ورزش و سلامتی

سریعتر شدن کاهش وزن!

ژل های نرم روکسی یک موفقیت علمی در علم کاهش وزن میباشند.هر ماده ی موجود در این فرمول دقیق دارای هدف کمک به شما در به دست آوردن نتایج میباشد.این فرمول غیر GMO اولین مدل در نوع خود در دسته ی کاهش دهندگان وزن است,و از یک مایع ژل نرم پوشیده شده با اسانس منحصر به فرد استفاده میکند که برای سریع عمل کردن طراحی شده است.

افزایش در دسترس پذیری

کارایی و عملکرد مستقیما وابسته به مقدار مواد غذایی میباشند که در واقع جذب جریان خون میشوند.طراحی به شکل ژل نرم به معنی بهبود حلالیت این مواد غذایی و در نتیجه افزایش در دسترس پذیری و حداکثر سازی جذب میباشد.

 

 

۶۰

 

دقت برتر و بهتر در دز ها

کپسول های پر شده از پودر میتوانند تاثیر متناقض و بدی بر مواد فعال از یک کپسول به کپسول دیگر داشته باشند.طراحی به شکل ژل نرم,یعنی اینکه مواد ابتدا در یک مایع خاص حل شده اند,و این باعث توزیع نامتقارن مواد فعال میشود,و مسلما باعث توزیع نامتقارن از یک دز به دز دیگر میشود.

کیفیت و ایمنی

ژل های نرم کاملا سربسته  و محکم هستند,و از مواد در برابر اکسیژن محافظت کرده و به افزایش ثبات مواد فعال کمک میکنند.چون هر یک دز از ژل نرم سرشار از مایع مواد غذایی کاملا محکم و سربسته است,هر گونه آسیب وارده یا ضربه به کپسول واضح خواهد بود,و مدرک واضحی خواهد بود.

 

منبع : body4life.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا