عطر با رایحه مواد طبیعی و مصنوعی عجیب

عطر و ادکلن با بو و رایحه نت های زمینی و خاک

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه با اسانس خاک

عطر با رایحه نت زمینی چه رایحه ای دارد؟

نت‌های زمینی و خاکی در عطرها به عطرهایی گفته می‌شود که بویی از طبیعت خشک و زمینی دارند. این نت ها برای ایجاد احساسی از اعماق طبیعت در عطر استفاده می‌شوند و ظرافت و اصالت بویایی را تقویت می‌کنند.

نت‌های زمینی و خاکی معمولاً از ترکیب عناصر طبیعی مانند خس خس، مشک، خزه، رزماری، خزه‌های گیاهی و عطر با رایحه وتیور تشکیل شده اند. این عناصر طبیعی به عطر احساس طبیعی بودن و قرارگیری در محیط‌های طبیعی را می‌دهند. همچنین، نت‌های زمینی و خاکی می‌توانند بویی از زمین خشک، تپه‌ها، جنگل‌ها، مزارع، گیاهان و حتی بوی زیرزمین و خاک را به ذهن استفاده کننده تزریق کنند.

ترکیب این نت‌ها با نت‌های دیگر در عطر، کیفیت بویایی را متغیر می‌کند. در عطر‌های زمینی و خاکی، می‌توان نت‌های شیرین و خنک مثل چوب‌ها و حتی نت‌های گرم مثل وانیل و دارچین را یافت. این ترکیبات، جهت تعادل عطر و برای تنوع و پیچیدگی بو، استفاده می‌شوند. به طور کلی، استفاده از نت‌های زمینی و خاکی در عطرها، عطر را سنتی، قوی، خاص و جذاب‌تر می‌کند. این نت‌ها عموماً در عطرهای زمستانی و شبانه مورد استفاده قرار میگیرد و به خشکی و سردی هوا مناسبت دارند. نت زمینی در عطرها، رایحه‌های مستقل و مشخصی نیست بلکه مجموعه‌ای از روایح طبیعی از زمین و طبیعت به شمار می‌رود که در ترکیب با یکدیگر، یک رایحه سنتزی نت زمینی را ایجاد می‌کنند.

وجود نت زمینی در عطرها، به احساس گرما، ثبات و طبیعتی واقعی کمک می‌کند. این نت می‌تواند ترکیبی از گل و گیاهان نیمه خشک و خشک همچون خزه، سنجد و برگ درخت باشد. در خاک ریشه درختانی مانند خس خس و نعناع را نیز ممکن است پیدا کرد. همچنین، برخی عطرها از مشتقات گیاهانی مانند چوب و رزماری استفاده می‌کنند تا بوی جنگل یا زمین را تداعی کنند.

درباره کشف کننده‌ی نت زمینی اطلاعات دقیقی وجود ندارد زیرا استفاده از روایح طبیعی و مخلوط کردن آن‌ها با یکدیگر جزء تکنیک‌های سنتی ساخت عطر است و بر خلاف خلق یک ترکیب رایحه، معمولاً کشف‌کننده‌های خاصی در این زمینه شناخته نشده‌اند. اما مشخص است که از نیازهای انسانی به احساس طبیعتی‌تر برای خود و یا تجربه زیبایی زمین در دسترس قرار دادن انواع عطرها استفاده می‌شود.

عطر و ادکلن مردانه بولگاری من تری اسنس ادو پرفیوم Bvlgari Bvlgari Man Terrae Essence EDP for men

بولگاری من تری اسنس
بولگاری من تری اسنس

عطر بولگاری من تری در سال 2021 تولید و عرضه شده است و سازنده معروف آن آقای آلبرتو موریلاس است.

ادکلن بولگاری ادو پرفیوم برای مردان خوشتیپ که به دنبال رایحه های جذاب هستند مناسب است و از گروه بویایی چوبی به حساب می آید.

نت های ابتدایی لیمو و کالامانسی احساس می شود و رایحه میانی وتیور و ریشه زنبق می باشد. نت های پایه و مهم نت های زمینی و استایراکس هستند که ماندگاری خیلی بهتری خواهند داشت.

نت های غالب در ادکلن بولگاری من تری اسنس شامل نت های زمینی، مرکبات و نت های چوبی هستند و با طبیعت گرم و تا حدودی تلخ مناسب روزهای سرد است.

ادکلن بولگاری مردانه در کالکشن بولگاری من قرار می گیرد و با عطر مردانه بولگاری من بلک اورینت ادوپرفیوم هم گروه می شود.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر عطر نت زمینی بولگاری من تری وارد شوید.

خرید از ارشاکو

عطر و ادکلن زنانه و مردانه استارک پیو د آیلرز ادوتویلت Starck Peau d’Ailleurs EDT for women and men

استارک پیو د آیلرز
استارک پیو د آیلرز

عطر استارک پیو برای استفاده زنان و مردان ساخته شده و رایحه های غالب سازنده آن شامل نت های زمینی، مشک و پودری هستند.

ادکلن زنانه و مردانه استارک ادوتویلت برای استفاده روزانه کاربرد دارد و در فصل بهار رایحه خوشایندی برا شما خواهد بود.

در سال 2016 عطر استارک پیو د آیلرز به بازار جهانی معرفی شده و سازنده و عطار آن Annick Menardo است.

عطر استارک زنانه و مردانه با غلظت ادو تویلت دارای نت های مشک، نت های چوبی و نت های خاکی است و از جمله عطرهای عجیب ‌و غریب به حساب می آید که شما را به اکتشاف در درون خودتان و در ناخود آگاهتان می برد تا همانند عناصر کهکشانی و سرزمین‌های دور حس خوبی را احساس کنید.

رایحه مشابه ادکلن استارک پیور را می توان در عطر مردانه و زنانه اسنتریک مولکول مولکول 05 جستجو کرد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر دکه خرید را بفشارید.

خرید از ارشاکو

عطر و ادکلن آمواج (امواج) فیگمنت من مردانه Amouage Figment Man

 (امواج) فیگمنت من
(امواج) فیگمنت من

عطر فیگمنت من از برند آمواج، عطری است که برای مردان طراحی شده و از گروه بویایی چوبی شرقی است.

فیگمنت من در سال 2017 عرضه شد و سازنده اصلی این عطر آنیک مناردو از عطر سازان معروف جهان است.

نت های ابتدایی عطر و ادکلن آمواج مردانه شمعدانی، لیمو و فلفل صورتی هستند. نت‌های میانی نت‌های حیوانی، وتیور و چوب صندل بوده و در نهایت نت های پایه عبارتند از نت های زمینی، لبدانوم و چوب گوایاک.

رایحه غالب به کار رفته در این عطر مردانه بسیار جذاب از رایحه های زمینی، چوبی و حیوانی هستند که یک عطر خاص را به وجود آورده اند.

بهترین زمان استفاده از ادکلن Amouage Figment Man در روز های پاییزی است که رایحه ای متفاوت را برای شما ایجاد می کند.

عطر امواج مردانه در کالکشن Discontinued قرار می گیرد و با عطر عطر و ادکلن آمواج (امواج) جورنی قرمز مردانه هم گروه می شود.

خرید از ارشاکو

عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان فانتوم ادوتویلت Paco Rabanne Phantom EDT for men

پاکو رابان فانتوم
پاکو رابان فانتوم

ادکلن مردانه پاکو رابان از گروه بویایی چوبی است که در سال 2021 راه اندازی شد.

پاکو رابان یک تیم عالی عطر ساز متشکل از چهار عطرساز درجه یک گردآوری کرد: Loc Dong برای خلاقیت دیوانه‌وارش، Juliette Karagueuzoglou به دلیل دانش نفیس خود از مواد طبیعی، همراه با استاد عطرسازی Dominique Ropion و Anne Flipo برای توانایی‌شان در قوی ترین و ماندگارترین عطرهایی که تا به حال توسط پاکو رابان ایجاد شده است.

نت های عطر فانتوم شامل نت اولیه نارنگی ماندارین، لیمو ترش، گشنیز ،درخت کاج؛ نت میانی اسطوخودوس، یاس ،گل پنجه مریم، چای؛ نت پایه دانه تونکا، مشک، سدر، چوب صندل سفید است.

این ادکلن با رایحه نت های زمینی جوهر اعتماد به نفس ناشی از انرژی های خوب است. یک رایحه معطر که از تفیق بین هنرهای لوکس و فناوری جدید به وجود آمده است. با استفاده از یک فرآیند خلاقانه و پیشرفته برای انتخاب مواد تشکیل دهنده که به شما احساس انرژی، اعتماد به نفس قدرتمند و جذاب بودن می دهد.

رایحه غالب مورد استفاده در عطر پاکو رابان از مرکبات، وانیل، اسطوخدوس است که ترکیب بسیار خوبی هستند و بهترین زمان برای استفاده از آن در فصل بهار و پاییز خواهد بود.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر دکمه خرید را بفشارید.

خرید از ارشاکو

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو فانتوماس اکستریت د پرفیوم Nasomatto Fantomas EDP for women and men

ناسوماتو فانتوماس

ادکلن ناسوماتو فانتوماس برای استفاده مردان و زنان طراحی و در سال 2020 به همه مردم جهان معرفی شده است.

سازنده و طراح این عطر معروف آقای Alessandro Gualtieri از عطر سازان مطرح و خوشنام در عرصه تولید غطر های خاص است.

عطر جدید نتیجه یک فرآیند تحقیقاتی با هدف ایجاد اثر فوق العاده است، برای بویی خاص آماده شوید که با پر کردن عشق و رمز و راز که می تواند پنهان شده باشد، حواس شما را از همه چیز پرت می کند.

عطر Fantomas by Nasomatto عطری هیجان انگیز، غنی، مسحورکننده با نت های تیره و قوی، زیبا و کاملاً احاطه کننده رایحه آن است.

نت های غالبی که جذاب ترین عطر مردانه را می سازند شامل رایحه دودی، پلاستیکی و شیرین است.

ادکلن ناسوماتو اکستریت د پرفیوم برای استفاده در شبنه روز و چهار فصل مناسب است اما در فصل پاییز کارایی خیلی بیشتری خواهد داشت.

رایحه ای عجیب و اغوا کننده ی عطر Fantomas از ترکیب نت های همچون لاستیک، پلاستیک، خربزه، باروت، دود، نت های شیرین، نت های زمینی، کارامل،میوه ی گرمسیری و ترمه ونعناع هندی می باشد این رایحه ها عطری هیجان انگیز ایجاد می کند که طرفداران زیادی دارد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر دکمه زیر را بفشارید.

خرید از ارشاکو

سوالات متداول:

در ادامه به بررسی سوالات متداول در مورد عطر و ادکلن های زنانه و مردانه با بو و اسانس زمینی و خاکی می پردازیم که یکی از پرطرفدار ترین رایحه های جذاب با بوی طبیعت است.

بهترین عطرهای مردانه با نت زمینی و رایحه خاک کدامند؟

عطر و ادکلن مردانه بولگاری من تری اسنس، عطر مردانه استارک پیو د آیلرز ، ادکلن آمواج (امواج) فیگمنت من مردانه Amouage Figment Man، عطر و ادکلن مردانه پاکو رابان فانتوم، عطر و ادکلن زنانه و مردانه ناسوماتو فانتوماس

بهترین عطر و ادکلن های زنانه با عطر بوی خاک و نت های زمینی کدامند؟

عطر و ادکلن زنانه ناسوماتو فانتوماس و عطر استارک پیو د آیلرز که هر دو عطر های یونیسکس هستند و متشرک بین خانم ها و آقایان می باشند.

بوی خاک و نتهای زمینی در عطر در چه گروه بویایی قرار می گیرد؟

عطرهای خاکی در دسته خانواده عطرهای چوبی قرار می گیرند، اما خاص تر است، به موادی اشاره دارد که از گیاهانی به دست می آیند که دارای تن و رایحه خاکی هستند. ریشه، خزه ، نعناع هندی، خزه بلوط و وتیور را به عنوان اسانس های مهم این خانواده تعریف می کنند.

در آخر:

مجله اینترنتی ارشاکو در این مقاله به بررسی بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه با رایحه و بوی نت های زمینی و خاک می پردازد که یکی از خوشبوترین رایحه های طبیعت است و طرفداران بیشماری دارد و از طرفی معمولا رایحه ای تلخ را برایتان به ارمغان می آورد که نشان دهنده شخصیتی جذاب و استوار است. در صورت داشتن هر گونه سوالی در باره عطر و ادکلن  و برای خرید و ارتباط با ارشاکو می توانید از طریق لبنک زیر با ارشاکو در تماس باشید.

تماس با ارشاکو
تماس با ارشاکو

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-ادکلن-بو-رایحه-نت-زمینی-خاک/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا