آرایشی و زیبایی

چگونه با بالا رفتن سن ، پوستی زیبا داشته باشیم؟

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : همه خوب می دانیم که پیری و افتادگی پوست با بالا رفتن سن بیشتر می شود . با بالا رفتن سن آثار پیری پوست هم چون ظاهر شدن چین و چروک بیش از پیش بر روی پوست ما خود نمایی می کند .

اگر تمایل دارید همواره پوستی شاداب، زیبا و جوان داشته باشید باید به پوستتان توجه بسیاری داشته باشید و مراقبت های لازم را انجام دهید.

اشعه مضر آفتاب دلیل بسیاری از چین و چروک ها و لک های قهوه ای رو ی صورت می باشد . اگز می خواهید پوستی زیبا و شاداب داشته باشید همیشه با توجه به فصلی که در آن قرار دارید و همچنین نوع پوست خود کرم ضد آفتاب مناسب تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.هیچوقت به مدت طولانی در معرض نور آفتاب قرار نگیرید و همیشه از کلاه آفتابی، عینک آفتابی و دستکش استفاده کنید.

سعی کنید هر روز عصر از کرم های حاوی ویتامین استقاده نمایید تا با انجام این کار به بازسازی و جایگزینی سلول های پوستی خود کمک کرده باشید.کرم های حاوی رتینول به پوستتان بسیار کمک خواهند کرد.

از کرم های شب هر شب استفاده نمایید . این نوع از کرم ها به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان به بازسازی پوست کمک می کنند .

 

 

بازسازی پوست ,آثار پیری پوست,کاهش چروک های پوست

کرم های شب به کاهش چروک های پوست کمک بزرگی می کنند

 

استفاده از کرم های شب به داشتن پوستی خوش رنگ تر و شاداب تر کمک کرده و باعث استحکام آن خواهد شد .  در واقع، کرم های شب به کاهش چروک های پوست کمک بزرگی می کنند و موجب بازسازی پوست می گردند.

پاکسازی پوست ، هفته ای یک بار بسیار مفید می تواند باشد .  شما می توانید با استفاده از کرم های مخصوص پوستتان  این عمل را انجام دهید. پاکسازی پوست موجب بهبود رنگ و ظاهر پوستتان می گردد و پوست ظاهری صاف و زیبا خواهد یافت.

بخور دادن یکی از بهترین راه های پاکساز یپوست می باشد .  بهتر است پس از بخور دادن از انواع ماسک های مناسب پوستتان استفاده نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا