مد و مدگرایی

ست های تابستانی برای آقایان خوش پوش

استایل تابستانی مردانه

بلوزی خنک 

 

mo19649
بلوزی خنک مخصوص تابستان

 

ساعتی زیبا

در مورد ساعتی که انتخاب می‌کنید فارغ از هر طرح و برندی باید یک نکته را در نظر بگیرید: رنگ بند آن سرمه‌ای باشد. این دقت نظر نشان می‌دهد که حتی ساده ترین جزئیات پوشش هم از نگاه شما دور نمی‌ماند.

 

mo19651
ساعتی مناسب این ست

 

کفش خاکستری رنگ

چنین ستی را می‌توانید با کفش کالج یا کفش‌های نیمه اسپرت بپوشید. بدون شک وقتی رنگ سرمه‌ای را به عنوان رنگ غالب انتخاب می‌کنید، برای کفشی که انتخاب می‌کنید، اولین انتخاب این است که رنگ آن سرمه‌ای باشد اما رنگ پیشنهادی ما خاکستری است! رنگ خاکستری کفش باعث می‌شود رنگ سرمه‌ای بیشتر به چشم بیاید.

 

mo19652
کفشی با رنگ خاکستری

 

عینکی متفاوت

به این عینک خوب دقت کنید. شک نکنید که باید با چنین ترکیبی ‌دنبال عینکی با شیشه‌های آبی و طوسی که مد امسال است باشید. این عینک آفتابی با تلفیق رنگی ست تان، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد. اگر طرفدار تنوع هستید، این عینک خواسته شما را برآورده می‌کند.

 

mo19654
عینکی برای افراد تنوع طلب

شلوارکتان

برای چنین ستی، شلوار کتان بهترین انتخاب است چون آنقدر اسپرت نیست که بتوانید از شلوار جین استفاده کنید و پوشیدن آن با شلوار پارچه‌ای رسمی هم از خاص بودن و اسپرت بودن ست کم می‌کند. انتخاب رنگ سرمه‌ای هم برای شلوار این ست، انتخاب هوشمندانه‌ای  است. ترکیب قهوه‌ای، سفید و سرمه‌ای بسیار شیک است.

 

mo19653
شلوارکتان به عنوان بهترین انتخاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا