آرایشی و زیبایی

رازهای طبیعی داشتن ابروهای پرپشت و پهن

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : دستکاری زیاد ابرو و تغذیه نامناسب باعث نازک و تنک شدن ابروها می‌شود ، در مقابل داشتن ابروهایی پرپشت و مناسب و خوش فرم نیز می تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره داشته باشد .

امروز قصد داریم راه هایی طبیعی برای پرپشت شدن ابروهایتان به شما معرفی کنیم ، اگر مایل به دانستن این روش ها می باشید ، از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب همراه ما باشید ….

ماساژ با روغن بادام
ماساژ با روغن بادام یک راه درمان طبیعی برای تقویت ابروهاست که بسیاری از افراد برای پرپشت کردن ابروها استفاده می‌کنند. هر شب قبل از خواب ابروها را با روغن بادام ماساژ بدهید.

 

ابروهای پرپشت
ابروهای پرپشت

 

تغذیه مناسب 

موی ابرو نیز همانند سایر قسمت های بدن نیاز به ویتامین و مواد معدنی دارد . ویتامین آ تاثیر زیاید در رشد موهای سر و ابروها ایفا می کند . بیشتر هویج و سیب‌زمینی بخورید. همچنین ویتامین سی موجود در میوه‌ها و ویتامین «E» در سبزیجات سبز و حبوبات برای رشد موها مؤثر هستند.

 

آب پیاز با روغن زیتون اصلی
آب پیاز حاوی مقدار زیادی سولفور است که برای تولید کلاژن مفید است. سولفور برای رشد ابروها بسیار مفید است. همچنین روغن زیتون نیز به رشد سریع‌تر موها کمک می‌کند. آب پیاز را با روغن زیتون مخلوط کنید و روی ابروها بمالید. بعد از ده تا پانزده دقیقه ابروها را به آهستگی بشویید.

روغن کرچک
روغن کرچک نیز برای رشد سریع ابروها و کلفت شدن موهای ابرو مفید است. این روغن‌ها حاوی همه مواد لازم برای رشد و تقویت مو هستند. شب‌ها ابرو را با روغن کرچک ماساژ بدهید و آن را از روی ابروها پاک نکنید. دو هفته این روش را به کار ببرید و تفاوت آن را احساس کنید.

خواب خوب 

 

کم خوابی و استرس از دلایل دیگر ریزش و کم مویی ابرو محسوب می شوند . اگر ابروهایتان به طور ناگهانی شروع به ریزش کرده اند ، سبک زندگیتان را بایستی تغییر دهید .  استرس را کنترل کنید، به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید. تأثیر این تغییرات نه تنها روی ابروها بلکه در همه چیز دیده خواهد شد.

شیر و عسل 

احتمالاً درباره تأثیر شیر و عسل در شفافیت پوست می‌دانید. بسیاری از ماسک‌های پوست بر پایه شیر و عسل هستند. کمی شیر و عسل را مخلوط کنید و روی ابروها بمالید و بعد از پانزده دقیقه بشویید.

روغن نارگیل 

روغن نارگیل را گرم کرده و قبل از خواب به ابروهای خود بمالید . اگر این کار را یک ماه و به طور مداوم انجام دهید ، شاد رشد سریع ابروهایتان خواهید بود

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا