آرایشی و زیبایی

چه آرایشی مناسب فصل بهار است؟

بهار فصل رنگ ها و تغییرات است و طبیعتا زیباترین فصل سال به شمار میرود .نوع لباس پوشیدن ،آرایش کردن و انتخاب عطر و … در این بین اهمیت زیادی در زیبایی و به روز بودن شما دارد .چه رنگ هایی مناسب استفاده در فصل بهار هستند؟آیا میتوانیم تمام این رنگ ها را در آرایش خود به کار ببریم؟

بهار رنگی ترین فصل سال است که تمام رنگ های گرم و سرد را در خود دارد .برای آرایش و انتخاب رنگ لباس ها میتوانید به راحتی از ترکیب رنگ های اطرافتان ایده بگیرید مانند ترکیب رنگ های یک گل .از آنجایی که تمام رنگ ها در این فصل وجود دارند پس قدرت انتخاب شما زیادتر شده و میتوانید از رنگ های بیشتری استفاده کنید .

در آرایش بهاری بهتر است از رنگ های زنده برای لب مانند قرمز ،هلویی ،صورتی و … استفاده کنید .با رنگ های تیره و سرد زمستانی خداحافظی کنید و به سراغ رنگ های شاد و پرانرژی بروید .

تا به حال از خطر چشم های رنگی استفاده کرده اید؟توصیه میکنیم برای یکبار هم از رنگ مشکی صرف نظر کنید و رنگ های آبی و سبز را برای خط چشمتان انتخاب کنید .کمی تغییر در چهره شما در این فصل زیبا لازم است .مژه هایتان را بلندتر و پرپشت تر جلوه دهید و از سایه های زیبای رنگی استفاده کنید .

به خودتان جرعت دهید و رنگ های مختلف را امتحان کنید .ترکیب های زیبایی خلق کنید و آن را بر روی صورت تجربه کنید .از رنگ شکوفه ها ،گل ها و سرسبزی این فصل ایده بگیرید و تغییر چشمگیری در آرایش و لباس پوشیدنتان ایجاد کنید .انرژی فوق العاده این فصل را با رنگ های جذاب چندین برابر کنید .

اما اگر طرفدار آرایش بسیار کم و طبیعی یا صورت بدون آرایش هستید هم مشکلی وجود نخواهد داشت چون این سبک آرایش مناسب هر فصلی است و هیچوقت قدیمی نخواهد شد .افراد زیادی هستند که در تمام فصول رنگ های خنثی و طبیعی یا رنگ های صورتی و هلویی ملایم را ترجیح میدهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا