آرایشی و زیبایی

چطور به کمک سشوارمان سه مدل موی موجدار فوق العاده زیبا درست کنیم؟

شااید شما هم مثل خیلیا طرز استفاده از وسایل جانبی سشوار خودتون رو بلد نباشید.  مثلا دیفیوزر سشوارتون که به نظر میاد برای درهم بر هم کردن موها استفاده میشه و یا اون قطعه ی سر سشوار که شبیه بینی ماهیه و جریان هوا رو عمودی میکنه. خوب! بیایید با هم طرز استفاده ی صحیح از این لوازم جانبی به درد بخور رو یاد بگیریم. ما سه روش متفاوت رو برای ایجاد موج های طبیعی به کمک سشوارتون رو به شما نشون می دیم تا اگه از موهای صاف خودتون خسته شدید یه مدل جدید فرفری رو امتحان کنید و یا اگه موهاتون وزدار و نامرتبه اونا رو موج های ملایم بدین.

  1. موج های زیبای طبیعی

 

 

w
موج های زیبای طبیعی

 

از دیفیوزر سشوارتون استفاده کنید: باور کنید یا نه، این وسیله ی کوچک یک گنج تو کشوی لوازم آرایش شماست که  برای دخترایی با موهای موجدار معجزه می کنه و فرهای موهاشون رو زیباتر جلوه می ده. دیفیوزر اجازه میده تا موها با سرعت به شکل طبیعی خودشون خشک بشن و جلوی وز شدن اونا رو میگیره.

 

v
موج های زیبای طبیعی
  1. اول موهای خیستون رو با حوله نم گیری کنید. مقداری سرم نرم کننده ی مو رو از وسط موها تا سر موهاتون بمالید تا جلوی وز شدن موها رو بگیره و به راحت شونه شدن موها کمک کنه.
  2. دیفیوزر رو به سشوارتون وصل کنید و با استفاده از اون موها رو با سرعت خشک کنید تا حالت موجدار طبیعی خودشون رو حفظ کنند. به سادگی دیفیوزر رو به سمت بالای سر خودتون حرکت بدین و اجازه بدین موها بین میله های دیفیوزر پیچ بخورن. تا خشک شدن همه ی موها این کار رو ادامه بدین.
  3. پیشنهاد من اینه که در پایان از یک اسپری ضد رطوبت مو استفاده کنید تا موها در طول روز حالت خودشون رو حفظ کنند.

 

  1. موهای صافتون رو فر کنید.

 

f
موهای صافتون رو فر کنید.

 

 

استفاده از بافت و سر صاف سشوار: برای ما دخترایی که موهای لخت داریم یه راه راحت وجود داره که بتونیم موهامون رو کمی فر کنیم. برای این کار میتونیم موهامون رو چند رشته ببافیم و با سشوار و سرتخت سشوار موهای موجدار داشته باشیم.

 

r
موهای صافتون رو فر کنید.

 

 

  1. اگه موهاتون لخت و صافه و می خواین به ریشه ی موهاتون کمی حجم و حالت بدین از این روش استفاده کنین. یک ترکیب اسطوخودوس و نمک دریا به ریشه های موهاتون اسپری کنید.
  2. حالا یک محافظت کننده ی مو در برابر گرما به بقیه ی موتون اسپری کنید. مراقب باشید به کف سرتون نزنید چون موها رو چرب می کنه.
  3. در حین سشوار کردن از انگشتاتون برای بالا آوردن ریشه ی موها و حجم دادن به اونها استفاده کنید. با سر تخت سشوار موها رو به سمت بالا متمایل کنید. سر تخت سشوار به شما کمک می کنه تا جریان هوا رو به نحوی که دوست دارین کنترل کنین.
  4. از یک سمت سر شروع کنید و موها رو دسته دسته ببافین بعد اونها رو بالای سر ببندین .با اینکار به حفظ حجمشون کمک میکنین.
  5. برای ۵ تا ده دقیقه با سشوار روی بافته های مو رو خشک کنید تا زمانی که احساس کنید موها کاملا خشک شدن.
  6. بعد از خشک کردن حالا نوبت باز کردن بافته هاست.
  7. سر تخت سشوار رو بازکنید و با سر معمولی آخرین گرما رو به موها بدین. بعد درجه ی سشوار رو روی سرد تنظیم کنید و موها رو خنک کنید. این کار کمک می کنه موها مدت زمان بیشتری حالت خودشون رو حفظ کنند.
  8. اسپری نمک دریا رو بردارید و حسابی به موهاتون بزنید. و در آخر کمی سرم مو به انتهای موها بزنید و به کل موها یه جلوه ی شیک و طبیعی بدین.

 

۳٫موهای فرفری خودتون رو رام کنید.

 

t
.موهای فرفری خودتون رو رام کنید.

 

 

استفاده از شونه و سشوار: اون جمله ی قصار رو یادتونه؟ ( همه ی ما چیزی رو میخوایم که نداریمش.) هممون دوستایی داریم که موهاشون پر از فرهای ریز و بامزه اس و حتما شنیدید که دلشون میخواد موهاشون صاف و موجدار باشه. با کمک یک برس گرد و سر تخت سشوار می تونید موهایی صاف و براق داشته باشید.

 

q
.موهای فرفری خودتون رو رام کنید.
  1. اول موهای خودتون رو با یک صاف کننده ی موی روزانه ماساژ بدین تا جلوی وز شدن موها گرفته بشه.
  2. مقداری از موها رو تو دستتون بگیرید و باقی موها رو برای کنترل بهتر با گیره ببندید.
  3. با استفاده از برس گرد و سر تخت سشوار فرها رو از بالا به پایین بکشید و صاف کنید. هنگاهی که حس کردید بخشی از مو خشک شده مو رو دور شونه بپیچید و به آرامی به صورتی که دوست دارین حالت بدین و آرام برس رو بکشید تا موها از اون خارج بشن. این مراحل رو برای همه ی مو تکرار کنین.
  4. بهتره که در پایان از از اسپری صد رطوبت استفاده کنید تا حالت موهاتون بیشتر حفظ بشه.
  5. به نرمی پیچ و تاب های موهاتون رو با انگشتانتون حالت بدین و ریشه هاتون رو به سمت بالا هدایت کنین.

 

 

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/سشوار-مدل-مو-موجدار/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا