آرایشی و زیبایی

۵ گام ساده برای داشتن پوستی زیبا

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : پوست نیز همانند بدن شما پس از مدتی که بدون استراحت کافی بماند ، فرسوده و خسته می گردد . شما می توانید با رعایت چند نکته ساده ، کمک به داشتن پوستی زیبا در خود داشته باشید . با ارشاکو همراه شوید تا این راه حل ها را با شما در میان بگذاریم …

 

خوب بخوابید

یادآوری م یکنیم که بدنی شخصی در صورت نداشتن استراحتی کافی ، پس از مدتی فرسوده و بیش از حد فرسوده می شود . پوست نیز بدون داشتن استراحت کافی نشانه‌های خستگی را به‌تدریج در خود نشان می‌دهد. بنابراین باید برای یک پوست خوب استراحت کافی داشته باشید، این یعنی ۸ ساعت خواب شبانه برای کمک به استراحت پوست.
ورزش کنید

با انجام روزانه حداقل ۲۰ دقیقه ورزش به زیاد شدن گردش خون در بدنتان کمک کنید .  زمانی که خون در بدن خوب پمپاژ شود پوست نیز شاداب و سرحال خواهد بود.

 

سلامت پوست
سلامت پوست

 
بخار برسانی

بعد از آنکه با ورزش کمی تعریق کردید و خون در بدنتان جریان یافت بهترین کاری که می‌توانید بکنید یک حمام بخار داغ برای باز کردن منافذ پوستی است. بگذارید بخار به صورت شما رسیده و از آن قطرات آب چکه کند.

آرایش سبک داشته باشید
یک ترفند مهم در زمان آرایش کردن این است که آرایش شما باید طوری باشد که به نظر برسد اصلاً آرایش ندارید. بنابراین آرایش زیاد نکنید، تنها کمی به پوست خود برسید.

پوست را تمیز کنید

بایستی پس از پاک کردن آرایش باری دیگر صورت خود را کاملا بشویید و فقط پاک کردن آرایش کافی نمی باشد . بشویید تا هر چیز مانده روی آن از بین برود، لوازم‌آرایشی یا هر چیز دیگری که روی پوست شما مانده است. می توانید از یک شیرپاک کن خوب در مواقعی که قبل از خواب با شستن صورت خود مشکل دارید ، استفاده نمایید اما هرگز تمیز کردن صورت تان را قبل از خواب فراموش نکنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا