گوناگون

سوشا مکانی این بار در دنیای مد

 

ABC

 

 

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : چندی پیش سوشا مکانی دروازه بان خوش نام پرسپولیس با حاشیه هایی رو به رو گردید . مثل این که این حاشیه ها برای این بازیکن تمامی ندارد و این بار با حاشیه ی دیگری از این بازیکن رو به رو خواهیم بود . اما اصلا به فکرمان هم خطور نمی کرد که روزی از سوشا مکانی در “ارشاکو ” در قسمت مد صحبت کنیم .

چند روز پیش عکس هایی از تمرینات این بازیکن منتشر گشت که وی را در لباس هایی عجیبی و غریبی نشان می داد . لباسی که برخی آن را شبیه استایل باب اسفنجی دانستند و برخی دیگر آن را کپی از یکی از مدل‌های شوی فشن میلان در تابستان سال ۲۰۱۵ معرفی کردند.

حتی برخی از سایت ها عکسی از آن فشن شو را کنار عکس سوشا مکانی با شلوار زردرنگش منتشر کرده و نوشتند : «تیپ تابستانی سوشا برگرفته از شوی فشن میلان در تابستان ۲۰۱۵!»

در پی همین قضیه ، رسانه ها تیتر زدند که «برانکو، مانکن مدل تابستانه پرسپولیس را کنار گذاشت» . شایعه شد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس پس از حضور سوشا مکانی با این تیپ در تمرینات تیمش او را برای بازی آینده این تیم با گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر از ترکیب تیم خط زده است. رسانه‌ها این شایعه را ساختند و پرداختند .

درحالی که قضیه این چنان نبوده است و روابط عمومی این باشگاه نیز خبر کنار گذاشته شدن سوشا مکانی را تکذیب کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا