آرایشی و زیبایی

چند نکته زیبایی که نباید قبل از عید انجام دهید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : اغلب بانوان ، با فرارسیدن روزهای عید ، دوست دارند تغییراتی نیز در ظاهر خود ایجاد کنند تا چهره ای جدید را در روزهای آغازین سال داشته باشند . اما در این بین بایستی توجه داشت که برخی از تغییرات ظاهری انجام شان قبل از عید صحیح نمی باشد .

فعالیت‌هایی مثل دکلره کردن کل موها، تتوی ابرو، بوتاکس و. . . آن هم برای اولین بار ازجمله کارهای زیبایی هستند که در این روزها انجام آنها بر اساس راهنمایی خانم بناییان آرایشگر به شما توصیه نمی‌شود. پس با ما همراه باشید.

تتو کردن ممنوع 

اگر قصد انجام تتوی ابرو دارید و تا به حال این کار را انجام نداده‌اید، متخصصان زیبایی به شما توصیه می‌کنند که برای اولین بار نزدیک سال نو این کار را انجام ندهید. تتو جدای از التهابی که برای پوست ایجاد می‌کند، ممکن است برای اولین بار به شکل و رنگ دلخواه شما درنیاید و به ترمیم نیاز داشته باشد

 

آرایش
آرایش

دکلره کردن ممنوع 

دکلره کردن مو تغییر زیادی در چهره ایجاد می کند . وقتی برای اولین بار موی خود را دکلره می‌کنید، به دلیل تغییر زیادی که در چهره شما ایجاد می‌شود، ممکن است در وهله اول اصلا از ظاهر جدید خوش‌تان نیاید و توی ذوق‌تان بخورد. پس بهتر است زمان کافی برای عادت کردن به چهره جدید خود داشته باشید و اینگونه تغییرات را به زمان بهتری که دید و بازدیدها کمتر است موکول کنید.

 

فر مدت دار قبل از عید ممنوع 

فر کردن مو می تواند تاثیر زیادی در تفاوت چهره شما ایفا کند . بین مواد‌ی که برای زیبا‌تر شدن مو استفاده می‌شود، فر جزء قوی‌ترین مواد است بنابراین مو پس از مصرف مواد فر، بیشتر نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد، بنابراین اگر اهل رسیدگی به موهای‌تان نیستید در مورد این موضوع جدی‌تر فکر کنید، در غیر این صورت بعد از مدتی نمی‌دانید با موهای وزشده‌تان چه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا