لیزر موهای زائد بدن

معرفی موبر سیلکن

اصلاح کردن با تیغ را فراموش کنید .با این دستگاه از شر مو های زائد برای همیشه خلاص شوید . طراحی زیبا و منحصر به فرد همراه با هدایت دستی آسان ,آن را به یک دستگاه مناسب برای مصارف خانگی تبدیل کرده است . Flash & go   راه حل مقرون به صرفه وجایگزین مناسب برای روش های پرهزینه و مشکل برای از بین بردن مو های زائد است .

Flash & go جدید عمری طولانی تر دارد.

این دستگاه در مدت زمان کوتاهی شارژ میشود و قابلیت نگهداری شارژ در مدت زمان طولانی تری  را دارد . با توجه به این خصوصیات میتوان در سفر نیز از آن استفاده کرد .

با استفاده از این دستگاه درد ناشی از سوختگی توسط تیغ و رویش مو های زیر پوستی را دیگر تجربه نخواهید کرد در مقابل چیزی که به دست می آورید پوستی نرم و لطیف است . این دستگاه مورد تایید متخصصان پوست نیز هست .افراد بسیاری هستند که تمایلی به استفاده از اپیلیدی و موم ندارند ،گاها ممکن است از مشکل موی زیر پوستی رنج ببرند و یا پوستی حساس داشته که بعد از این روش های مو زدایی دچار التهاب میشود .

 این یک فن آوری اثبات شده برای از بین بردن دائمی مو های زائد است که در مناطق مختلف جهان نظیر کانادا , ایالات متحده , اروپا , آسیا , اسرائیل و … در کنار سایر روش ها آزمایش شده و برتری آن به اثبات رسیده است .

طراحی با تکنولوژی بالا این دستگاه باعث محبوبیت بین المللی آن شده است .

 

۱
موبر

ایمنی :

دستگاه مو برFlash & go  بر اساس استاندارد های FDA ساخته شده است. به این معنی که  اداره کل غذا و دارو ایالات متحده  ادعا میکند که سیلکن کاملا بر اساس مطالعات بالینی و شواهد علمی برگزیده شده است و Flash & go   یک دستگاه مو بر دائمی است .این دستگاه دارای سنسور حساس به رنگ پوست  بوده  که برای تشخحیص رنگ پوست بدن طراحی شده است و تنها بر روی پوست هایی با رنگ مناسب فعال میشود . اگر پوست شما خیلی تیره باشد این ویژگی منحصر به فرد قابل فعال سازی نیست . این دستگاه با ایمنی بالا طراحی شده و توسط  جراحان پلاستیک و متخصصان پوست برای تایید استاندارد های ایمنی برای مصارف خانگی تست شده است .

 

۲

این دستگاه شامل موارد زیر است :

  • ۵۰۰۰ کارتریج پالس
  • کتابچه راهنمای کاربر و DVD آموزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا