آرایشی و زیبایی

سلامت پوست تنها با گلیسیرین

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : همه دوست داریم که پوستی لطیف ، شاداب و زیبا داشته باشیم . خبری خوبی برای شما داریم ، گلیسیرین می تواند همه این ها را برای شما به ارمغان آورد . اما چگونه بایستی از گلیسیرین استفاده کنیم تا به پوستی لطیف و زیبا دست یابیم. در ادامه به این سوال ، پاسخ خواهیم داد . در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید ….

 

گلیسیرین را به طور خالص استفاده نکنید 

اگر می خواهید از گلیسیرین خالص استفاده کنید بهتر است آن را با آب رقیق کنید.جالب است بدانید گلیسیرین خالص، پوست را خشک می کند، اما در کرم های حاوی گلیسیرین، نوعی افزودنی اضافه می کنند تا آب و رطوبت از دست نرود و در نتیجه پوست رطوبت خود را حفظ کند.

 

گلیسیرین
گلیسیرین

معجزه ای به نام ترکیب گلیسیرین و لیمو 

گلیسیرین، دارای خاصیت مرطوب کننده است. لیمو نیز منبع عالی ویتامین C است و باعث باز شدن رنگ پوست می شود .این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می دهد و به روند نو سازی پوست کمک می کند. از جمله مزایای ترکیب این دو ماده با یکدیگر بدین صورت است که :

استفاده کافی از این ترکیب هر شب و شستن صورت در روز بعد، می تواند به مرور زمان باعث از بین رفتن لکه های پوست صورت شود.

آب لیمو که خاصیت اسیدی دارد، لکه های روی پوست را کم رنگ می کند و از طرفی گلیسیرین پوست را نرم می کند.

ترکیبی از لیمو،گلیسیرین و خامه را قبل از خواب به کف پاشنه پا بمالید و روز بعد بشویید تا به مرور زمان ترک پا از بین برود.

 

 

 

 

ماسک های گلیسیرینی

مواد مورد نیاز عبارتند از : ۲ عدد لیمو تش تازه ، ۱ قاشق چای خوری گلیسیرین و ۱ قاشق چایخوری عسل . ابتدا پوست را با آب و صابون شستشو و خشک نمایید سپس لیموترش را آب گرفته(توجه داشته باشید که لیموترش تازه اثری به مراتب بهتر از آب لمیو شیشه داراست) و با عسل و گلیسرین مخلوط و به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست قرار دهید و پس از این مدت با آب ولرم بشویید . این ماسک ، یک مرطوب کننده و شاداب کننده برای پوست های خشک محسوب می شود .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا