آرایشی و زیبایی

چه نکاتی را به هنگام برداشتن ابرو بهتر است بدانیم؟

ابروهای زیبا و مرتب می تواند زیبایی خاصی را به چهره شما ببخشد . اما برای داشتن ابرو انی زیبا بایستی به نکاتی دقت کنیم . به همین دلیل است که قصد داریم در ادامه به چندین نکته کاربردی به هنگام برداشتن ابروها اشاره کنیم . در ادامه مطلب همراه ما باشید ….
لوازم مناسب داشته باشید 

کار کردن با یک موچین به درد نخور حتی می تواند خیلی دردناک تر از کشیدن موها به هنگام اصلاح ابرو باشد . کار درست این است که چند موچین با کیفیت بالا و با شیب انتهایی صاف تهیه کنید. همچنین برای انجام یک کار بی عیب و نقص به یک آیینه ی ذره بینی، شانه ی ابرو و قیچی ابرو نیز احتیاج خواهید داشت.
بین اصلاح ابروهایتان فاصله زیادی نندازید 

باور کنید یکیشان را باید هفته ای دوبار اصلاح کنم. پیرایش ابروهایتان را با شانه کردن در جهت رشدشان شروع کنید. موهای بی جا و زیادی بلند را اصلاح کنید. حالا به حکمت داشتن شانه و قیچی ابرو پی خواهید برد!

 

اصلاح ابرو
اصلاح ابرو

 

پیوست ابرو را در نظر داشته باشید 

شاید بهتر باشد اصلاح را از پیوست ابروهایتان آغاز کنید . یک راهنمای شکل دهی به ابرو خوانده بودم که می گفت باید درست از گوشه ی داخلی چشمانتان شروع به اصلاح کنید. و حالا من با کندن موهایی که بین ابروهایم در آمده شروع می کنم.
شکل دلخواهتان را مشخص کنید 

وقتی ابروهایتان را بر می دارید، شکلی که می خواهید در بیاورید را با رنگ مشخص کنید. ترجیحا از رنگ تیره که راحت تر دیده می شود استفاده کنید. از مداد چشم استفاده کنید. از پایین گوشه ی داخلی ابروها شروع کنید و با دنبال کردن جهت رشد ابروها تا انتها، موهایی را که در محدوده ی دلخواه نیستند بر دارید.

 

اصلاح ابرو
اصلاح ابرو

همزمان بین دو ابرو کار کنید 

احتمالا یکی از بهترین راهنمایی ها برای برداشتن ابروها کار کردن روی هردو ابرو به طور همزمان است! همین طور که پیش می روید از یک سمت به سمت دیگر بروید تا کارتان را چک کنید. می خواهید ابروها تا حد ممکن شبیه هم باشند ولی اگر یکسان نبودند هم نگران نشوید.

 

در برداشتن ابروهایتان افراط به خرج ندهید

بیشتر اوقات ابروهای نازک زیادی قشنگ هم نیستند. در زمان ابرو برداشتن چند بار دست نگه دارید و چک کنید که زیادی پیش نرفته باشید. اگر ابرویتان را زیادی برداشتید صبر کنید تا تمامش دوباره در بیاید و از اول شروع کنید.
رنگ موهایتان را با ابرویتان یکی کنید 

اگر رنگ موی فعلیتان به میزان قابل توجهی تیره تر یا روشن تر از رنگ موی طبیعیتان است، احتمالا ابروهایتان زیادی به چشم می آیند.از رنگ‌کارتان بخواهید رنگ ابروهایتان را به موها نزدیکتر کند. او باید بتواند با رنگ یا دکولوره رنگشان را با موها مطابقت دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا