باور نکردنی و راحتی مصرف تعجب برانگیز AminoCore مشکل چگونگی به دست آوردن مقدار دز استاندارد و علمی BCAAها در یک فرمول طراحی شده برای به دست آوردن حالت آنابولیک سریع و در هر مکان ورزشکاران را برطرف میکند.کاملا آزمایش شده است,بسته های یک بار مصرف یک وعده ای و بسیار خوشمزه,دیگر چه چیزی از این بهتر؟در مورد ۷ منبع انرژی ساز کاملا جدید ویتامین های B چطور؟

AminoCore شامل برخی از ویتامین های سرسخت و در دسترس و دارویی طراحی شده میباشد که ممکن است هیچگاه در مورد آنها نشنفته باشید.متیل کوبالامین,دیبنکوزید, ۵-MTHF(BioB9™) و Pyridoxine-5-Phosphate .که به دست آوردن برخی از آنها بسیار مشکل میباشد و موثرترین تاثیرات شناخته شده توسط علم را دارند.

برای حداکثر کردن رشد عضله به آسانی یک بسته BCAA را با آب ترکیب کنید.

هیچ جلسه ی تمرینی دیگری را هدر ندهید!

در منابعی که در دست دارید برخی از آنها را جستجو کنید,مطمئن باشید هیچکدام را پیدا نخواهید کرد.تنها AminoCore است که چنین ترکیب انرژی خالصی با قدرتمندترین ویتامنی های دنیا را به شما میدهد.آن را با آب سرد و یخ ترکیب کنید و در طول تمرین مصرف کنید تا حتی در حین سخت ترین تمرینات نیز در حالت آنابولیک باشید.

هر موقع میخواهید آن را مصرف کنید تا مقادیر BCAA پلاسمای بدن شما افزایش یابد, AminoCore سریعا قابلیت بدن شما را برای ایجاد عضله های قوی و محکم در طول دو فرآیند اصلی افزایش میدهد:

  1. فعالیت آنابولیک(عضله سازی)را افزایش میدهد.
  2. شکست بافت عضله ای را کاهش میدهد.

سوالات متداول در مورد AminoCore

  1. AminoCore چیست؟

AminoCore یک نوع آمینو اسید چند زنجیره ای(BCAA) به راحتی قابل ترکیب شدن,خوشمزه,و در بسته های یک بار مصرف میباشد که مقدار زیاد ۸٫۱۸۰mg از BCAAها را در ۱۰۰mg از بین برنده ی سم عضله ی اسید keto-isocaproic (KIC) و ۷ شکل مختلف از ویتامین های B پشتیبانی کننده از حالت آنابولیک در هر نوبت را فراهم میکند.هر نوبت مصرف نسبت خالص ۴۵:۳۰:۲۵ از پودر BCAA را که سریعا  قابلیت بدن شما را برای ایجاد عضلات سخت و محکم را افزایش میدهد را فراهم میکند.

  1. چگونه باید AminoCore را مصرف کنم؟

برای فعال کردن سوخت و ساز پروتئین و افزایش بازیابی عضله,یک نوبت از AminoCore را در طول تمرینات قدرتی یا هر اتفاق ورزشی دیگری مصرف کنید.در روزهایی که تمرین نمیکنید,میتوانید AminoCore را در هر زمانی ا معده ی خالی مصرف کنید.به خاطر طبیعت قدرتمند این محصول,توصیه میشود که از مصرف بیش از دو نوبت در روز خودداری کنید.محتوای یک بسته را در داخل ۱۶٫۹oz(500ml)آب یا یک لیوان بلند آب(به اندازه ی دو فنجان)ترکیب کنید.به خوبی تکان داده یا هم بزنید.در طول تمرینات مصرف کنید.قبل از مصرف کاملا نحوه ی مصرف را بر روی جعبه مطالعه کنید و از راهنمایی ها استفاده کنید.

  1. آیا AminoCore شامل هیچ ماد ی غیر قانونی میباشد؟

مسلما نه. AminoCore شامل هیچ ماده ی ممنوع یا مضر و غیر قانونی برای مصرف نمیباشد.

  1. آیا میتوانم AminoCore را با دیگر مکمل های ALLMAX ترکیب کنم؟

البته!اگر در حال تمرین هستید باید یک پودر پروتئینی با کیفیت مانند ISOFLEX و یک مکمل پس از تمرین سرشار از گلوتامین هم مصرف کنید.

  1. آیا میتوانم بیش از مقدار توصیه شده در هر نوبت مصرف کنم؟

شما نباید بیش از دو نوبت در روز مصرف کنید.مصرف بیش از مقدار توصیه شده میتواند برای سلامتی شما مضر باشد.

  1. چه نوع تحقیقاتی در مورد AminoCore انجام شده اند؟

یک مطالعه که در خبرنامه ی تغذیه در ژانویه ی ۲۰۰۶ منتشر شد پیش از این یافته های اولیه ی بازرسی نشده را که ثابت میکردند . AminoCoreسوخت و ساز پروتئین را سریع و موثر تا ۳۵۰% افزایش میدهد را ارائه داد.این تحقیق بر اساس محقق سوئدی دکتر هاکن کارلسون,که یافته های خودش را در سال ۲۰۰۴ در مورد مقدار دز و نسبت دقیق BCAA هایی که فقط در . AminoCore یافت میشدند و به صورت موثری باعث فسفری شدن mTOR میشدند را بیان کرد,میباشد –  mTOR یک روش کلیدی است که عضله سازی را افزایش داده و شکست عضله ای را متوقف میکند.

۷-

۶ پروتئین بسیار در درسترسHEXAPRO™ پرتئین های با ترشح سریع متوسط و تقویت کننده میباشند که از مقادیر زیاد آمینو اسید با هر دو دریافت کوتاه و بلند اطمینان حاصل میکنند.هر پروتئین با دقت انتخاب شده است تا به حداکثر حد جذب و ترکیب پروتئین برسند. HEXAPRO™ همچنین توسط ۵ آمینو اسید تقویت شده است تا بازیابی را بهبود بخشد,که شامل هر ۳ BCAA ضروری برای سوخت و ساز پروتئین و فراهم کردن منبع انرژی سریع برای عضله ها میباشد.

۱)آب پنیر کراتین غلیظ(wpc)

به عنوان یکی از بهترین و در دسترس ترین پروتئین ها در نظر گرفته میشود, WPC سریعا جذب میشود و آمینو اسیداهی قندی را برای بدن فراهم میکند تا بازیابی را سرعت بخشد و سوخت و ساز پروتئین را افزایش دهد.

۲)پروتئین شیر غلیظ(MPC)

یک ترکیب منحصر به فرد از ۸۰% پروتئین کازئین و ۲۰% پروتئین آب پنیر, MPC به خاطر مشخصات منحصر به فرد کازئینش باعث دریافت پروتئین کمتری میشود.

 

۳) پروتیئن آب پنیر مجزا(WPI)

عمدتا به خاطر سرعت سریع جذب و دریافت استثنایی بهترین و آخرین مکمل پروتئین در نظر گرفته میشود.

۴)کازئین میسلی(MC)

کمترین نسبت جذب,دریافت آمینو اسید را برای بیش از ۷ ساعت تامین میکند.این امر اطمینان میدهد که میتوانید شکست عضله ای به خاطر کمبود آمینو اسیدها را برای مدت طولانی تری از بین ببرید.

۵)آلبومین تخم مرغ

از سفیده ی خالص تخم مرغ ساخته میشود,پروتئین آلبومین به عنوان یک ماده ی جذب و هضم شونده با سرعت متوسط شناخته میشود.

۶) پروتیئن آب پنیر هیدرولیز شده

پروتئین آب پنیر هیدرولیز شده سرعت جذب بسیار سریعی دارد.پروتئین آب پنیر هیدرولیز شده از طریق فرآیند شکست به پپتایدهای مونو,دی و تری میشکند و با تقویت پپتایدها با جذب سریع HEXAPRO™ را ایجاد میکند.

پروتئین واقعا راضی کننده

HEXAPRO™ واقعا یک میلک شیک مغذی و خوشمزه است که باعث میشود در مورد پروتئین دوباره بیاندیشید.طعم لذیذ و راضی کننده, با مصرف HEXAPRO™ تجربه ای خواهید داشت که دوباره عاشق پروتئین میشوید.با مزه ای شبیه به این,مطمئن باشید که HEXAPRO™ را جزء برنامه ی غذایی روزانه ی خود قرار خواهید داد.با مصرف چنین پروتئین قدرتمندی به هر هدف بدنسازی که داشته باشید خواهید رسید.

رسیدن به اهداف

هر ورزشکار,رقیب تناسب اندام یا بدنسازی به شما خواهد گفت که تغذیه ی مداوم ضروری است. HEXAPRO™ باعث میشود تغذیه ی بیشتر و لذیذتر و راحت تری به برنامه ی شما اضافه شود.همراه با ۶ ترکیب پروتئین با کیفیت با یکدیگر با یک نسبت ایده آل,دریافتی سریع,متوسط و آرام تهیه میکند. HEXAPRO™ یک پروتئین واقعا راضی کننده با طعمی بسیار عالی را برای شما به ارمغان می اورد.

۸-

VITAFORM™ هر چیزی را که برای یک عملکرد عالی نیاز داشته باشید را دارد. VITAFORM تمام ویتامین های مورد نیازتان را تامین میکند و حاوی مواد غذایی کلیدی در ۶ ترکیب ساختاری اصلی است.

VITAFORM با دارا بودن VIRIMAX , یک مجموعه ی ۶ ترکیبی,مواد معدنی و غذایی کلیدی و خاصی را دارد که مخصوصا برای مردان طراحی شده است.علاوه بر این, VITAFORM300% از مقدار ویتامین C روزانه ی شما را به دو فرم در دسترس, ۲۰۰% ویتامین D3 و ۱۰mg بور که یک عنصر مردان هی ضروری است را دارا میباشد.محافظت خوب در برابر پیری زودرس برای سلامتی ضروری است. VITAFORM همراه با ترکیب کامل آنتی اکسیدان high-ORAC با قدرت می آید تا در برابر صدمات رادیکال های آزاد فراوان شامل عصاره ی چایی سبز پلیفنول بالا (۹۵% پلیفنول)عصاره ی دانه ی انگور(۹۵% پلیفنول) و عصاره ی انار  محافظت کند.

مصرف VITAFORM آسان است.به سادگی ۲ قرص در روز با یک وعده ی غذایی مصرف میکنید و مشکلی ندارید.با نگاه کردن به راهنمای ما متوجه خواهید شد که شما هر چیزی که نیاز دارید و حتی بیشتر از آن را به دست می آورید.این محصول طراحی شده برای مردان است.

یک محصول چند کاره با دو نوبت مصرف در روز برای مردان

VITAFORM™ هر چیزی را که برای یک عملکرد عالی نیاز داشته باشید را دارد. VITAFORM تمام ویتامین های مورد نیازتان را تامین میکند و حاوی مواد غذایی کلیدی در ۶ ترکیب ساختاری اصلی به شکل دو بار مصرف روزانه و ساده میباشد.

VITAFORM با دارا بودن VIRIMAX , یک مجموعه ی ۶ ترکیبی,مواد معدنی و غذایی کلیدی و خاصی را دارد که مخصوصا برای مردان طراحی شده است.عوامل کلیدی عبارتند از ۲۰۰% RDI حاوی روی در دو شکل کلیدی و بسیار در دسترس ضروری برای حمایت از تستوسترون و سلنیوم,که یک عامل حیاتی شناخته شده برای افزایش گلوتافیون(آنتی اکسیدان اصلی بدن)میباشد.بور سیترات به اندازه ی  ۱۰mg اضافه شد تا با آخرین تحقیق انجام شده که نشان داد همزمان با افزایش تستوسترون ,استروژن کاهش میابد هماهنگی داشته باشد.

VITAFORM شامل مقدار دز درخت جنسان آمریکایی که به افزایش مقادیر اکسید نیتریک در بدن کمک میکند و همچنین Saw Palmetto که به نگهداری سلامتی ساختار پروستات کمک میکند و عصاره های انار که پلیفنول های سلامتی قلب شناخته شده هستند و به بالا نگه داشتن مقادیر آنتی اکسیدان کمک میکنند میباشد.

۹-

مشاوره : ممکن است شنیده باشید که چند محصول بادام زمینی در بازار کنونی تحت نظارت FDA وجود داشته باشد.این محصولات شامل موادی از ماده ی بادام زمینی مخصوص که برای صنایع غذایی تولید میشود میباشند.هیچکدام از محصولات کره ی بادام زمینی ALLMAX شامل مواد غذایی از ماده ی نامبرده نمیباشند و برای مصرف کاملا سالم هستند.

وقتی به دنبال یک ماده ی پروتئینی کوچک و ساده برای مصرف میگردید,محصولات پروتئینی ISOFLEX پروتئین های خوشمزه و با شکر کمی هستند که متناسب با سبک زندگی فعال شما خواهند بود.

هر محصول شامل ۳۰ گرم پروتئین با کیفیت بالا,اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و۶ و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی ضروری میباشد.با اینکه این محصولات دارای طعمی بسیار لذیذ هستند با این حال متعجب خواهید شد اگر بدانید در هر محصول(میله)۱ گرم شکر به کار برده شده است.شکر یافت شده در این محصولات دارای حداقل تاثیر بر انسولین و قند خون میباشد و بنابراین یک انتخاب ایده آل برای طرح تناسب اندام شما میباشند.

محصولات ISOFLEX تنها محصولات حقیقی سه لایه در بازار با لایه های شیرینی و گل ختمی یا کارامل مجزا و غرق شده در شکلات بدون قند میباشند.این محصولات پروتئینی با کیفیت در ۴ اسانس خوشمزه موجود میباشند : بیسکوییت کارامل شکلاتی,شکلات با طعم گل ختمی,شکلات مغز بادام و شکلات کره بادام زمینی.

اگر محصولات پروتئینی را همراه با خود در کیف یا کوله پشتی خود حمل کنید ممکن است وقتی بسته بندی را باز میکنید از دیدن یک ماده ی آب شده و چسبناک اذیت شوید.خب,این اتفاق با محصولات ISOFLEX اتفاق نمی افتد چون آنها با فرآیند پیشرفته ی جریان سرد تولید شده اند.این فرآیند از تجزیه ی پروتئین و آب شدن پس از مصرف جلوگیری میکند.

محصولات پروتئینی سه لایه ی ISOFLEX :

  • بدون چربی های هیدروژنی و ترانس
  • دارای ۳۰ گرم از با کیفیت ترین منابع پروتئین تولید شده از پروتئین آب پنیر مجزا و کلسیم کازئین
  • شامل تنها ۱ گرم شکر و ۴٫۵ گرم چربی اشباع شده
  • شامل هر دو اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و۶
  • بدون کلسترول
  • بدون شیرین کننده های کم چرب یا هر نوع شیرین کننده های با کیفیت پایین دیگر

۱۰-

آیا میخواهید بیشتر تمرین کنید,بیشتر بدوید,وزنه ی سنگینتری بلند کنید و ضربه های محکم تری بزنید؟کی نمیخواهد؟با استفاده از بتا آلانین میتوانید نهایتا به آن حجم تمرینی که همیشه میخواستید برسید,برسید.با توجه به تحقیقات,بتا آلانین برای کسانی که میخواهند بیشتر تلاش کنند یک مکمل ضروری است.به عنوان یک سوخت آنابولیک,بتا آلانین محرک هایی برای افزایش استقامت ناهوازی و هوازی و تاخیر در خستگی عضلات فراهم میکند و با افزایش دادن حداکثر قدرت شما در تمرینات به شما اجازه میدهد هر تمرینی که میخواهید انجام دهید.

  • قدرت را افزایش میدهد
  • استقامت عضلات را افزایش میدهد
  • تمرین با شدت بیشتر
  • افزایش ماده ی کارنوسین درون عضله ای
  • ۱۰۰% ماده ی دارویی خالص

تاخیر در خستگی عضله با استفاده از بتا آلانین

بتا آلانین یک آمینو اسید غیر ضروری است که در تحقیقات ثابت شده است که غلظت کارنوسین عضله ای را افزایش میدهد.کارنوسین شامل هر دو انقباض آرام و سریع فیبرهای عضله ای میباشد و مسئول میانگیری مقادیر pH در بدن است.با افزایش دادن غلظت کاروسین درون عضله ای,بتا آلانین به عنوان یک پیش ماده برای تولید نیتریک اکسید(NO) عمل میکند و برای کاهش اسید سازی درون عضله ای ایجاد شده توسط تمرین شدید و وزنه برداری سنگین عمل میکند.به زبان ساده,این بدین معنی است که بتا آلانین به بافر(میانگیری)مقادیر pH در عضلات شما کمک میکند و اسید سازی که در طول تمرین اتفاق می افتد را متوقف میکند.کاهش یا افزایش در تعادل pH در اسیدسازی عضله ای باعث آن سوزش در عضلات میشود که گاها با جلوگیری از رسیدن و به دست آوردن مواد غذایی تجربه میکنید.بتا آلانین محرک هایی برای این کار فراهم میکند.

 

اعمال تغییر در برنامه ی دارویی ورزشی شما

به این سادگی ها هم نیست.در یک مطالعه ی ۴ هفته ای بر روی نمونه هایی که ۴ تا ۶٫۴ گرم بتا آلانین مصرف میکردند مشخص شد که عملکرد تمرینی و قدرت آنها نسبت به برنامه ی دارویی گروه ۱ افزایش چشمیگیری داشت.محققان دریافتند که بتا آلانین همچنین قابلیت کارنوسین برای بافر اسید لاکتیک را افزایش میدهد.علاوه بر این,یک مطالعه ی ۱۰ هفته ای در مورد اثرات بتا آلانین بر روی بازیکنان فوتبال انجام شد.نتایج این مطالعه نشان داد که گروه بازیکنانی که علاوه بر کراتین از مکمل بتا آلانین نیز استفاده میکردند نسبت به گروهی که فقط کراتین مصرف میکردند عضله ی بیشتری اضافه کرده و چربی بیشتری از دست میدهند.

این آمینو اسید غیر ضروری آستانه ی ترشح را افزایش میدهد که یک عامل محدود کننده در اکثر جلسات تمرینی است.افزایش لاکتیک اسید گاهی شما را از رسیدن به اهداف قدرتیتان باز میدارند,چون عضلات شما شروع به خسته شدن میکنند.با استفاده از بتا آلانین مرز و آستانه ی تمرینی شما افزایش یافته و بالاخره میتوانید محدودیت هایتان را زیر پا بگذارید.بتا آلانین میتواند به افزایش ظرفیت تمرینی شما کمک کند و به شما اجازه دهد بیشتر,قویتر و طولانی تر از قبل تمرین کنید.سرگذشت تمرین خود را مرور کنید و از تفاوتی که اضافه کردن این ماده ی ساده به برنامه ی روزانه ی تمرینی شما ایجاد کرده است شگفت زده میشوید.میتوانید تعداد تکرار تمرین و وزن وزنه هایتان را افزایش دهید.

بتا آلانین میتواند قدرت و استقامت عضله ای را بهبود بخشد تا یک جلسه ی تمرینی قدرتمند فراهم کند.با ساتفاده از بتا آلانین میتوانید تعداد تکرار هر تمرینی را به حداکثر برسانید و حد و مرزها را بشکنید.تفاوت استفاده کردن یا نکردن از این مکمل حداکثر کردن تعداد تکرار تمرین و کم نکردن وزن وزنه هاست.احساس رسیدن به اهداف و حتی بیشتر از آنها را تجربه کنید.با استفاده از بتا آلانین قادر به این کار هستید.

با استفاده از بتا آلانین دارویی ALLMAXتمرینات خود را بیشتر کنید

مزیت Beta-SYNTH

ALLMAX دارای خالص ترین منبع بتا آلانین دارویی به نام Beta-SYNTH™ میباشد.از یک فرآیند ۱۱ مرحله ای برای تولید این ماده ی کریستالی سفید رنگ استفاده میشود.سپس Beta-SYNTH™ وارد یک فرآیند فرا ریز کردن میشود که فرم خوب با جذب پذیری بالا از بتا آلانین را تیجه میدهد که مخصوص ALLMAX است. Beta-SYNTH™ از لحاظ آزمایشگاهی آزمایش شده و یک ماد هی دارویی ۱۰۰% خالص است.و با استفاده از آن تفاوت را احساس خواهید کرد.

سوالات متداول بتا آلانین مواد غذایی ALLMAX

  1. بتا آلانین چیست؟

بتا آلانین یک آمینو اسید غیر ضروری است که در تحقیقات ثابت شده است که غلظت کارنوسین عضله ای را افزایش میدهد. با افزایش دادن غلظت کاروسین درون عضله ای,بتا آلانین به عنوان یک پیش ماده برای تولید نیتریک اکسید(NO) عمل میکند و برای کاهش اسید سازی درون عضله ای ایجاد شده توسط تمرین شدید و وزنه برداری سنگین عمل میکند.بتا آلانین باعث تاخیر در خستگی عضله میشود و به شما احجازه میدهد عملکرد تمرینیتان را افزایش دهید.

  1. چگونه باید بتا آلانین را مصرف کرد؟

تحقیقات بیان میکنند که اثرات بتا آلانین وقتی که در ۴ مقدار دز روزانه پخش میشودبهترین تجربه را خواهد داشت.حل کردن ۱٫۶ گرم(نصف قاشق چای خوری)از بتا آلانین در آب میوه یا آب در هر دز.به هر حال,برخی به این نتیجه رسیده اند که مصرف مقدار دز کامل۶٫۵ گرم(۲ قاشق چای خوری)بلا فاصله قبل از تمرین بهترین نتایج را خواهد داشت.

  1. چرا نمیتوانم فقط از مکمل کارنوسین استفاده کنم؟

میتوانید,اما چه باور کنید یا نکنید,این روش غیر مفیدی برای افزایش مقدار کارنوسین در بدن شماست.تحقیقات نشان داده اند که استفاده از مکمل بتا آلانین نسبت به اینکه فقط از مکمل کارنوسین استفاده کنید باعث افزایش بیشتر کارنوسین در بدن شما میشود.اسیداهی معده ی شما کارنوسین را آسانتر از بتا آلانین تجزیه میکنند.در نتیجه,مجبور خواهید بود کارنوسین بیشتری مصرف کنید(و پول بیشتری بپردازید)تا بتوانید همان احساسی را که با مصرف مکمل بتا آلانین خواهید داشت را تجربه کنید.

 

 

 

  1. کارنوسین چیست؟

کارنوسین شامل هر دو انقباض آرام و سریع فیبر های عضله ای و مسئول بررسی Ph بدن(در حد سلولی)میباشد.وقتی ورزش میکنیم pH بدن ما به خاطر افزایش اسید لاکتیک اسیدی تر میشود,چون گلوکز بیشتری متابولیز میشود.اگر مقادیر اسید لاکتیک در بدن ما زیاد شود,دچار گرفتگی عضلانی میشویم.به منظور تمرین بیشتر و سختتر,باید مقدار pH بدنمان را مدت زمان بیشتری در آن حد جادویی نگه داریم و اینجاست که کارنوسین وارد عمل میشود.داشتن مقدار بسیار زیادی از کارنوسین در فیبرهای عضله ای به این معنی است که میتوانید با اسید سازی در بدن مبارزه کنید که این باعث تمرین بیشتر و سخت تر و به دست آوردن نتایج بیشتر میشود.

  1. با استفاده از بتا آلانین چقدر سریع شاهد نتایج خواهم بود؟

آنهایی که از بتا الانین یا مکمل های حاوی بتا آلانین استفاده میکنند باید اثرات بتا آلانین را خیلی سریع در خود ببنیند.هر چه پمپ عضله ای یا گشاد سازی عروق بیشتر باشد نتایج سریعتر حاصل میشوند.به هر حال,باید نتایج را در عملکرد و فیزیک بدنیتان در طول هفته ی اول یا دوم مصرف بتا آلانین مشاهده کنید.

  1. آیا میتوانم بتا آلانین را با دیگر مکمل ها ترکیب کنم؟

ما توصیه میکنیم که یک مکمل پس از تمرین با کیفیت شامل پروتئین ISOFLEX بعد از تمرینتان مصرف کنید و اگر سعی در افزایش حجم بدن دارید بتا آلانین را با افزایش دهنده ی حجم QUICKMASS ترکیب کنید.تنها مکملی که نباید همراه با بتا آلانین مصرف کنید فرمول قبل از تمرین MUSCLEPRIME ماست چون در این صورت بتا الانین بسیار زیادی را یک جا مصرف میکنید.

  1. آیا هیچ اثرات جانبی ای در ارتباط با بتا آلانین وجود دارند؟

در بعضی از کاربران مقدار دز های زیاد بتا آلانین میتواند تاثیرات حسی زیادی در سطح پوست ایجاد کند.در ابتدا تنها از نصف یک نوبت استفاده کنید تا صبر و تحمل بدن خود در برابر بتا آلانین ALLMAX . Beta-SYNTH™ ارزیابی کنید.به محض اینکه به احساسات ایجاد شده عادت کردید,مقدار دز مصرف خود را تا دو نوبت(۶٫۴گرم)افزایش دهید.

  1. چه کسانی میتوانند از بتا آلانین استفاده کنند؟

اگر شما یک فرد سالم هستید که به طور منظم تمرین میکنید,بتا آلانین مخصوص شماست.اگر حامله هستید ,زیر ۱۸ سال هستید یا در حال شیر دادن به نوزاد خود هستید نباید بتا آلانین مصرف کنید.و اگر هر گونه مشکل سلامتی دیگری دارید باید درباره ی مصرف بتا آلانین با پزشک یا مشاوره بدنساز خود مشورت کنید.

  1. آیا بتا آلانین قانونی است؟

بله بتا آلاینن قانونی است.این محصول یک مکمل کاملا طبیعی است.

منابع:

آمینو اسیدها.۲۰۰۷ فوریه: ۳۲(۲):۲۲۵-۳۳٫تاثیر مکمل بتا آلانین بر غلظت کارنوسین عضله ی اسکلتی و ظرفیت ورزش های شدید.

مجله ی بین المللی تغذیه و متابولیسم ورزشی.۲۰۰۶ اگوست; ۱۶(۴):۴۳۰-۴۶ . تاثیر مکمل های کراتین و بتا آلانین بر عملکرد و ترشحات غدد داخلی بر ورزشکاران قدرتی.

۱۱-

Yohimbine + Rauwolscine

  • پشتیبانی از چربی سوزی
  • کم کردن اشتها
  • پشتیبانی از عملکرد جنسی

ALLMAX Yohimbine + Rauwolscine(Alpha-Yohimbine) نسخه های ترکیب خالص Pausinystalia Yohimbe و Rauwolfia serpentine میباشند;هزاران مرتبه قدرتمندتر از عصاره های گیاهی اصلی ای که از آنها گرفته شده اند.به خاطر قابلیت منحصر به فرد این محصول در تاثیر گذاشتنش ب انبار کردن چربی ها ,استفاده ی بیشتر از آن باعث چربی سوزی بیشتر میشود. Yohimbine + Rauwolscine به طور موثری ذخیره ی چربی را متوقف کرده و سوخت و ساز چربی را افزایش میدهد.ترشح اسیدهای چرب در داخل چربی های ذخیره شده.

 

 

چرا اینقدر خوب عمل میکند؟

 Yohimbine نزدیکی بسیار زیادی با α۲-adrenoreceptor (α۲-AR) دارد.این دریافت کننده ها (عمدتا در سلولهای چربی)سرعت ترشح چربی ذخیره شده را کنترل میکند. Yohimbine + Rauwolscineبر روی دریافت کننده های چربی α۲ تمرکز میکنند.ذخیره ی چربی غیر فعال شده و ترشح سریع چربی ذخیره شده آغاز میشود.

Rauwolscine(یا Alpha-Yohimbine)شاخه ی بسیار کمیابی از Yohimbine با نیمه عمر بیشتر و وابستگی و نزدیکی قدرتمنتری با α۲-AR میباشد.این بدین معنی است که شما به مقدار کمتری از آن برای ایجاد اثرات بزرگتر نیاز دارید;دوام بیشتری دارد و مکمل عالی ای برای Yohimbine است.

 Yohimbine + Rauwolscineیکی از موثر ترین و کاراترین مکمل های چربی سوز است.که بیشتر به خاطر MOA(مکانیزم عملکردی)منحصر به فردش مورد ستایش قرار میگیرد, Yohimbine + Rauwolscine با کافئین بسیار متفاوت است.

با اینکه کافئین یکی از بهترین چربی سوز های مشابه میباشد,آنهایی که میخواهند برای مدتی دست از مصرف کافئین بردارند میتوانند از Yohimbine + Rauwolscine استفاده کنند تا چربی سوزی کاملا متفاوتی را تجربه کنند.

۱۲-

آرگنین یک آمینو اسید نیمه ضروری به حساب می آید.معنی این حرف این است که بدن به طور طبیعی آرگنین تولید میکند,اما گاهی بدن نیاز به مقدار بیشتری از آن دارد و باید از مکمل آرگنین استفاده کرد.منابع غذایی مانند بادام و بادام زمینی منابع طبیعی آرگنین هستند,اما برای آنهایی که میخواهند عملکرد ورزشی را بهبود دهند یا حجم عضلاتشان را بیشتر کنند,فراهم کردن آرگنین مورد نیاز بدنشان فقط با استفاده از منابع غذایی کار مشکلی است.

  • پیش ماده برای سوخت و ساز نیتریک اکسید(NO)
  • تحریک ترشح هورمون رشد
  • بهبود عملکرد ایمنی بدن
  • افزایش حجم عضلات

آرگنین ممکن است برای چربی سوزی مفید باشد.اما در این مقاله متوجه چیزهای بیشتری در مورد آرگنین و چربی سوزی میشوید.

تحقیقات دانشگاهی اخیر قابلیت آرگنین برای عمل کردن به عنوان یک پیش ماده ی طبیعی برای سوخت و ساز کراتین در بدن را تایید میکنند.

همچنین تحقیقات بیان کردند که این ماده قابلیت بدن برای مصرف و استفاده از اکسیژن را افزایش میدهد,که این عمدتا به خاطر قابلیت این ماده برای افزایش مقادیر نیتریک اکسید(افزایش اتساع عروق)میباشد.

آرگنین ALLMAX فرم ژاپنی و خالص آرگنین است.این ماده در یک مجموعه ی دارویی استاندارد و دولتی تولید شده است.یک فرآیند ۱۱ مرحله ای اختصاصی این آمینوی مونوپپتاید قدرتمند را از یک گیاه خالص استخراج میکند.این بدین معنی است که هیچ ماده ی حیوانی یا محصول جانبی حیوانی در آرگنین ALLMAX یافت نمیشود.

۱۳-

صنایع غذایی ALLMAX اکنون بهترین کیفیت و خالص ترین گونه ی بلغاری Tribulus Terrestris را با TRIBX90 برای شما فراهم میکند.آزمایشات آزمایشگاهی مقادیر بسیار زیاد Saponin های استرویدی را در ۹۰% از استفاده های آزمایشی سنجشی کاربردی مایع کروماتوگرافی(HPLC)را تایید کرده اند.

  • ۹۰% saponinهای فوراستانولیک
  • افزایش دهنده ی طبیعی تستوسترون
  • عصاره ی بسیار غلیظ
  • بهبود دهنده ی قدرتمند سلامت جنسی

تحقیقات علمی بیان میکنند که این ماده ممکن است ترشح هورمون رشد در بدن را تحریک کند که در نتیجه تولی تستوسترون را بهبود میبخشد,که یک هورمون کلیدی مردانه میباشد که مسئول کمک به افزایش حجم عضله,افزایش متابولیسم و حمایت اس سلامت جنسی یا مقدار میل جنسی میباشد.تا کنون تحقیقات در مورد Tribulus پیشرفت زیادی داشته اند.

هر کپسول شامل حداقل ۹۰% Saponin – یعنی دو برابر دیگر محصولات Tribulus میباشد.

  • بهترین و نهایی ترین راه حل توان جنسی محصول خالص و خام Tribulus است
  • ایمن برای استفاده ی مرد و زن
  • Tribulus در حال معروف شدن بین ورزشکاران است چون گزارش شده است که قدرت و بنیه را افزایش میدهد.
  • تحقیقات بنیادی نشان داده اند که Tribulus Terrestris ممکن است همچنین از سلامت فشار خون و مشخصات کلسترولی سالم که از قبل در حد نرمال است حمایت میکند
  • تایید شده توسط آزمایش HPLC
  • به طور طبیعی از توان جنسی پشتیبانی میکند : تحقیقات بنیادی نشان داده اند که Tribulus Terrestris ممکن است از سلامت عملکرد جنسی در انسان ها پشتیبانی کند

TRIBX90 دقیقا bioactive phytosterol saponins را در قدرت ۹۰% furastonolic saponin دو برابر میکنند به طوریکه ۴۵% دیگر محصولات Tribulus که در بازار هستند اینگونه نیستند.

ورزشکاران از Tribulus Terrestris را به خاطر تاثیراتش در کمک به اطمینان از اینکه مقادیر طبیعی تستوسترون خودشان همواره در سطحی نرمال باشد,استفاده میکنند. Tribulusهمواره توسط برخی از برجسته ترین ورزشکاران جهان استفاده میشود و همچنین شروع به معروف شدن در بین ورزشکاران یوگا کار هم کرده است.همانطور که در بین ورزشکاران مرسوم است, Tribulus Terrestris یک مکمل عالی برای کمک به برنامه ی انجام تمرینات سخت شماست.

منبع گیاهی استفاده شده در TRIBX90 گیاهی وحشی است که توسط دست از نقاط با ارتفاع زیاد درو شده است(آن هم فقط در یک ماه خاص از سال)تا از مقادیر زیاد غلظت قلیایی کلی در saponin استرویدی ۹۰%ی کامل اطمینان حاصل شود – که خالص ترین و غلیظ ترین ماده ی شیمیایی فعال است.دیگر محصولات ضعیف تر Tribulus  موجود در بازار معمولا حداکثر ۴۰ تا ۴۵% saponin میباشند.قدرت این محصول از Tribulus  را که توسط آزمایشات بالینی هم پشتیبانی میشود را تجربه کنید.همیشه میتوانید به شرکت مواد غذایی ALLMAX برای به دست آوردن مکمل های پر قدرت و با کیفیت اطمینان کنید.

۱۴-

تحریک دگرگونی متابولیزمی چربی آزاد

L-Carnitine برای انتقال چربی های بلند زنجیر به داخل سلول(mitochondria)ضروری هستند. L-Carnitine به سراغ منبع چربی شما رفته و ممکن است از آن به عنوان منبع سوختی استفاده کند,و نتیجه ی آن افزایش انرژی است.بدون L-Carnitine ,این چربی ها نمیتوانند به عنوان انرژی بسوزند و در عوض در منابع چربی بدن ذخیره میشوند.

افزایش انرژی,استقامت و کارایی

L-Carnitine با افزایش دادن وابستگی بدن به چربی برای به دست آوردن انرژی کارایی را بهبود میبخشد;این امر باعث کاهش تخلیه ی ذخایر گلیکوژن بدن میشود.با کاهش تولید اسید لاکتیک بافت عضله,کارایی ورزشکارانی که از L-Carnitine استفاده میکنند میتوانند مدت زمان استفاده از عضلات را قبل از اینکه خسته شوند افزایش دهند.

L-Carnitine به همراه اسید پانتوفنیک(ویتامین B5)عمل میکند.ویتامین B5یک ماده ی کوآنزیم A(coA)اساسی و اصلی است که در انتقال اسیدهای چرب به داخل mitochondria درگیر است و همین امر آن را تبدیل به یکی از مواد ضروری مکمل L-Carnitine میکند.

راحتی,کیفیت و ارزش

L-Carnitine مایع ALLMAX راحت ترین و لذیذترین روش برای به دست آوردن L-Carnitine خالص است.ALLMAXمفتخر است که بهترین کیفیت و خالص ترین مایع L-Carnitine با دریافت و جذب سریع را فراهم میکند.

L-Carnitine مایع ALLMAX 31 نوبت مصرف کامل را در هر بطری فراهم میکند در حالی که در هر بار مصرف ۱۲۰۰mg از L-Carnitine به بدن میرسد.

۱۵-

بسیاری معتقدند که کبد انسان اندامی بسیار حیاتی است.این اندام مسئول پاکسازی خون,سوخت و ساز پروتئین,تولید مواد شیمیایی,ذخیره ی گلیکوژن میباشد و حتی نقش مهمی را در متابولیسم ایفا میکند.

کاهش بسیار اندکی در عملکرد آن میتواند باعث کارایی کمتر فرد شود.بسیاری از محصولات موجود در بازار میتوانند عملکرد کبد را نابود کنند,برخی هم بسیار سریع این کار را میکنند;الکل,مواد دارویی یا آرامبخش,سموم و حتی داروهای غیر قانونی(بدون نسخه)مانند مقادیر زیاد آستامینوفن میتوانند کبد را تحت تاثیر قرار دهند.

D-TOX کبد یک ترکیب قدرتمند از عصاره های گیاهی آزمایش شده و استاندارد در خالص ترین و نیرومند ترین فرم خود همراه با آنتی اکسیدان های ویتامینی قدرتمند مانند ویتامین C و E  و سلنیوم میباشد.NAC(N-Acetyl-Cysteine)به قدری نیرومند است که برای مسمویت ایجاد شده در کبد توسط آستامینوفن استفاده میشود.

عصاره ی بوته شیر(MTE)که ما استفاده کردیم نه تنها به خاطر ۸۰% سیلیمارین استاندارد است,بلکه حتی به خاطر کمتر از اینها هم استاندارد شده است,اما شامل سیلیبین ۳۰% قدرتمند است,چیزی که در دیگر فرمول ها نمیبینید.MTE عمدتا به خاطر قابلیت اثبات شده اش برای کاهش سموم کبد شناخته میشود و بیشتر به خاطر اطمینان از بازگشت وضعیت بدن به یک حالت پاک و تمیز به کار میرود.

ALLMAX از عصاره ی زرد چوبه ی معروف برای عملکردهای سم زدایی و آنتی اکسیدانش استفاده کرده است.در مطالعات حیوانی نشان داده شده است که زرد چوبه به خاطر داشتن اتانول,مقدار زیاد آهن و کربن تتراکلراید آسیب های کبد را کم میکند و حتی در برخی موارد آنها را برطرف کرده است.عصاره ی کنگر فرنگی با ۵% Cynarin به خاطر خاصیت حفاظت کننده اش اضافه شده است.عصاره ی Katuka قرن هاست که در طب Ayurvedic به عنوان ماده ی نیروبخش کبد استفاده میشود.

همانند ورزشکاران ما نیز از کبدمان بسیار استفاده میکنیم و به خاطر همه چیز از هضم پروتئین گرفته تا پاکسازی خون به شدت به آن وابسته ایم.اگر میخواهید عملکرد بسیار خوبی داشته باشید,باید خودتان را راضی کنید که یک بسته ی ۲۱ روزه ی D-TOX کبد را مصرف کنید.

۱۶-

ZMA یک فرمول آنابولیک حمایت کننده از تمام مواد معدنی طبیعی عضله ای تولید شده توسط یک فرآیند اختصاصی شامل فرم های در دسترس روی,منیزیم آسپارات و ویتامی B6 تولید شده است.از لحاظ بالینی آزمایش و اثبات شده است که از قدرت عضله ای بسیار بیشتر از یک برنام هی دارویی در طول برنامه ی تمرینی قدرتی حمایت میکند.ترکیب روی و منیزیم در ZMA مواد غذایی ALLMAX با هم عمل میکنند تا قدرت عضله را افزایش دهند و میتوانند آزامش عضله را فراهم کندن تا فرآِند بهبود بازیابی پس از تمرین را تسهیل کنند.ویتامین B6 به خاطر قابلیتش برای بهبود جذب و در دسترس بودن روی و منیزیم به مجموعه اضافه شد.

سوالات متداول در مورد ZMA مواد غذایی ALLMAX :

  1. ZMAچیست؟

ZMA یک فرمول تقریبا انحصاری منحصر به فرد تولید شده توسط یک فرآِند تخصصی شامل فرم های بسیار در دسترس روی,منیزیم آسپارات و ویتامین B6 میباشد.ZMA یک مکمل قدرتمند غیر استرویدی و رژیمی کاملا طبیعی میباشد.از لحاظ بالینی آزمایش و ثابت شده است که بسیار بیشتر از یک برنامه ی دارویی در طول تمرینات سخت از نیروی عضله ای پشتیبانی میکند.

  1. چگونه باید از ZMA مواد غذایی ALLMAXاستفاده کرد؟

روزانه دو کپسول با معده ی خالی و۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از خواب مصرف کنید.مصرف ZMA مواد غذایی ALLMAX تنها برای افراد بالغ مجاز میباشد.

  1. هر کدام از مواد غذایی موجود در ZMA مواد غذایی ALLMAX عمل میکنند؟

این مواد با هم عمل میکنند تا مقادیر تستوسترون بدن را افزایش دهند :

روی(Zinc Monomethionine) –  یک ماده ی معدنی آنابولیک است که تولید هورمون رشد تستوسترون را که میتواند به افزایش قدرت و سایز عضله کمک کند را افزایش میدهد.روی همچنین میتواند تولید اسید لاکتیک در عضلات را کاهش دهد,و این امر به شما اجازه میدهد به مدت بیشتر و سختتر تمرین کنید.

منیزیم(منیزیم آسپارات) – این ماده ی معدنی به افزایش قدرت و بهبود آرامش بدن کمک میکند.این ماده مسئول انتقال اکسیژن به عضله هاست.

بسیاری از ورزشکاران به خاطر برنامه ی غذایی و استرس و فشاری که بر بدنشان وارد میکنند دارای کمبود هم روی و هم منیزیم میباشند.ZMA مواد غذایی ALLMAX  مقادیر بهینه ای از این مواد معدنی را فراهم میکند تا افزایش قدرت عضلات و آرامش عضلات در زمانی که نیاز است فراهم شود.

ویتامین B6(Pyridoxine HCl) – افزودن ویتامین B6 به مجموعه ی ZMA جذب موثر روی و منیزیم را بهبود میبخشد.

 

 

 

  1. ZMAچه کاری انجام میدهد؟

با مصرف مقدار دقیق روی و منیزیم(که این مقدار دقیق را در محصول ZMA مواد غذایی ALLMAXمیابید)میتوانید نیروی عضله و افزایش آرامش عضلات را بهبود بخشید.

  1. آیا مصرف ZMA مواد غذایی ALLMAX خطری ندارد؟

ZMAمواد غذایی ALLMAX کاملا طبیعی و بی خطر است.هیچ عوارض جانبی شناخته شده ای در ارتباط با ZMA وجود ندارند.

  1. چگونه ZMA مواد غذایی ALLMAX در باشگاه به من کمک میکند؟

ثابت شده است که ZMA از قابلیت بدن برای تولید تستوسترون حمایت میکند و میتواند به افزایش نیرو کمک کند.ترکیب روی و منیزیم آزمایش شده است و ثابت شده است که تولید هورمون سلامتی یا همان هورمون آنابولیک تستوسترون را افزایش میدهد.

  1. آیا میتوانم هر کدام از مواد به کار رفته در ZMA را جداگانه خریداری کنم؟

مقدار دز مواد موجود در ZMA مواد غذاییALLMAX مقادیر بسیار دقیق مورد نیاز برای افزایش طبیعی مقادیر تستوسترون و ایجاد تاثیر آنابولیک میباشد.آنها فرم های خاصی از مینزیم,روی و ویتامین B6 هستند که با هم عملکرد موثری دارند.خریداری هر کدام از این مواد به صورت جداگانه ممکن است دقیقا همان اثری که مصرف مقادیر دقیق همه ی آنها که در مطالعات بیان شده است را نداشته باشد.به خاطر راحتی در مصرف و به دست آوردن بهترین نتایج بهتر است که از این محصول استفاده کنید.

  1. چه افرادی میتوانند از ZMA مواد غذایی ALLMAXاستفاده کنند؟

ZMA یک مکمل طبیعی است.مواد غذایی میتوانند به طور سطبیعی در منابع غذایی هر فردی یافت شوند.از این رو,مصرف آن برای هر کسی که میخواهد کارایی ورزشی اش را بهبود بخشد و قدرتش را افزایش دهد بی خطر است.هم مردها و هم زنان میتوانند از مزیت قابلیت این محصول برای افزایش مقایدر هورمون های آنابولیک استفاده کنند.

  1. آیا این محصول قانونی است؟

بله, ZMA مواد غذایی ALLMAX قانونی است.این محصول یک مکمل کاملا طبیعی است.مواد موجود در این محصول میتوانند در هر منبع غذایی یافت شوند.

۱۷-

R-ALA مواد غذایی ALLMAX گلیکوژن مصرفی عضله را بهبود میبخشد.این ماده این کار را با بهینه سازی فعالیت انسولین و افزایش سرعت رسیدن مواد غذایی به عضلات شما قبل و بعد از تمرین انجام میدهد. R-ALA میتواند به افزایش سرعت بازیابی عضله کمک کند و میتواند برای ایجاد یک ماده ی قدرتمند و آنابولیک با کراتین ترکیب شود.

ALA همچنین یک آنتی اکسیدان قدرتمند است,به قدری قدرتمند که به عنوان “آنتی اکسیدان جهانی شناخته میشود”.هر کسی که به طور منظم ورزش میکند و میداند که ورزش باعث استهلاک زیاد بدن میشود.با استفاده از مکمل R-ALA مواد غذایی ALLMAX میتوانید از بدنتان در برابر آسیب های اسکیده شدن مرتبط با تمرینات شدید محافظت نمایید.

مجموعه ی R-ALA

R-ALA مواد غذایی ALLMAX یک مجموعه ی مواد غذایی و آنتی اکسیدانی ثابت شده از نظر علمی میباشد.بر خلاف رقبای محصول ALA , این مجموعه ۱۲۵mg از ایزومرR(+)فعال,که فرم mitochondrial خالص ALA که به طور طبیعی در بدن انسان یافتم یشود میباشد,را تامین میکند.این ایزومر به خصوص فرم دقیق مرتبط با مشخصات سودمند اسید alpha lipoic میباشد.

اسید alpha lipoic – حقیقت کشف شده

محصولات تجاری ALA موجود در بازار امروز شامل تقریبا تمام ایزومر های S(-)سید alpha lipoic میباشند.این محصولات فرعی به شدت خصوصیات رسانندگی مواد غذایی و آنتی اکسیدانی را ضعیف تر میکنند.اگر محصول ALA شما شامل ایزومر S(+) از ALA نیست,همین امروز ممل خود را به مجموعه ی ALA مواد غذایی ALLMAX تغییر دهید.

۱۸-

در سال ۲۰۰۴ وقتی که ما اولین مکمل قبل از تمرین کامل N.O.-XPLODE™ را معرفی کردیم, BSN® نقطه نظر مواد غذایی ورزشی را برای همیشه تغییر داد.اکنون در حال ارائه ی یک فرمول غلیظتر و تکنولوژی مواد غذایی پیشرفته تر هستیم,اکنون محصول N.O.-XPLODE™ دوباره مهندسی شده است تا باعث شود بتوانید رکورد خود را در تمرین های قبلی خود بشکنید.بعد از صحبت با مصرف کنندگان مکمل ها و شنیدن بازخورد آنها,ما به فکر یک فرمول جدید افتادیم که برای رساندن انرژی زیاد,افزایش استقامت و حداکثر کردن عملکرد و کارایی طراحی شده است.ما همچنین کار خود را یک پله جلوتر بردیم و طعم آن را بهبود بخشیدیم, محصول N.O.-XPLODE™ جدید که به BSN® ارائه شد طعم عالی و ترکیب برتری دارد.

برای به دست آوردن موثر ترین جلسه ی تمرینی, هر دو انرژی های فیزیکی و ذهنی ضروری هستند.سپس به تمرکز برای کنترل این انرژی و ایجاد یک ارتباط عضله ای ذهنی قوی نیاز است.این ارتباط عضله ای ذهنی به شما کمک میکند تمرینات سخت تری انجام دهید و همچنین کمک میکند مرزها را بشکنید.در BSN® , ما میدانیم که یک مکمل قبل از تمرین باید تمام این مزیت ها را پوشش دهد.ما N.O.-XPLODE™ را طراحی کردیم,مکمل قبل از ورزش کامل خود را,تا به رساندن انرژی و استقامت افزایش یافته کمک کند,از تمرکز ذهنی و قدرت عضله ای پشتیبانی کند و یک جلسه ی تمرینی بی مثال فراهم کند تا به ورزشکاران در همه ی مراتب کمک کند عملکرد ورزشیشان را حداکثر کنند.

متخصصین BSN® دریافتند که مواد موجود در N.O.-XPLODE™ با هم عمل میکنند و عملکرد کلی ورزشی را افزایش میدهند.تکنولوژی مواد غذایی مبتکرانه ی N.O.-XPLODE™ عبارت است از:

انفجار انرژی

برای حداکثر کردن کارایی هر لحظه از تمرین و رسیدن به بهترین نتایج,به انرژی نیاز دارید.نکته ی مهم دیگر انتقال این انرژی و اطمینان از ارتباط عضله ای ذهنی میباشد.ترکیب Thermic Energy™ ما به رساندن این انرژی زیاد و تمرکز کمک میکند و عملکرد ورزشیتان را بسیار افزایش میدهد.

حداکثر کارایی

بدن شما به مقدار کاری که در طول یک مدت انجام میدهید پاسخگوست.چه در باشگاه باشید چه در زمین بازی,ترکیب Endura Shot™ ما ,یک ترکیب بتا آلانین غلیظ را ارائه میکند,و به شما کمک میکند ظرفیت ورزشی خود را افزایش دهید,و به شما فرصت بیشتر تمرین کردن را میدهد.

بهبود استقامت

قدرت عضله ای,نیرو و استقامت در بدن توسط کراتین پشتیبانی میشوند.تکنولوژی مواد غذایی مبتکرانه Myogenic Matrix™ ما,یک ترکیب کراتینی پیشرفته را ارائه میدهد,و به هر ورزشکاری کمک میکند تا به هدف حداکثر کردن کارایی اش برسد.

طعمی عالی

متخصصین BSN® خوب میدانند چگونه محصولی تولید کنند که هم موثر باشد هم طعم خوبی داشته باشد.ما این علم را به N.O.-XPLODE™ اضافه کردیم و چند طعم عالی ایجاد کردیم.

۱۹-

استفاده از مکمل NO3 قبل از تمرین باعث ایجاد تمرین عالی و شدید میشود

C4 Extreme یک پودر انرژی است.که تکنولوژی بی مانند و انحصاری  NO3 را کنترل میکند,و موادی مانند کرایتن نیترات را با ارزش میکند, C4 Extreme پیشرفته تر از هر مکمل قبل از تمرین در حد خودش است,از قدرتش برای مهار کردن ذهن,عضله و نظم ورزشی شما پس از هر جلسه تمرین استفاده میکند.

NO3 چیست؟یک نیترات است,یک ماده ی پیشرفته که باعث پمپ های ابور نکردنی عضله میشود و تاثیر گذاری هر ماده ی موجود در C4 Extreme را تقویت میکند.از Cellucor استفاده میشود,یک ماده ی جدید که NO3 با کراتین آمیخته است تا کرایتن نیترات را تولید کند;با توجه به یکی از مطالعات UCLA , کراتین نیترات ۱۰۰۰% قابل حل شدن تر از هر کراتین مونوهیدرات یا هر مشتق کراتین دیگر است.حلالیت در آب بی همتا جذب بهتری را اطمینان میدهد و مسلما هیچکدام از عواضر جانبی قدیمی کراتین وجود نخواهند داشت.

انرژی ای خواهید داشت که تا کنون نمیتوانستید از هیچ مکملی انتظار داشته باشید.شما میتوانید یک دور اضافه تر تمرین کنید, و آخرین ست را انجام دهید – و هیچکدام از انرژی<استقامت و برتری های فیزیکی فرد را متاثیر نمیکند بلکه بهتر میکند.

سوالات متداول در مورد C4 Extreme

چگونه C4 Extreme را مصرف کنم؟

برای مصرف C4 Extreme , به سادگی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه قبل از تمرین یک یا دو اسکوپ را با آب(یا آب میوه)ترکیب کنید.با یک اسکوپ شروع کنید تا صبر و تحمل خود را در برابر این محصلو بسنجید.

 

آیا باید C4 Extreme را با غذا مصرف کنم؟

C4 Extreme هم میتواند با غذا مصرف شود و هم با معد هی خالی.

آیا میتوانم C4 Extremeرا با دیگر محصولات Cellucor صمرف کنم؟

C4 میتواند برای به دست آوردن یک مکمل رشد عضله ی عالی با P6 Extreme ترکیب شود. C4 Extreme و NZero میتوانند برای به دست آوردن حجم عضله ی بیشتر و انرژی بیشتر قبل از تمرین ترکیب شوند.C4 میتواند با هر کدام از محصولات کاهش وزن غیر محرک Cellucor یا D4 Thermal Shock البته به محض اینکه مقدار تحمل فرد در برابر کافئین مشخص شد میتواند ترکیب شود.

من در حال حاضر در حاص مصرف نسخه ی داروی پزشکی هستم آیا میتوانم از C4 Extreme استفاده کنم؟

اگر در حال مصرف داروی نسخه ی پزشکی هستید یا از یک مشکل پزشکی قدیمی رنج میبرید,از شما میخواهیم که قبل از مصرف هر کدام از محصولات Cellucor با پزشک یا مشاور ورزشی خود مشورت کنید.راهنمای محصولات و حقایق مکمل ها در وبسایت ما برای مرور و بازخوانی مطالب فیزیکی شما در دسترس میباشند.

من یک ورزشکار مورد آزمایش دارویی قرار گرفته هستم,آیا میتوانم از C4 Extreme استفاده کنم؟

با اینکه هیچکدام از محصولات ما شامل مواد غیر قانونی نمیشوند,جواب به این سوال بستگی به این دارد که بدن شما به چه منظور ورزشی ای مورد آزمایش قرار گرفته است.برای مثال NCAA , استفاده از محرک ها(مانند کافئین ها)را ممنوع میکند.ما توصیه میکنیم که ورزشکاران با مشاوران خود مشورت کنند تا اطمینان حاصل کنند رژیم مکملی آنها در چارچوب راهنمایی هاست و برای مصرف هر نوع محصول Cellucor مجوز کسب کنند.

۲۰-

ترکیب کراتین و بتا آلانین شاید بهتر است یک راز در بدنسازی باقی بماند.این ترکیب باعث افزایش عضلات,افزایش قدرت و استقامت میشود.

تاثیر گذاری مکمل کراتین که معروف است.کراتین حجم عضلات را افزایش میدهد,قدرت را افزایش میدهد و در طول تمرینات شدید انرژی بیشتری برای شما فراهم میکند.تاثیر گذاری کرایتن را با این حقیقت که هیچ عوارض جانبی ای ندارد ترکیب کنید,و شما یک دستورالعمل برای یک مکمل پر فروش در اختیار دارید.بهتر از این نمیشود درست است؟

اشتباه است.تحقیقات جدید یک ارتباط سودمند بین کراتین و مکمل بتا آلانین معروف در بدنسازی را مشخص کرده اند.یک مطالعه ی انجام شده توسط هافمن و همکاران(۲۰۰۶)مشخص کرد که گروهی از مردان از مکمل ترکیب کراتین و بتا آلانین استفاده کرده و حجم عضله ی بیشتری به دست آورده و چربی بیشتری نسبت به گروهی که تنها از مکمل کراتین استفاده کردند,از دست داده اند.همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که این مطالعه در مورد فوتبالیست ها انجام گردید,نه بر روی وزنه برداران بی تجربه.

مطالعه ی دوم که توسط Zoeller RF, Stout JR, O’kroy JA, Torok DJ, Mielke M.(2006)2 انجام شد,مزایای هوازی بتا آلانین را به عنوان یک مکمل بی همتا در مقایسه با ترکیب کراتین/بتا آلانین بررسی کرد.۵۵ نمونه در این مطالعه شرکت کردند,و مشخص شد که”یک تاثیر زمانی منحصر به فرد”برای افرادی که از مکمل ترکیب کراتین و بتا آلانین استفاده میکردند در ۵ تا از ۸ پارامتر اندازه گیری مشاهده شد.به زبان ساده,محثثان بیان کردند که کراتین استفاده شده با بتا آلانین کارایی و استقامت را افزایش میدهد.

لایل مکدونالد,ناشر کتاب پروتئین و رژیم Ketogenic و یک متخصص در مورد بدن انسان این حرف را در مورد ترکیب کراتین و بتا آلانین گفته است :

در ارتباط با بتا آلانین(یک مشتق آمینو اسید)باید گفت که تقریبا جدید است.با نگاهی به گذشته,میبینیم که بتا آلانین همراه با آمینو اسید histidine توسط بدن استفاده میشود تا بافر عضله ای اسکلتی ایجاد کند که کارنوسین(که همچنین به عنوان یک مکمل فروخته میشود)نام دارد.ورزشکاران درگیر فعالیت های ورزشی شدید مانند مسابقات اتومییل رانی و بدنسازی فهمیده اند که نسبت به ورزشکاران استقامتی مقدار کارنوسین بیشتری دارند و بیان شده است که کارنوسین با کمک به بافر کردن اسیدی شدن کارایی را بهبود میبخشد.به هر حال,حداقل در حیوانات,بتا آلانین به نظر میرسد که در بالا بردن مقادیر کارنوسین بافت های بدن کارایی موثر تر و بهتری دارد.و در نهایت همه ی آن مزایا,ارزانتر است و مقدار کمتری از آن را نیاز دارید.

دو مطالعه که در سال گذشته انجام شدند تاثیر مکمل بتا آلانین بر مقادیر کارنوسین بدن انسان را مورد آزمایش قرار دادند و یک تاثیر را یافتند,کارایی دوچرخه سواری سریع نیز افزایش یافت.اخیرا,ایده ی ترکیب بتا آلانین با کراتین پیشنهاد شد.بر این اساس,با بافر کردن اسیدوز,بتا آلانین ممکن است به یک وزنه بردار کمک کند تمرینات بیشتری را با یک مقدار وزن مشخصی انجام دهد;همانند کراتین از این ماده نیز انتظار میرود سرعت به دست آوردن نتایج را بهبود دهد.

واضح است که بتا آلانین به عنوان یک تقویت کننده ی موثر برای کراتین عمل مکیند,و استقامت,قدرت,چربی سوزی و عضله سازی بیشتری را ایجاد میکند.دفعه ی بعدی که از کرایتن استفاده کردید,سعی کنید آن را با بتا آلانین ترکیب کنید.هر دو مکمل ها بسیار ارزان هستند,و همچنین ممکن است بهترین مکملی باشند که تا به حال مصرف کرده اید.

مکمل کراتین و بتا آلانین را باید یک بار امتحان کنید.ارزان است و بهترین مکمل کمک کننده ی قانونی و طبیعی کارایی در صنعت مکمل ها میباشد.

مطالب بیشتری در مورد بتا آلانین

بسیاری از بدنسازان چیز زیادی در مورد بتا آلانین نمیدانند.اما اگر از آنها در مورد بتا آلانین بپرسید,احتمالا این جمله را خواهید شنید:”بله من در مورد آن شنیده ام.هیچوقت امتحان نکردم ولی شدنیده ام.”بتا آلانین چیست و چه کاری انجام میدهد؟

بتا آلانین یک آمینو اسید طبیعی است که وظیفه ی آن افزایش غلظت کانوسین درون عضله ای میباشد.غلظت بیشتر کارنوسین درون عضله ای به فراهم کردن انرژی بیشتر,استقامت بیشتر و عملکرد ورزشی بهتر کمک میکند.

مطالعات بسیار وجود دارند که مزایای زیر را در مورد بتا آلانین بیان میکنند:

  1. بتا آلانین حداکثر قدرت و استقامت را افزایش میدهد.
  2. بتا آلانین حجم عضله را افزایش میدهد.
  3. بتا آلانین استقامت غیر هوازی عضله ای را افزایش میدهد.
  4. بتا آلانین استقامت هوازی عضله ای را افزایش میدهد.
  5. بتا آلانین به شما کمک میکند بیشتر و طولانی تر تمرین کنید.

یک دوره ی بتا آلانین و کراتین

مزایای مکمل بتا آلانین در صورتی که به صورت دوره ای مصرف شود بیشتر میشوند.وزنه بردارانی که به صورت روزانه ۴ تا ۶ گرم بتا آلانین مصرف میکنند میتوانند بعد از یک ماه انتظار افزایش کارنوسین عضله را تا ۶۰% داشته باشند.بعد از ۳۵ روز مصرف مکمل بتا آلانین,ممکن است که ۲۰% دیگر به کارنوسین عضلات اضافه شود.

چون مزایای بتا آلانین با گذشت زمان بیشتر میشوند,شاید ممکن است بخواهید که بتا آلانین را چند هفته قبل از شروع به مصرف مکمل کراتین خود,شروع کنید.کراتین به طور کلی به مدت ۴ تا ۱۲ هفته استفاده میشود.برای دوره های طولانی تر کراتین,ممکن است نیازی به زودتر شروع کردن مصرف بتا آلانین نباشد.

مکمل بتا آلانین روزانه ی شما باید ۴ بار در روز و هر دفعه شامل تقریبا ۸۰۰mg باشد.بتا آلانین نیمه عمر محدودی در بدن دارد,و اگر این پروتکول را ادامه ندهید تاثیرات مکمل به مقدار بسیار زیادی کاهش میابند.بتا آلانین روزانه ی خود را ۴ ساعت یک بار مصرف کنید.

باید همچنین اشاره شود که مزایای استفاده از بتا آلانین سه هفته پس از این که دوره را قطع کردید کاملا از بین میروند.مقادیر کارنوسین به مقدار نرمال خود بازمیگردند.به همین دلیل,وقتی که دوره ی مصرف مکمل بتا آلانین و کراتین را قطع میکنید انتظار کاهش قابل توجهی در کارایی خود داشته باشید.

همچنین توصیه میشود که در حین و بعد از دوره ی بتا آلانین خود از مکمل taurine نیز استفاده کنید.مکمل بتا آلانین به پر کردن دوباره ی مخازن taurine معروف است.

این هم یک ویرایش برای چگونگی حداکثر کردن مزایای استفاده از مکمل بتا الانین و کراتین:

  • تداوم : باید هر ۴ ساعت یک بار تقریبا ۷۵۰ تا ۸۰۰mg بتا آلانین مصرف شود.هدف را بر ۴ تا ۶ گرم در روز قرار دهید.
  • Taurine: وقتی که در حال استفاده از بتا آلانین هستید از مکمل taurine نیز استفاده کنید.

هیچ مطالعه ای وجود ندارد که خطرهای مرتبط با استفاده ی طولانی مدت از مکمل بتا الانین یا کراتین را بیان کند.به طور کلی توصیه میشود که برای هر دو مکمل از یک دوره ی حداکثر ۱۲ هفته ای استفاده کنید.این هم چند روش ممکن برای استفاده از مکمل بتا الانین و کراتین:

دوره ی ۱۲ هفته ای

این یک دوره ی طولانی برای افرادی است که ترجیح میدهند تا جایی که ممکن است از مکمل کراتین استفاده کنند.در طول این دوره بتا الانین قبل از کراتین شروع نمیشود.استفاده از هر دو مکمل را همزمان آغاز کنید,و فراموش نکنید که یک مکمل taurine هم به برنامه ی خود اضافه کنید.

  • هفته های ۱ تا ۱۲٫کراتین
  • هفته های ۱ تا ۱۲ بتا آلانین

 

دوره ی قبل از مصرف ۱۲ هفته ای

این دوره شما را مجبور میکند مصرف بتا آلانین را ۲ هفته قبل از شروع مصرف کراتین آغاز کنید.وقتی شروع به مصرف کراتین میکنید,باید حس فوق العاده ای داشته باشید و مزایای تاثیر گذاری را شاهد باشید.

  • هفته های ۱ تا ۱۲ بتا آلانین
  • هفته های ۳ تا ۱۲ کرایتن

دوره ی ۸ هفته ای

این دوره ی ۸ هفته ای از روش مشابه دوره ی ۱۲ هفته ای استفاده میکند.مصرف بتا آلانین قبل از کراتین آغاز نمیشود.شاهد افزایش چشمگیری در مزایا خواهید بود,و در پایان ۸ هفته کارایی شما به حداکثر مقدار خود رسیده است.

  • هفته های ۱ تا ۱۲ کرایتن
  • هفته های ۱ تا ۱۲ بتا الانین

دوره ی ۴ هفته ای کراتین

برای بسیاری افراد,مکمل کرایتن عالی عمل میکند.اگر شبیه به من هستید,پمپ های قوی ای دارید و ترجیح میدهید از دوره ی کرایتن کمتری استفاده کنید.در این مورد,من شروع مصرف بتا آلانین را ۴ هفته قبل از شروع دوره ی کراتین توصیه میکنم.این کار مزایای استفاده از مکمل بتا آلانین و کراتین را برای تمام مدت دوره ی ۴ هفته ای حداکثر میکند,ؤضد عضله و قدرت و کارایی را نیز افزایش میدهد.

  • هفته های ۱ تا ۸ بتا الانین
  • هفته های ۵ تا ۸ کراتین

افکار نهایی

درصد بسیار کمی از وزنه برداران مزایای کم یا هیچ مزیتی از مکمل کراتین به دست نمی آورند.هنوز هم توصیه میکنم که این ورزشکاران هم سعی کنند از مکمل ترکیب بتا آلانین و کراتین استفاده کنند.همینطور به همه…این مکمل را باید امتحان کنید.ارزان است,و قانونی ترین و طبیعی ترین مکمل کمک کننده به کارایی وقدرت در صنعت مکمل هاست.

برخی از معروف ترین نام ها در صنعت مکمل سازی هیجان امکاناتی که مکمل ترکیب بتا آلانین و کراتین دارند را افزایش میدهند.ترکیب این مکمل ها شاید بهترین رازی است که در این صنعت فاش شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا