دنیای دیجیتال

گوشی موبایل فراری شیائومی رونمایی شد

گوشی موبایل فراری شیائومی

به گزارش سایت ارشاکو گوشی جدید فراری متعلق به شیائومی امروز رونمایی شد.

امروز در بنچمارک GFXBench گوشی جدیدی متعلق به شیائومی دیده شده که خبر از ورود جدی این شرکت به دنیای گوشی‌های میان‌رده می‌دهد.

شیائومی اگرچه در بخش‌های پایین‌رده و بالارده‌ی اسمارت‌فون ها حضور چشمگیر و البته موفقی دارد، اما این شرکت چینی در بخش میان‌رده نماینده‌ی چندان مشخصی ندارد و حالا وقت آن رسیده که یک میان‌رده شایسته نیز به این خط اضافه شود.امروز در پایگاه داده‌ی بنچمارک GFXBench گوشی هوشمند جدیدی متعلق به شیائومی دیده شده است.

فراری-شیائومی
گوشی موبایل فراری شیائومی

این گوشی با نام رمز «فراری» (Ferrari) در این بنچمارک حاضر شده و هرچند قابلیت‌های عمومی آن به یک مدل بالارده شباهت دارد، اما وجود یک چیپست اسنپ‌دراگون ۶۴ بیتی ۶۱۵ میان‌رده آن را قطعی کرده است.

فراری دارای یک صفحه‌نمایش ۴٫۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 پیکسل، دو گیگابایت رم، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ، ارتباطات ۴G و اندروید ۵٫۰٫۲ است.

حضور یک دستگاه در بنچمارک‌ها لزوما به معنای معرفی رسمی و تولید انبوه آن نخواهد بود، با این حال در صورت تولید فراری می‌توان آن را نخستین حضور پرقدرت شیائومی در بخش میان‌رده‌های بازار تصور کرد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا