آرایشی و زیبایی

چند راه حل ساده برای داشتن مژه های ضخیم

مژه ها نقش به سزایی در زیبایی چشمان شما ایفا می کنند و مراقبت از آن ها به اندازه مراقبت از موهایتان مهم است . قصد داریم امروز چند روش ساده و طبیعی را برای محافظت از مژه هایتان به شما معرفی کنیم تا بیش از قبل در مراقبت از مژه هایتان کوشا باشید . اگر مایل به دانستن این نکات زیبایی هستید ، در ادامه مطلب نیز همراه ما بمانید … .

چای سبز 

چای سبز می تواند بسیار موثر باشد . چای سبز غیر شیرین را در آب داغ بریزید تا دم بکشد. سپس اجازه دهید خنک شود و سپس چشم‎های خود را در آن باز و بسته کنید. پس از ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، آن را با آب سرد بشویید. کافئین و فلاوونوئیدهای موجود در چای سبز به رشد مژه‎های شما کمک می‎کند. این چای سبز موجب حفظ سلامتی مژه‎های شما می شود و آن‎ها را بلندتر، ضخیم‎تر، جذاب‎تر و قوی‎تر می‎کند.

 

چای سبز
چای سبز

شیر 

شیر در رشد مژه ها تاثیر به سزایی دارد . می توانید امتحان کنید ! شب ها قبل از خواب پنبه ای را آغشته به شیر گرم نمایید و به آرامی بر روی پلک های خود ماساژ دهید . و اجازه دهید تا شیر جذب پوست شما گردد ، و با همین ماسک بخوابید . این کار را تا چند مدت تکرار کنید تا از تاثیر شگفت انگیز شیر شگفت زده شوید .

 

تخم مرغ 

یک تخم مرغ را هم بزنید و ۱ قاشق غذاخوری گلیسیرین را به آن اضافه کنید تا مخلوطی غلیظ با بافتی کرمی به دست آید.یک گوش پاکن پنبه ای تمیز را به این مخلوط آغشته سازید و آن را  به مژه هایتان بمالید.بگذارید این مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه روی مژه ها باقی بماند، سپس با آب سرد مژه ها را شستشو دهید.
این درمان را ۳ بار در هفته و به مدت چند ماه ادامه دهید.

شیر
شیر

وازلین 

یکی از راه‎های آسان و خوب برای رشد مژه‎ها و بلند کردن آنها به کار بردن وازلین روی آن ها قبل از رفتن به تخت خواب است. این ماده برای مژه‎های شما مغذی است و خشکی آن را از بین می‎برد. شما همچنین می‎توانید به جای ریمل از وازلین برای زیبا کردن مژه‎هایتان استفاده کنید.

 

ورزش و صبحانه کامل 

جسم سالم باعث فعالیت صحیح بدن خواهد و در نتیجه بدن و اعضایی سالم خواهد بود . هیچ گاه از خوردن صبحانه کامل اجتناب نکنید و هم چنین ورزش را فراموش نکنید که هر دو می توانند نقش بسزایی در زیبایی شما ایفا کنند . در ضمن خوردن میوه هایی چون ، سیب و انگور و … را نیز فراموش نکنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا