آرایشی و زیبایی

۷ راز زیبایی که فقط مهماندارن هواپیما از آن اطلاع دارند

به قلم ارشاکو : همیشه چهره خلبانان و مهماندارن زیبایی خاصی دارد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم تا از ۷ راز زیبایی که فقط مهماندارن و خلبانان هواپیما میدانند و در سفر به کار میایند، شرده برداریم. این نکات از زبان بانوی خلانی است که بدون هیچگونه کاستی در اختیار ما قرار داده است.

  • ” آب زیاد بنوشید”

هوای داخل کابین هواپیما بسیار خشک است و لازم است که مصرف آب در زمان پرواز بیشتر باشد. پس یکی از کاربردیتری نکاتی که در هنگام پرواز باید به آن توجه داشت، استفاده آب است. نوشیدن آب علاوه بر آبرسانی به بدن باعث آبرسانی به پوست نیز میشود. نوشیدن یک لیتر آب به ازای هر ۶ ساعت پرواز ضروری است.

  • استفاده کمتر از لوازم آرایشی در طول پرواز

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که حتما باید از “کیلینسر” در طول روز استفاده کنید، در صورتیکه قصد سفر دارید، بهتر است از از کیلینسری استفاده کنید که ضد جوش  باشد و مخصوص پوستهای حساس باشد. سعی کنسد از یک کرم سبک آرایشی استفاده کنید. بعضی از برندها محصولات آرایشی خود را در اندازه های مسافرتی و یا مخصوص سفر به بازار عرضه کرده اند. سعی کنید از این برندها محصوصلات مناسب سفر را بخرید و استفاده کنید.

 

راز زیبایی
راز زیبایی

 

  • اسپری کردن آب بر روی صورت

به دلیل اینکه هوای داخل کابین بسیار خشک است و نیاز بدن و پوست به
آب بیشتر است، بهتر است از اسپری آب استفاده کنید. البته افزودن کمی گلاب خالص به
آب به لطافت و شادابی پوست کمک می کند.

  • استفاده از مرطوب کننده مناسب

برای اینکه با خشکی هوای داخل کابین مقابله کنید، بهتر است از لوسیونهای مروطوب کننده پوست استفاده کنید.

  • استفاده از کرمهای حاوی “اس پی اف”

“اس پی اف” یکی از موارد آرایشی بسیار لازم در زمان پرواز است. سعی کنید از کرمهایی که حاوی “اسپی اف” هستند استفاده کنید. بهترین نوع کرمای حاوی “اس پی اف” کرم های ضد آفتاب هستند که هم برای محافظت پوست در برابر اشعه خورشید استفاده میشوند و هم برای حفاظت از پوست دربرابر خشکی.

 

 راز زیبایی

راز زیبایی

 

  • استفاده از آنتی اکسیدان

مسلما خلبانان و مهماندارن ساعات زیادی بین پروازهای خود را در فرودگاها و محیطهای بسته میگذرانند بنابراین بهتر است که همیشه میان وعدهای با خود داشته باشند که سرشار از آنتی اکسیدانها است. مثلا چای سبز یا انواع میوها و همچنین استفاده از محصولات مراقبت از پوست دارای ویتامین “آ”،”بی” و “ای”. البته توجه داشته باشید که بهترین ساعت پرواز، ساعات شب است. 

  • استفاده از غذاهای ارگانیک

در بسیاری از پروازهای اروپایی سرو غذاهای ارگانیک یکی از انتخابهایی است که برای مسافران و خدمه پرواز وجود دارد. اگر به اروپا سفر میکنید، و این گزینه را در اختیار دارید، حتما سعی کنید از غذاهای ارگانیک استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا