آرایشی و زیبایی

ترک های بدن تان را با روغن جوجوبا برطرف کنید

این روغن دارای امگا ۳ و ۶ بسیار زیادی است که خواص ضدپیری، ضدالتهابی و همچنین ضدمیکروبی دارند. هنگامیکه روغن جوجوبا در محصولات آرایشی استفاده می‌شود، این خواص باعث افزایش سلامت و انعطاف‌پذیری پوست می‌گردد. با ارشاکو همراه باشید ….

فواید روغن جوجوبا :

روغن جوجوبا دارای اثر نفوذکنندگی عمیق بر روی پوست است و این باعث می شود که در جلوگیری و درمان ترک‌های بدن بسیار مؤثر باشد. همچنین، این ماده می تواند از دست دادن آب از بافت‌ها را کاهش دهد بنابراین، به لایه‌های پوست امکان می‌دهد که هیدراته و مرطوب باقی بمانند.

استفاده روزانه یک بار از روغن جوجو با می تواند در رفع ترک و چین و چروک پوستتان بسیار موثر بوده و به زیبایی لطافت دوچندان پوستتان کمک کند.

پیدایش ترک های دور شکم در دوران بارداری بسیار رایج می باشد . پس برای جلوگیری از به وجود آمدن این ترک ها در دوران بارداری می توانید قبل از به وجود آمدن و پیدایش این ترک ها روغن جوجوبا را برروی شکم خود بمالید تا پوستتان به پوستی ارتجاعی و نرم تبدیل شود و از ترک خوردن آن جلوگیری شود.

 

روغن جوجوبا به دلیل خواص ضد‌ پیری‌اش به یک ماده تشکیل دهنده معمول در بسیاری از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست تبدیل شده است. شما این ماده را در محصولات آرایشی، شامپوها، نرم کننده‌ها، کرم‌ها، لوسیون‌ها، مرطوب کننده‌ها و پاک کننده‌ها نیز پیدا می‌کنید.

خواص درمانی آن باعث می شود که در درمان جای جوش و سایر لکه‌های پوستی نیز مؤثر باشد و از آنجا که این ماده ضدقارچ و ضد باکتری نیز می‌باشد، در پمادها برای درمان زخم‌ها و بریدگی‌ها به کار می‌رود.

 

jojoba
ترک های بدن تان را با روغن جوجوبا برطرف کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا