آرایشی و زیبایی

چند راهنمایی ساده برای خرید لوازم آرایشی

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : خرید لوازم آرایشی یکی از مسائلی است که بایستی بسیار دقت شود . در خرید لوازم آرایشی بهتر است ابتدا به جای رنگ و شکل ان ها به سراغ تاریخ مصرف شان بروید . لوازم ارایش های معتبر حتما دارای تاریخ تولید و انقضا می باشند .

 

 

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی,خرید محصولات آرایشی,نکات مهم خرید محصولات آرایشی

در هنگام انتخاب و خرید محصولات آرایشی رنگ پوستتان را در نظر بگیرید

پوست شما مهم ترین وجه زیبایی شماست . پس بهتر است برای سالم نگه داشتن آن از محصولات مراقبت از پوست استفاده نمایید . استفاده از کرمهای مرطوب کننده و شوینده های پوستی را کنار نگذارید. این مواد برای زیبایی و سلامت پوست شما ضروری هستند.

برای خرید محصولات آرایشی آن گروهی از این محصولات را انتخاب کنید که برای پوست شما مناسب هستند، پوستتان به آنها حساسیت ندارد و مناسب آب و هوای منطقه زندگی شما هستند.

نکته ی دیگری که باید به ان توجه کنید این است که ، اگر از رنگی متضاد رنگ صورت خود برای آرایش استفاده میکنید ، انتظاری برا زیبا شدن نداشته باشید !

خرید محصولات آرایشی و بهداشتی,خرید آنلاین محصولات آرایشی,خرید محصولات آرایشی

 هنگام خرید محصولات آرایشی قبل از پسندیدن رنگ این محصولات به دنبال تاریخ مصرف آن باشید

 

یک لباس سفید بپوشید ، در نور کاملا طبیعی صورت تان را در آیینه ببینید . بدین صورت می توانید رنگ طبیعی چهره خود را تشخیص دهید . ببینید که آیا طیف رنگ پوست شما بیشتر زرد–قرمز ( رنگهای گرم) و یا بیشتر آبی–صورتی( رنگهای سرد) است. دقت کنید که این طیف رنگ با رنگ اصلی پوست شما متفاوت است، در واقع این رنگی است که در زیر رنگ واقعی پوست شما قرار دارد و هنگامی که در کنار رنگ سفید قرار میگیرد خودش را نشان میدهد.

زمانی که شما طیف رنگ پوست خود را بدانید ، می توانید محصول آرایشی مناسبی برای آن تهیه نمایید .

 

از رزگونه برای برجسته کردن گونه ها استفاده می شود تا رنگ بخشیدن به صورت . پس اگر دوست دارید که بتوانید یک رژگونه خوب بر روی صورت خود بزنید باید به شما بگوییم که ابتدا بهتر است که فرم صورت خود را بشناسید .

 

خرید محصولات آرایشی,خرید اینترنتی محصولات آرایشی,خرید محصولات آرایشی و بهداشتی

 

اگر خط داخلی چشم را با یک مداد بکشید ، در این صورت چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد رسید .

خط چشم مایع را روی خط مژه‌ها و مابین مژه‌هایتان بکشید. این یک راه‌حل عالی است که آرایش شما غلیظ نباشد و بسیار طبیعی به نظر برسد.

برای آن‌که فرمژه بهتر روی مژه‌هایتان بنشیند ابتدا دستگاه فرمژه را به صورت معمولی و بعد دوباره به صورت برعکس روی مژه‌هایتان به کار بگیرید.

برای بهتر مشخص شدن طاق ابرو و بیشتر شدن فاصله ابرو و چشم یک مداد چشم سفید را درست روی استخوان ابرو و زیر خط ابرو بکشید و سپس آن را خوب محو کنید.

 

 

 

خرید محصولات آرایشی,خرید مداد ابرو,خرید اینترنتی محصولات آرایشی

اگر خط چشم مایع استفاده می‌کنید حتما به میزان درخشانی و پررنگی آن آگاهید، اما برای این‌که آرایش طبیعی‌تری داشته باشید، بعد از این‌که خط چشم را کشیدید و خشک شد با یک گوش پاک‌کن به آرامی روی خط چشمتان بکشید تا کمی از رنگ آن بکاهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا